VIP Peli-ilta huhtikuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Kävin Sumun kanssa zekkaamassa level7 pelimestan ja tuli mieleen siisti peliproggis. Eli varataan yksityistilaisuus tuolta esim perjantaina illalla 22:00-04:00 ajaksi. Mätetään menemään pelejä lähiverkossa tai servereillä. Pelejähän tuolla on ihan homona ja joku Counter strike vois olla kova 10x10 joukkueilla. Mitä mieltä olette? Paikka oli tosi cool, karmeet määrät vain colaa mukaan ja mättämään porukalla.

HPIM0259.jpg

http://www.level7.fi/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ehdottomasti mukana spelailemassa vaikka viimesimmästä pcpelisessiosta onkin vierähtänyt jo tosi pitkä tovi

Mä oon messissä jos vaan työvuorot sattuu kohdilleen. OUUUUUUJEAAAH!

edit: Konepaikkoja tais olla 34, eli ottakaa tämä huomioon ilmoittautuessanne.

Minä, minä, minä, minä!!! Intoa on toivottavasti ajankohta vain sattuisi.

Varasin alustavasti pe 15.4.2005 illan tuolta. Saan huomenna vahvistuksen / hintatiedon.

Ois kyl ihan vitun siistiä. Kikkisitte mut vaan helvettiin, ku kävisitte vinee wh:sta ja aimista... :rolleyes:

Pitäkää hauskaa!

weussi12 sanoi:
ja vielä missäs tuo mesta on ??? kuulostaa todella mielenkiintoisella ?

Kotisivuilta: Vilhonkatu 5b, 00100 Helsinki

Kiinnostaisi minuakin mutta ei viitsi stadiin tuon takia lähteä :)

Uskaltaisikohan sitä... En osaa pelata mitään muuta kuin Diablo2:a :D Täytyypi treenata ennen paikalle saapumista vaikka tota seeässää... :evil:

S-T sanoi:
Uskaltaisikohan sitä... En osaa pelata mitään muuta kuin Diablo2:a :D Täytyypi treenata ennen paikalle saapumista vaikka tota seeässää... :evil:

Myöhäistä...jotta pärjäisi niin treenaaminen olis pitänyt aloittaa..ööö...5 vuotta sitten kun HL1 ilmestyi. Ei oo mitään jakoa tuplapatukoilla ja kokiksella doupattujen pikku pilttien kanssa. :D

Nimim. "8 sek peliä ja headshotin kautta alkuruutuun"

Hmm... sitä varmaan pitäis muuttaa Helsinkiin :itku:

JSmith sanoi:
Myöhäistä...jotta pärjäisi niin treenaaminen olis pitänyt aloittaa..ööö...5 vuotta sitten kun HL1 ilmestyi. Ei oo mitään jakoa tuplapatukoilla ja kokiksella doupattujen pikku pilttien kanssa. :D

Nimim. "8 sek peliä ja headshotin kautta alkuruutuun"
Oivoi... No ehkä voin silti ilmestyä paikalle - muut saa ainakin onnistumisen elämyksiä mun kustannuksella :D

TrueNerd(tm) tulee näyttämään bodareille miten sitä CS:ää pelataan. Jos lupaatte olla huonoja. Pirun huonoja.

Kyl mää voisin olla mukana. Mike vois tuoda pari laatikollista protskupatukoita sinne myyntiin ettei katabolia yllätä pelin tiimellyksessä.

Sain hintatiedon.

Jos varataan mesta 15.4 klo 20.00-02.00 ajaksi niin pelaaminen maksaa 18 euroa per lärvi (3 e/h). Tällöin tila olisi meidän oman porukan käytössä.

Mielestäni ei mikään paha hinta, MUTTA onko 6 tuntia liian pitkä aika?

Viimeksi muokattu:
Ironbutt sanoi:
Sain hintatiedon.

Jos varataan mesta 15.4 klo 20.00-02.00 ajaksi niin pelaaminen maksaa 18 euroa per lärvi (3 e/h). Tällöin tila olisi meidän oman porukan käytössä.

Mielestäni ei mikään paha hinta, MUTTA onko 6 tuntia liian pitkä aika?

Varsinkin kun seuraavana päivänä on Kultsan kisat. 20.00-00.00 voisi olla parempi että ehtii nukkua tai sitten olisi hyvä aloittaa pelaaminen aikaisemmin esim. 18.00-00.00.

Mitkäs kisat siellä Kultsalla on 16.4? Boosman Fitness Classic on ainakin nettitietojen mukaan 23.4.2005.

Sumu sanoi:
Mitkäs kisat siellä Kultsalla on 16.4? Boosman Fitness Classic on ainakin nettitietojen mukaan 23.4.2005.

Katos joo. Auton kevätpäivähän se on 16.4! Oon niin monessa sopassa mukana, että tässä menee ihan sekaisin.

Mun tarvii kuitenkin olla la-aamuna kasilta skarppina kiinnittelemässä opastekylttejä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom