Vinkkejä tosi aloittelijalle.. (:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jeswd
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo siis... mä oon ihan uusi täällä mutta toivottavasti opin käyttämään tätä pian. (:

En harrasta liikuntaa, mutta kuljen kävellen tai pyörällä kouluun. Koulumatka 3km. Mitä nyt joskus pihalla tulee oltua kesäisin... (:

Olen 166 cm pitkä/lyhyt ja painan 55kg. Mikä minusta on liikaa... Reiteni ovat aivan liian isot verrattuna muuhun vartalooni.. Ja haluaisin niistä mahdollisimman nopeasti eroon. Eli olisiko vinkkejä mulle? Mieluiten kotona tekisin liikkeitä. :) Noiden jälkeen keskityn mahaani. ;) Kiitos kaikille! :) Mieluiten melko lyhyehköillä sanoilla, olen nääs aika laiska lukemaan, mutta tässä asiassa voin ehkä joustaa. ;)
Kiitos todella paljon. :)

Syö vähemmän ja liiku enemmän. Noin niinkuin lyhyesti sanottuna. Ja lue muita vastaavia ketjuja, jos vaan jaksat siis.

Tämä saattoi olla huonoin threadin aloitus, jonka olen koskaan täällä lukenut. :thumbs:

Mitähän tähän ensimmäiseksi sanoisi: Jos olet tosiaan niin laiska, että et voi lukea pidempiä, kattavampia selityksiä tai ohjeita, siirry suoraan Suomi24:seen. Mutta jos haluat jotain muutosta, siis laihtua, saada vähän packiä tai yms. kokeile haku-toimintoa, sillä tämä maailma vain ei toimi niin, että mulle-kaikki-heti-kertokaa-menetelmällä.

Tutustu eri aihealueisiin, liittyen painonpudotukseen ja jalkojen/vatsojen treenaukseen, onnea matkaan.

It's a long way to the top

No ei vaiskaa. Itekki alotin pakkiksella käynnin vasta ihan taannoin, mutta nyt joka päivä lueskelen vanhoi postei ja threadei ja tietysti uusimmat kuulumiset.
Täältä saa hyviä vinkkejä ruokavalioon ja treenaukseen.

Kannattaa muuten kysyä tuommoisia juttuja jossain toisessa threadissa joka on jo tehty, niin ei tulisi näitä samanpäiväisiä threadei koko ajan ;)

Oletko tyttö? Ainakin kirjoitustyyli on sellainen, ja en mitenkään voi uskoa että pojalla/miehellä 55kg 166cm pitkässä rungossa olisi liikaa. Itse olen 166cm ja painan 63kg eikä juurikaan ylimääräistä löydy. Tosin salilla käynnillä on tämän kanssa jotain tekemistä. Anyway.. laihdutuksesta:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Vatsan trenaamisesta:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=541&highlight=voimapy%F6r%E4
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=46998
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40631&highlight=vatsalihas

tytöltä kuulostaa. Ei noi mitat edes tytölle ole hurjat? mutta jos laihtua haluat niin käy esim. 3krt aamulla lenkillä nyt kesällä niin varmasti tulosta tulee.

Nyt jos kyseessä onkin toisen sukupuolen edustaja niin enpä oo parempaa ulosajoa tällä palstalla nähny! Tuskin paljoa kirjoittelisi. :D

Enivei, tuosta reisihuolesta 55kg kropassa veikkaisin samaa kuin muutkin. Ja ohjeena: Syö riittävästi/terveellisesti ja liiku sen verran että kulutus nousee vähän kalorisaannin yläpuolelle. Tai sitten 1 viikon syö vähän yli kulutuksen (+400kcal) ja 2 viikkoa vähän alle kulutuksen (-250kcal), ja sitten taas uudestaan 1 viikko yli, 2 viikkoa alle... jne. Tai sitten etit tuolta ruokavaliopuolelta sellasen joka sopii sulle.

Jos vaakaan luotat, käy kerran päivässä vaa'alla, heti heräämisen jälkeen aamulla. Ota lukemat ylös ja laske keskiarvo sunnuntaina. Eli vertailet viikkojen keskiarvoja keskenään. Meikäläisellä paino heittelehtii juomisen ja sään mukaan neljäkin kiloa viikon aikana, joten ihan turha tuijottaa päivittäisiä lukemia. Muutenkin vaaka on perin huono mittari kokonaisuudelle.

Ja näillä ohjeilla ja vastauksilla hankitaan taas maailmaan lisää anorektikkoja. Onnittelut vaan. Tyttö (oletettavasti) on hoikka ja laiha jo valmiiksi ja sitten kannustetaan syömään vähemmän, ... Luulisi kenen tahansa täällä ymmärtävän, että se on väärä tapa lähteä liikenteeseen.

Jos ketjun aloittaja tätä vielä lukee, niin kroppaa kannattaa ajatella kokonaisuutena ja sitä kannattaa treenata kokonaisuutena. Ei voi ensin keskittyä reisiin (ja tehdä niistä "täydellisiä") ja siirtyä sen jälkeen vatsaan, se ei vaan toimi. Jaloista tulee paremman näköiset, jos niissä on jotain muotoa (=lihasta), ei kuihduttamalla niitä olemattomiin. Sama pätee koko kroppaan. Liikkumalla enemmän ja monipuolisesti ja syömällä kunnolla on kokonaisvaikutus varmasti positiivinen. Jos alat vähentämään syömisiä, on seurauksena todennäköisesti entistä huonompi minäkuva ja ikävämpi mieliala, jne. Painoindeksisi on jo tässä vaiheessa alta suositusten, joten laihduttamiseen tuskin on tarvetta.

Kannattaa aloittaa esimerkiksi jokin liikuntaharrastus. On helpompi aloittaa ja pitää liikunta säännöllisenä (kuin jos alkaisi kotona vääntämään istumaannousuja ja ties mitä kertoja hullunkiilto silmissä laskien) ja varmasti jossain vaiheessa jotain muutostakin huomaa kropassa - ja lisäksi liikunnasta tulee parempi fiilis ja sitä myötä ehkä myös parempi minäkuva.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom