Vinkkejä ja neuvoa salia aloittavalle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jees elikkä salilla oon alkanut taas käymään, kävin n. 8kk sitten noin puolivuotta salilla aktiivisesti, paino ei noussut ja lihaskasvu minimaalista. Fiilikset meni ja kun oon ruvennut nyt lukemaan näitä forumeja niin tajusin että tein virheen, en syönyt kunnolla elikkä söin aika paljonkin alle tarvittavan kalorimäärän. Ikää on siis 19v ja paino 74kg ja pituus 184cm. Nyt olis tarkoitus vetää tiukka ja aktiivinen 6kk putki ja saada siitä maximaaliset tulokset irti, päätarkoitus on lihasmassan kasvu. Tällä hetkellä käytän Fast Mass2 ja samaa käytin myös aikasemmin, 1annos puntin jälkeen. Tarkoitus olisi saada jotain hyviä muita lisäravinteita tohon rinnalle että saa sitä tulosta irti mahd. paljon, monet kaverini käyttävät laittomia hormoneja en viittis niihin lähtee joten jotain ihan laillisia mutta toimivia lihasmassan kasvattajia olis tarkotus saada. Kiitos! :)

syö kunnolla, lisäravinteet on lisäravinteita, laita eka normaali ruokailu kuntoon.

Lisäravinteista ei juuri ole mitään apua jos muuten ruokapuoli on perseellään.

Ja niiden hormonien käyttöä ei kantsi ees miettiä. Pilaat vaan kehos niillä, ellet halua tehdä välttämättä jotain ihmiskoetta itelläsi sillä riskillä että saatat sairastua erittäin vakavasti tai kuolla.

Joo, ruokavalio on kyllä muuten tällähetkellä kunnossa. Tarttis vaan oikeet lisäravinteet vielä maksimoimaan tulokset.

Kreatiinilla ja jack3d :llä pitäis nyt päästä ainakin alkuun. Kauheesti enempää en sotkis, koska hyöty on ilmeisesti mitätön.

Palautusjuoma, kalanmaksaöljykapselit, monivitamiini. Kaiken A ja O kuitenkin RIITTÄVÄ JA LAADUKAS ruoka. Ihan sama mitä pillereitä popsit jos kaloreita ja proteiinia ei tuu tarpeeks joka päivä.

Hmm kylläkyllä, ajattelin itse just mass2, sit vois vetää kuurin noita anabolic steroideja ihan laillisia siis niitä saa lifestä, ja kreatiini vois olla vielä hyvä kylkeen. Kaiken lisäksi siis tietenkin hyvä ruokavalio

Jos haluat jotain testobuustereita niin osta vaikka ZMA siinä sentään toimivia ainesosia, minkä ikäinen muuten olet jos oletat tarvitsevasi ainetta testo tuotannon kohottamiseen?

Olen käsittänyt että ne alkavat olla alhaalla vasta joskus vanhana. 50-70 vuotiaana?

Elikkä ei niinkään mitää treeniohjelmaa laadittu mutta 4kertaa viikossa puntti su-ma-to-pe ja su/to yläkroppa kädet/selät/hartiat ynms ja ma/pe vatsat jalkoja ynms. No siis olishan se hyvä jotain testo boosteria saada sillä nopeuttaa lihasten kasvua ja parantaa suorituskykyä. Ja eikös nuo lailliset nyt oo vähä eri asia ku tykittäis perseesee sustaa? pitäs vaa löytää joku hyvä ku en ite niin noista ainesosista ynms tiedä. Niin ja olen 19vuotias. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osta ihmeessä jotain testobuusteria jos aivan välttämättä haluat rahoistasi eroon :) Usko vaan kun sanotaan että ei kannata.

Heraa, maltoa ja kreatiinia (tai vaihtoehtoisesti joku valmis palkkarisekoitus). Kalaöljyä ja monivitamiinivalmistetta. Noilla pärjäät!

Elikkä ei niinkään mitää treeniohjelmaa laadittu mutta 4kertaa viikossa puntti su-ma-to-pe ja su/to yläkroppa kädet/selät/hartiat ynms ja ma/pe vatsat jalkoja ynms. No siis olishan se hyvä jotain testo boosteria saada sillä nopeuttaa lihasten kasvua ja parantaa suorituskykyä. Ja eikös nuo lailliset nyt oo vähä eri asia ku tykittäis perseesee sustaa? pitäs vaa löytää joku hyvä ku en ite niin noista ainesosista ynms tiedä. Niin ja olen 19vuotias. :)

Niin kauan kun kropastas löytyy esim yksikin finni tai muuta hormonaalista toimintaa, ei testobuusteista ole mitään hyötyä. Monessa paikkaa tutkittu perseilyksi, eikä täälläkään kukaan ole tainnut kehua, päinvastoin.

Ne ei todellakaan ole anabolisia steroideja...Saattaa ehkä tosi vähän nostaa testotasoja ( SAATTAA ) , mutta hemmetin kalliita .. ZMA on ihan hyvä ennen nukkumaan menoa , paremmat unet , en tiedä sitten nostaako se niitä testotasoja

Elikkä ei niinkään mitää treeniohjelmaa laadittu mutta 4kertaa viikossa puntti su-ma-to-pe ja su/to yläkroppa kädet/selät/hartiat ynms ja ma/pe vatsat jalkoja ynms.
Laita nyt ne perusasiat kuntoon, otat jonkun valmiin ohjelman täältä 1 tai 2 jakoisen ohjelman, yritä saada joku pitkään bodausta harrastanut korjaamaan tekniikka virheitä. Painoo sulla ei ole paljon mitään joten tarkasta että kalorit on plussalla

Nyt olis tarkoitus vetää tiukka ja aktiivinen 6kk putki ja saada siitä maximaaliset tulokset irti, päätarkoitus on lihasmassan kasvu.
Lihasmassan kasvatus on pitkäjänteistä touhua ja se ei hyvä juttu jos vetästää joku helvetin intensiivinen 6kk ja sen jälkeen siellä salilla käydään sillon tällöin.

Unohda oikotiet ja reenaa kovin :rock:

Reenipäivät on siis laadittu, mutta siitä mitä siellä tehdään ei oo siis suunnitelmaa??

Nyt vähän offtopic, mutta minkäslaisia rautoja noi sun anaboliset ystävät oikein kolistelee jos eivät edes osanneet neuvoa kaveria syömään kunnolla? :D

Nyt vähän offtopic, mutta minkäslaisia rautoja noi sun anaboliset ystävät oikein kolistelee jos eivät edes osanneet neuvoa kaveria syömään kunnolla? :D

todennäköisesti ne on näitä turhia testoboostereita , joita lifestä saa , kerran ketjun tekijä luulee niitä anabolisiksi steroideiksi :)

Jees elikkä salilla oon alkanut taas käymään, kävin n. 8kk sitten noin puolivuotta salilla aktiivisesti, paino ei noussut ja lihaskasvu minimaalista. Fiilikset meni ja kun oon ruvennut nyt lukemaan näitä forumeja niin tajusin että tein virheen, en syönyt kunnolla elikkä söin aika paljonkin alle tarvittavan kalorimäärän. Ikää on siis 19v ja paino 74kg ja pituus 184cm. Nyt olis tarkoitus vetää tiukka ja aktiivinen 6kk putki ja saada siitä maximaaliset tulokset irti, päätarkoitus on lihasmassan kasvu. Tällä hetkellä käytän Fast Mass2 ja samaa käytin myös aikasemmin, 1annos puntin jälkeen. Tarkoitus olisi saada jotain hyviä muita lisäravinteita tohon rinnalle että saa sitä tulosta irti mahd. paljon, monet kaverini käyttävät laittomia hormoneja en viittis niihin lähtee joten jotain ihan laillisia mutta toimivia lihasmassan kasvattajia olis tarkotus saada. Kiitos! :)

Lihaksia kasvattavia lisäravinteita ei ole. On olemassa hölmöjä ihmisiä.

http://www.************.fi/5/fi/artiklar/redram-ana-bold-42-annosta Noita ne on vetäny pari kuuria. Niin tiiän mutta siis suunnitelma on se että aina esim. yläkroppa 1-2pv lepoa ja uudestaan yläkroppa sama sitte vatsoissa/alakropassa. Pääpaino kuitenki mulla on yläkroppaa kehittää, hartiat/kädet tarvitsee eniten treenausta tällä hetkellä jalat on muutenkin ihan hyvässä kondiksessa kun entinen futari oon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom