Vinkkejä ja neuvoa salia aloittavalle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.************.fi/5/fi/artiklar/redram-ana-bold-42-annosta Noita ne on vetäny pari kuuria. Niin tiiän mutta siis suunnitelma on se että aina esim. yläkroppa 1-2pv lepoa ja uudestaan yläkroppa sama sitte vatsoissa/alakropassa. Pääpaino kuitenki mulla on yläkroppaa kehittää, hartiat/kädet tarvitsee eniten treenausta tällä hetkellä jalat on muutenkin ihan hyvässä kondiksessa kun entinen futari oon.

Noi ei oo steroideja :D

Ja kannattaa niitä jalkoa treenata myös..

Eli siis:

Annat lihaksenkasvulle aikaa 6kk
Oletat, että lisäravinteilla kasvatetaan lihaksia?
Olet vetänyt pari "kuuria" ties mitä paskaa, jota luulet steroideiksi (linkki ei toiminut, en pystynyt itse katsomaan)
Ei ohjelmaa
Et treenaa jalkoja, koska olit futari...

Sanosin omana vinkkinä, että haistatat vitut kaikille testoboostereille ja "steroidelles" ja käytät vaikka heraa, maltoa ja kreatiinia. Treenaat tasapuolisesti kroppaa, jopa jalkoja ihan ohjelman kanssa, jonka otat vaikka tältä saitilta. Eikä kannata odottaa ihmeitä kuudessa kuukaudessa.

ja sitku reenaat niitä jalkoja unohda kaikki homo vemputtimet. Jalkakyykky 90 asteella tekee kaiken tarpeellisen tai syvä kyykky. Kun harjottelet sitä käske jonkun asioista tajuavan neuvomaan. Näkee nimittäin niin kauheita kyykkyjä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom