Vinkkejä 17vuotiaalle ravinnosta ja treenaamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koivu22
  • Aloitettu Aloitettu
Oon 17 vuotias salilla käynyt noin vuoden puoli vuotta vähä epäaktiivisemmin ja tämän vuoden puolelta sitte tosissaan.
Pituus 186 ja paino noin 70 ja rasvaa ei juurikaan ole, salilla käyn 5kertaa viikossa, omasta mielestä treenaan ihan hyvin mutta syöminen on vähän mitä sattuu mutta nyt olis tarkotus ryhdistäytyä joten otan vinkkejä vastaan ravinnosta ja treenaamisesta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samassa ajassa olisit löytänyt vastauksen kuin mitä meni tuon kirjoittamiseen. Proteiinia 2g/painokilo, rasvaa 1g/painokilo ja sitten hiilareita loput. Kaloreita sen verran että lihas kasvaa mutta et liho. Myfitnesspal tai vastaava puhelimeen niin on helppo laskeskella. Lanka käsitelty.

- perusliikkeet. Niissä voimaprogressio ja tekniikan opettelu. Tekniikka ennen numeroita ajtuksella.
- Syö ruokaa ihan sitä perus ruokaa. Hiilarinlähde, prot lähde ja rasvan lähde ajatuksella. Muista kasvikset.
Joku perus hera ja kreatiini treenin jälkeen. Tasaisuus tuossa tekemisessä on tärkeää.
Jos käytät noita ruoka trakkereita niin enempi sillä ajatuksella, että saathan tarpeeksi sen sijaan, että rajoittaisit mitään.

- perusliikkeet. Niissä voimaprogressio ja tekniikan opettelu. Tekniikka ennen numeroita ajtuksella.
- Syö ruokaa ihan sitä perus ruokaa. Hiilarinlähde, prot lähde ja rasvan lähde ajatuksella. Muista kasvikset.
Joku perus hera ja kreatiini treenin jälkeen. Tasaisuus tuossa tekemisessä on tärkeää.
Jos käytät noita ruoka trakkereita niin enempi sillä ajatuksella, että saathan tarpeeksi sen sijaan, että rajoittaisit mitään.
Joo onko toi kreatiini kuinka tärkee. Itellä on just vähä vaikee mitää kaloreita alkaa hirveen tarkkaa seuraamaan ku porukat ruokaa aika pitkälti himas tekee, toki oon yrittäny itekki tehä ruokaa vielä lisäks että tulis syötyä enemmän

Joo onko toi kreatiini kuinka tärkee. Itellä on just vähä vaikee mitää kaloreita alkaa hirveen tarkkaa seuraamaan ku porukat ruokaa aika pitkälti himas tekee, toki oon yrittäny itekki tehä ruokaa vielä lisäks että tulis syötyä enemmän
Ei se kreatiini mitenkään pakollinen ole. Toimiva lisäravinne kyllä jolla saa ihan katetta rahalle.

Joku tasaisuus siinä ruokailussa ois hyvä olla vaikka sitten sen kanssa, että syöt sitten sen 3-5krt päivässä joka päivä. Jos 3 tuntuu paremmalta kuin 5 niin sitten 3 kertaa. Mikä nyt vaan sun aikatauluihin ja rytmeihin sopii

En lähtisi lisäravinne linjalle tuossa vaiheessa. Kreatiini on hifistely tuote. Osalle voi vaikuttaa vähän. Osalla lumevaikutus. Itselle ei mitään efektiä. Ruokavalio kuntoon. Protskun merkitys on ylihypetetty. Ei ole kiveen hakattu että on oltava juuri 2g painokilo. 1.5g riittää aivan varmasti perus punttaajalle. Rasva on yhtä tärkeää. Se puuttuu hyvin monelta.1g painokilo voi ottaa kevyesti. Kalorimäärä on kaikista tärkein. Protsku hypetyksellä ei mitään merkitystä massanhankinnassa jos kalorimäärä ei riitä.

En lähtisi lisäravinne linjalle tuossa vaiheessa. Kreatiini on hifistely tuote. Osalle voi vaikuttaa vähän. Osalla lumevaikutus. Itselle ei mitään efektiä. Ruokavalio kuntoon. Protskun merkitys on ylihypetetty. Ei ole kiveen hakattu että on oltava juuri 2g painokilo. 1.5g riittää aivan varmasti perus punttaajalle. Rasva on yhtä tärkeää. Se puuttuu hyvin monelta.1g painokilo voi ottaa kevyesti. Kalorimäärä on kaikista tärkein. Protsku hypetyksellä ei mitään merkitystä massanhankinnassa jos kalorimäärä ei riitä.
Joo oon tainnu täs lähiaikoina syödä liian paljon proteinia ja liian vähä kaloreita ku vatsa ollu vähä sekasin..

Joo oon tainnu täs lähiaikoina syödä liian paljon proteinia ja liian vähä kaloreita ku vatsa ollu vähä sekasin..
Voisi olla kuidun puutetta. Vetää silloin mahan sekaisin. Ruisleipää ja kaurahiutaleita niin helpottaa. Muista runsas vesi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom