Vilja-allergia! Auttakaa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bronzzi
  • Aloitettu Aloitettu
Eli ongelma on tämä; olen syönyt nyt noin 7-8kk aamupalaksi Elovena Kaurahiutaleita ja leseitä noin 170gr ( kuivapaino ) + 3dl Fast Whey3 + 2 rkl rypsiöljyä. Tästä tulee pirun iso annos puuroa josta on tullut joka aamuinen herkku. Tästä kertyy kaloreita noin 1000kcal. Nyt minulle kerrottiin että lopeta kaikki viljatuotteet kokonaan vähintään 2kk. Mitä teen? Mikä olisi hyvä vaihtoehto aamupalaksi josta saan noin 1000kcal joka sisältää paljon proteiinia ja hitaita hiilareita ja rasvaa ja vielä maistuisi hyvälle? Tällä hetkellä olen pienellä bulkilla (+100-200 kcal) ja kokonais kalorit päivällä noin sen 2300-2400 kcal. Joten iso kiitos sille, ketä keksii minulle hyvän ja terveellisen aamupalan! Kiitos etukäteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voihan aamullakin syödä jotain ihan tavallista ruokaa, esim. lihaa, pähkinöitä, kananmunia, kasviksia, riisiä, hedelmiä yms.

Saatko syödä esim. gluteenittomia maissihiutaleita? Ne kun laitat kilon rasvattoman jugurtin kanssa sekaisin niin siinä on jo tonni täynnä

kookosmaito/kerma on hyvää aamupalalla. Itse vetelen kookosta. marjoja/hedelmiä, sekä kananmunia blenderillä sekasin, ripaus van houtenin kaakaojauhetta sekaan sekä hieman hunajaa niin johan on masentavan hyvää ja kalorit kohdillaan.

Sinänsä jännä juttu toi kookos että sillä kun bulkkaa niin rasva vain tirisee kropasta. ChildInTime tämän voi myös tarvittaessa todistaa :)

Sinänsä jännä juttu toi kookos että sillä kun bulkkaa niin rasva vain tirisee kropasta. ChildInTime tämän voi myös tarvittaessa todistaa :)

Tuosta lisää, kiitos. Omakohtaisia kokemuksia saa laittaa, varsinkin luvut kiinnostavat massan, mittojen sekä treenipainojen kehityksen suhteen. On nimittäin yli litra kookosöljyä kaapissa ja käyttö on tällä hetkellä melko vähäistä, pitäiskö sitä alkaa lyömään muutamakymmentä grammaa suuhun joka päivä?

Suositut

Back
Ylös Bottom