Vikings

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja oli muuten hyvä jakso!
Tapahtui paljon ja lopun traileri nosti vielä lisää odotuksia.

Oli pakko ladata subit, kun Ragnaria on jotenkin tod vaikea ymmärtää.

Tää on kyllä hyvä sarja, onneks alko vihdoinki kakkoskausi. Miks tuon Ragnarin silmät on välillä siniset ja välillä vihreet?

Hyvä avaus oli! Mulla on sellainen kutina, että tämän kauden aikana Ragnarilla menee about kaikki asiat vituilleen :D Pitäis varmaan ite kasvattaa samanlainen parta kuin Rollolla!

Toinen jakso oli tänään katsottavissa joten päivä alkoi varsin mukavasti aamukahvin ja Vikingsin merkeissä.

Palatakseni vanhaan pakkomielteeseeni, onhan noissa nyt jotain samaa näköä. :)

Screen-Shot-2013-03-25-at-1.09.15-PM.jpg

Toisen kauden ensimmäisessä jaksossa:

- Se kiusallinen hetki kun ehdotat kahdelle naiselle moniavioisuutta :hyvä:

Olen ihastunut Ragnariin <3<3 Vaikka vähän liioitellusti on kyllä photoshopattu sen silmien väri joissakin kohtauksissa.

Vaikka sarjasta tykkään todella paljon, niin onhan tämä toisen tuottiksen alku ollut tähän mennessä suht tylsää. Toivottavasti lähtee käyntiin loppua kohden.

Vaikka sarjasta tykkään todella paljon, niin onhan tämä toisen tuottiksen alku ollut tähän mennessä suht tylsää. Toivottavasti lähtee käyntiin loppua kohden.

Itse sain juuri katsottua viidennen jakson ja ihmettelen, että kuinka niin tylsää? Mitä sä sarjoilta oikein odotat? Suosittelen katsomaan Expendablesit jos et malta 15 minuutin hiljaisuutta katsoa.

Sarjahan on huippu, harmittaa vaan ihan pirusti etten oo löytänyt mistään mm. ausseissa näytettävää leikkaamatonta versiota :(
Joutuu ilmeisesti odottelemaan Bluray-versiota jos haluaa sarjasta nauttia niinkuin tekijä on sen tarkoittanut.

Suositut

Back
Ylös Bottom