Vikings

Kaikki kahdeksan jaksoa katsottuna parin päivän aikana. Ihan mukavasti koukuttaa, vaikka ei riemunkiljahduksia herätäkään.
Itseäni ei innosta juurikaan tylsät taistelukohtaukset, joten en niitä enempää kaipaakaan. Enemmän kiinnostavat juonittelut, tarina ja esim. eri uskojen välinen ristiriita ja tasapainottelu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse oon kattonut neljä jaksoa. Kiinnihän tähän jäätiin :D Kaikki viikinkimateriaali kiinnostaa muutenkin.

Oli aika erikoinen jakso. Pitää kattoa uudestaan kun ei oikeen auennut aivan täysin :D

Ihan hyvä sarjahan tämäkin ja viikinkiaiheet aina kiinnostaa. Sääli että jää vaan helkutisti huomattavasti paremman Game of Thronesin jalkoihin, kun tulevat samoihin aikoihin.

Juuri sain päätökseen tän ekan tuotantokauden ja piru vie, kun pitää taas vuosi odottaa seuraavaa kautta! Omasta mielestäni tämä on parempi, kuin GoT. Ihan siitä syystä, että tässä tapahtuu jatkuvasti enemmän. Ekalla kaudella oli huomattavasti enemmän juonenkäänteitä, kuin Game of Thronesissa (vaikka aivan loistava sarja sekin!).

Tässä sarjassa tuo viikinkien mytologia on saatu todella hyvin mukaan...

Omasta mielestäni tämä on parempi, kuin GoT. Ihan siitä syystä, että tässä tapahtuu jatkuvasti enemmän.

Samaa mieltä! :)

En oo enää noin vuoteen tajunnu Thronesin hehkutusta. Eihän siinä tapahdu oikein mitään, junnaa ihan paikallaan, ihan ku Kauniita&Rohkeita kattelis. Aina vaan annetaan ymmärtää, että kohta alkaa tapahtua, mut ei sitten kuitenkaan. Wanha väsyy odottamaan. :(

Koht lähtee pyörimään eka jakso... Vähän epäileväisin mielin tähän koitokseen nyt lähdössä, kun tuntuu että vähän rahan perässä tätä sarjaa pyöritetään, kun toi GoT nyt on niin pinnalla. Saattaa olla myös että ihan väärässäkin olen.
P.S. Vaikuttaa nyt ainakin näin teasereiden perusteella ihan perusmätöltä jota ihan mielikseen nyt aina kattoo :hyvä:

Olin aika skeptinen tän suhteen mutta alotin eilen kattoo näitä ja yht'äkkiä megakoukussa ja kello neljä yöllä pääsin vast goisii huhhuh

Onhan tuo hyvä sarja. Ihmiset eivät vaan anna mahdollisuutta sille

Vähän myöhässä, mutta aloin katsoa tätä HBO Nordicista muutama päivä sitten ja nyt on jo 7 jaksoa katsottu.
Ensimmäisen jakson alkupuoli oli tosiaan vähän sellaista "ei tämä nyt kovin kummoinen ole" fiiliksiä nostattavaa, mutta onneksi jaksoin katsoa.
Loistava sarja tämä on ja ilmeisesti 2. season on vahvistettu :)

alku oli suht tylsä, mut mä tykkäsin todella paljon! Jäi vaan inhottavasti kesken ja kovin odotan 2. tuotantokautta!

Jep, samaa mieltä. Hiukan hitaasti sytyin sarjalle, mutta alkoihan se maistumaan. Ja jokunen jakso kesti keksiä miksi Ragnar Lothbrok näyttää niin tutulta, mutta Sons of Anarchyn Jax Tellerhän se!

Joo, ei ole Ragnar Jax Teller vaikka kieltämättä kaksoisveljestä menisi :D

ja 2.tuotantokautta saa odottaa 2014 asti :( höh!

Aika tuskallista, kun sekä tätä, että Game of Thronesia joutuu odottamaan ensi vuoden puolelle.
Kenelläkään mitään hyvää korvaajaa tiedossa, joka löytyisi netflixistä tai HBO nordicista?

Aika tuskallista, kun sekä tätä, että Game of Thronesia joutuu odottamaan ensi vuoden puolelle.
Kenelläkään mitään hyvää korvaajaa tiedossa, joka löytyisi netflixistä tai HBO nordicista?

Rooma? Se ainakin mulla tuli ensimmäisenä mieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom