Viking Powerista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pertza
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
Elikkä sellasta kyselisin onkos kenelläkään kokemuksia kyseisestä aineesta onko hyvää ja paljonkos maksaa? vai onkos ihan paskaa ja myydäään vaan halmeen rumalla naamalla eikä sitte mitään näsä viisaita vastauksia tai tulen teille kylään:evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
on ihan hyvä tuote ja maksaa hitusen alle 30euroo pussi,searchillä löydät kyllä enempi tietoa ja enempi muiden mielipiteitä.:)

jos palautumiseen käytät, niin suosittelen ennemmin bull'sin recoveryä, tai ite sekotettavia, kun tossa on VPssä on kaseiinia, mikä hidastaa heran imeytymistä. Eli palautuminen ei välttämättä ole paras mahdollinen.

Ei kannata ostaa niitä 1,3kg pusseja hintaan 29 € kun 4,5 kg säkki samaa tavaraa irtoo 60€ ainakin keskisuomessa!

Tohon isomman säkin hintaan se on kelpotavaraa. Liian kallista mielestäni 1,3kg säkeissä ostettuna.

Itse käytän kyllä melkein kaks säkkiä (9kg) kuukauteen, mutta säästöä kertyy muissa ruokakuluissa sitten.

Neljäs iso säkki menossa, ihan tyytyväinen olen ollut.

Originally posted by Omna
... kun 4,5 kg säkki samaa tavaraa irtoo 60€ ainakin keskisuomessa!

Mää muutan takasin Keski-Suomeen... Hesassa tuo isompi VP-säkki maksaa jotain 90 eetä :mad:

nimim. minulla(ko) rahapula :p

Kiitos vinkistä, Omna. Ensi kerralla ostankin isomman säkin.

Ja vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: en voi vertailla Viking Poweria mihinkään muuhun, kun aloin itsekin vastikään näiden litkujen käytön. Palautuminen on kyllä ollut entistä paljon huimempi. Olen pystynyt treenaamaan useamman kerran viikossa kuin ennen, ja aina ovat lihakset ehtineet palautua hyvin uutta treeniä varten. Venyttely ym. on ihan entisellä tasolla, niin että ne ovat vakioita muuttujia tässä henk.koht. "testissä".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom