Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tape sanoi:Richard 75 kanssa samoilla linjoilla - on toki "hyvän näköinen", mutta ei aiheuta sen kummempaa ihmetystä. Ykkösen aamun Hanna von Wendt ja Katri Nieminen paljon AIDOMMAN oloisia NAISIA, jos pitää alkaa uutisten lukijoita valkkaamaan.
kaikenlaista sanoi:"Yeah, right."
KyntöSika sanoi:Noin mäkin tokasin kun sain siitä eka kuulla. Osottautu myöhemmin todeks. Seiskassakin oli jotain juttua oikein kuvan kera.
Richard75 sanoi:Njaa... nätti toki, mutta sporttisuus uupuu, lisäksi vähän turhan hienohelma ja julkisuudenkipee, jotta meikäläistä kiinnostas.
Tume sanoi:Paritellen oli helvetin hauska sarja, vetää melkein vertoja Seinfeldille.
zii sanoi:Kyllä eilen samaan aikaan ykkösellä heilunutta Piritta Hannulaa katselen 5 kertaa mielummin kuin viivejä ja krissejä yhteensä.
Juu, ja Nykäsen Matti on vielä nykyäänkin mun vakihoitoKyntöSika sanoi:Viivi oli vielä tossa muutama kuukaus takaperin yhden hyvän kaverin vakiopano. En sitten tiedä onko enää.
teemupii sanoi:Juu, ja Nykäsen Matti on vielä nykyäänkin mun vakihoito
Mike sanoi:Ei uskalla!
Jos kautta rantain koitan antaa vihiä. Mun mielestä on naurettavaa että tyhmä ämmä "esittää" tyhmää ja piilottaa tyhmyytensä roolin taakse.
Johan sanoi:Aika hyvin kiteytetty. Katsoin tuon ohjelman ja tuollainen mieli Viivistä valitettavasti jäi. Se muuten sano et on syntynyt -83 eli "teini". No, työnsä se hoitaa minusta hyvin ja ikä kasvattaa.
Paljon fiksummalta ja kypsemmältä vaikutti toinen ohjelmassa ollut vieras Kirsi Alm joka on kans aika nätti
Krissestä nyt ei edes tarvi mitään sanoa :Miken linjolla: