Viivi Avellan tänään Krissen vieraana!

siis viivi on edelleen mun vakiopano! (tai niin mä ainakin täällä interwebissä väitän ja kaikki uskoo!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olenhan minäkin nyt Viivin alasti nähnyt!

Suljin sitten television ja menin nukkumaan.

Tape sanoi:
Richard 75 kanssa samoilla linjoilla - on toki "hyvän näköinen", mutta ei aiheuta sen kummempaa ihmetystä. Ykkösen aamun Hanna von Wendt ja Katri Nieminen paljon AIDOMMAN oloisia NAISIA, jos pitää alkaa uutisten lukijoita valkkaamaan.

Sanoppa muuta :thumbs:

kaikenlaista sanoi:
"Yeah, right."

Noin mäkin tokasin kun sain siitä eka kuulla. Osottautu myöhemmin todeks. Seiskassakin oli jotain juttua oikein kuvan kera.

Richard75 sanoi:
Njaa... nätti toki, mutta sporttisuus uupuu, lisäksi vähän turhan hienohelma ja julkisuudenkipee, jotta meikäläistä kiinnostas.

Aika hyvin kiteytetty. Katsoin tuon ohjelman ja tuollainen mieli Viivistä valitettavasti jäi. Se muuten sano et on syntynyt -83 eli "teini". No, työnsä se hoitaa minusta hyvin ja ikä kasvattaa.

Paljon fiksummalta ja kypsemmältä vaikutti toinen ohjelmassa ollut vieras Kirsi Alm joka on kans aika nätti :nolo:

Krissestä nyt ei edes tarvi mitään sanoa :Miken linjolla:

Krisse: no comments

Kirsi: Symppiksen oloinen

Viivi: noh, ihan näpsäkän näköinen, edustaa ulkoisesti jonnin verran semmosta meikäläisen 'ihannenaistyyppiä'. Miks mun salilla ei käy ton näköisiä naisia, prklule ku kävis edes niitä naisia! :itku: Muuten tuo Viivi ei oikein positiivista kuvaa jättäny noin niinku luonnepuolella...(mahtava luonneanalyysi Krisse-shown:n perusteella) :D

No joo...

Kyllä eilen samaan aikaan ykkösellä heilunutta Piritta Hannulaa katselen 5 kertaa mielummin kuin viivejä ja krissejä yhteensä.

zii sanoi:
Kyllä eilen samaan aikaan ykkösellä heilunutta Piritta Hannulaa katselen 5 kertaa mielummin kuin viivejä ja krissejä yhteensä.

Jeah. Pariisin lentokentällä nostin pyynnöstä Piritan ison matkalaukun hihnalta, kun tyby ei "jaksanut". Tosiasiassa hän tietysti halusi saada kontaktin minuun. Pirita, jos muistat niin soita mulle.

On muuten livenä vielä paljon kauniimpi kuin tv:ssä.

Mike sanoi:
Ei uskalla!

Jos kautta rantain koitan antaa vihiä. Mun mielestä on naurettavaa että tyhmä ämmä "esittää" tyhmää ja piilottaa tyhmyytensä roolin taakse.

Ruahhahhaa!

"He may look like an idiot, but don't let it fool you. He really IS an idiot."
- Groucho Marx

Tänään aamulla heräsin ja avasin telkkarin. Tuli joku buusteri tjsp. Krisse oli justiin siinä, ja ainakin siinä tehdyssä haastattelussa se oli oma itsensä ja ihan järkevä.

Johan sanoi:
Aika hyvin kiteytetty. Katsoin tuon ohjelman ja tuollainen mieli Viivistä valitettavasti jäi. Se muuten sano et on syntynyt -83 eli "teini". No, työnsä se hoitaa minusta hyvin ja ikä kasvattaa.

Paljon fiksummalta ja kypsemmältä vaikutti toinen ohjelmassa ollut vieras Kirsi Alm joka on kans aika nätti :nolo:

Krissestä nyt ei edes tarvi mitään sanoa :Miken linjolla:

Krissehän on ihana :love: WiiWi tais heittää ihan läpällä " Nii, mähän oon syntyny -83.. ".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom