Kerro vaan kuinka tykkäät siitä... ;)Mike sanoi:En mä taida sanoa, saan taas saatanasti kuraa niskaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro vaan kuinka tykkäät siitä... ;)Mike sanoi:En mä taida sanoa, saan taas saatanasti kuraa niskaan.
japa sanoi:Kerro vaan kuinka tykkäät siitä... ;)
japa sanoi:Kerro vaan kuinka tykkäät siitä... ;)
moses sanoi:pelle jos suoraan saa sanoa mutta kova bailaamaan
Jones sanoi:Selkeesti Suomen kaunein nainen, tai ainakin ylivoimaisesti söpöin!!!
vilma-liina sanoi:Poikien päivän piristykseksi kerrottakoon, että kaikkien miesten suosikki nainen (mitenkään yleistämättä ;) ), eli Viivi Avellan on tänään vieraana nelosen Krisse Showssa klo 20.30!
Mariko sanoi:Ja samaan aikaan kakkoselta Se on siinä -ohjelmassa on vieraana Miss Skandinavia 2004 Piritta Hannula! Siinäpä miehillä tälle päivälle miettimistä, kumpi katsoa illalla. Tässä kakkosen ohjelmassa on paikalla myös Matti Nykänen, eli mun täytyy varmaan ainakin katsoa se
Mariko sanoi:ohjelmassa on paikalla myös Matti Nykänen
Richard75 sanoi:Njaa... nätti toki, mutta sporttisuus uupuu, lisäksi vähän turhan hienohelma ja julkisuudenkipee, jotta meikäläistä kiinnostas.
Mike sanoi:Ei uskalla!
Jos kautta rantain koitan antaa vihiä. Mun mielestä on naurettavaa että tyhmä ämmä "esittää" tyhmää ja piilottaa tyhmyytensä roolin taakse.
Keisari sanoi:Mulla ei ole "ämmästä" sen kummempaa näkemystä, never liked her much... mutta jos joku ymmärtää esittää tyhmää ämmää ja piilottamaan oman tyhmyytensä roolin taakse ja tekemään sillä jonkin verran rahaa ja itelleen ammatin, niin voiko se olla niinq niin tyhmä kuin mitä tässä annat ymmärtää?
Richard7 sanoi:Joko Baarikellolla helpotti
Annan sulle viimesen sanan, niin jää hyvä mieli.
Ei tarvitse taas seuraavaa kahta päivää miettiä ja hautoa
Dragon sanoi:Onkos Baarikello kuullut juttua Jaakosta ja hänen nenässään kasvavasta herneenvarresta? ;)
Fatso sanoi:Paskin "viihde" sarja on kyllä W-tyyli, oon yrittäny päästä sen sisuksiin katsomalla muutaman jakson mutta eihän siinä ole kerrassaan mitään hauskaa, kyllä tiedän että ne näyttelee siinä mutta hoh hoijaa, ei vois yrittää millään tylsemmästä aiheesta.