Viivi Avellan tänään Krissen vieraana!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
japa sanoi:
Kerro vaan kuinka tykkäät siitä... ;)

Ei se uskalla, kun kotona tulee kuraa niskaan, et Mike se katselee vieraitten naisten perään. :hyper:

Viimeksi muokattu:
Jones sanoi:
Selkeesti Suomen kaunein nainen, tai ainakin ylivoimaisesti söpöin!!! :love:

Njaa... nätti toki, mutta sporttisuus uupuu, lisäksi vähän turhan hienohelma ja julkisuudenkipee, jotta meikäläistä kiinnostas.

vilma-liina sanoi:
Poikien päivän piristykseksi kerrottakoon, että kaikkien miesten suosikki nainen (mitenkään yleistämättä ;) ), eli Viivi Avellan on tänään vieraana nelosen Krisse Showssa klo 20.30!

Ja samaan aikaan kakkoselta Se on siinä -ohjelmassa on vieraana Miss Skandinavia 2004 Piritta Hannula! Siinäpä miehillä tälle päivälle miettimistä, kumpi katsoa illalla. Tässä kakkosen ohjelmassa on paikalla myös Matti Nykänen, eli mun täytyy varmaan ainakin katsoa se :kuola:

Mariko sanoi:
Ja samaan aikaan kakkoselta Se on siinä -ohjelmassa on vieraana Miss Skandinavia 2004 Piritta Hannula! Siinäpä miehillä tälle päivälle miettimistä, kumpi katsoa illalla. Tässä kakkosen ohjelmassa on paikalla myös Matti Nykänen, eli mun täytyy varmaan ainakin katsoa se :kuola:

Ihanaa Matti :kuola:

Richard75 sanoi:
Njaa... nätti toki, mutta sporttisuus uupuu, lisäksi vähän turhan hienohelma ja julkisuudenkipee, jotta meikäläistä kiinnostas.

:rolleyes: Tulihan se sieltä.:lol2: Kovan päivätyön Viivi on kuitenkin toimittajana tehnyt ja varmasti kuntosalillakin huhkinut, joten arvostelija voisi mennä hieman itseensä. :david:

No joo, jos Viivistä ja Piritasta pitäis valita niin ehdottamasti Pirita.....Kuunnelkaa sen Nykäsen juttui tänään, Se on siinä ohjelmassa...aivan sekoo läppää heittää

Joko Baarikellolla helpotti :lol2:
Annan sulle viimesen sanan, niin jää hyvä mieli.
Ei tarvitse taas seuraavaa kahta päivää miettiä ja hautoa :)

:piis:

Mike sanoi:
Ei uskalla!

Jos kautta rantain koitan antaa vihiä. Mun mielestä on naurettavaa että tyhmä ämmä "esittää" tyhmää ja piilottaa tyhmyytensä roolin taakse.

Mulla ei ole "ämmästä" sen kummempaa näkemystä, never liked her much... mutta jos joku ymmärtää esittää tyhmää ämmää ja piilottamaan oman tyhmyytensä roolin taakse ja tekemään sillä jonkin verran rahaa ja itelleen ammatin, niin voiko se olla niinq niin tyhmä kuin mitä tässä annat ymmärtää?

Keisari sanoi:
Mulla ei ole "ämmästä" sen kummempaa näkemystä, never liked her much... mutta jos joku ymmärtää esittää tyhmää ämmää ja piilottamaan oman tyhmyytensä roolin taakse ja tekemään sillä jonkin verran rahaa ja itelleen ammatin, niin voiko se olla niinq niin tyhmä kuin mitä tässä annat ymmärtää?

Krisse oli jossain virallisessa Emma-gaalassa ja kuuluttamassa jotain ehdokkaita, sama "rooli" jatkui, eli se akka taitaa olla vähän perkeleen yksinkertainen ihan oikeasti. IMO tommoisissa tilaisuuksissa vois olla esittämättä.

Richard7 sanoi:
Joko Baarikellolla helpotti
Annan sulle viimesen sanan, niin jää hyvä mieli.
Ei tarvitse taas seuraavaa kahta päivää miettiä ja hautoa

Dragon sanoi:
Onkos Baarikello kuullut juttua Jaakosta ja hänen nenässään kasvavasta herneenvarresta? ;)

Nohnoh, poijjaat, ei saa tulittaa viestinviejää.

Viivi on ihan jees ja hyvin hoitaa hommansa :thumbs:

Muutaman kerran joutunut melkein pakosta Krissen katsomaan kun tyttöystävä katsoo, ja aargh jeesus miten ärsyttävä ihminen tai sen roolihahmo voikaan olla (siis krisse).

Fatso sanoi:
Paskin "viihde" sarja on kyllä W-tyyli, oon yrittäny päästä sen sisuksiin katsomalla muutaman jakson mutta eihän siinä ole kerrassaan mitään hauskaa, kyllä tiedän että ne näyttelee siinä mutta hoh hoijaa, ei vois yrittää millään tylsemmästä aiheesta.

W-tyylihän on aivan helmi! :thumbs: Myönnettäköön, että jokainen jakso ei ole aina yhtä hulvaton, eikä Andrei Wickström varmaankaan ole kenenkään pakkislaisen päiväuni ja kaikenkaikkiaan vitsien hokaaminen vaatii viikon tapahtumien seuraamista ja lööppien vilkaisun. Mutta on tuo sentään ohjelma, joka ei aliarvioi katsojiensa älykkyyttä niinkuin 90% muista viihdeohjelmista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom