Viivi Avellan tänään Krissen vieraana!

vilma-liina

Mode/Punttimimmit
Mode
Poikien päivän piristykseksi kerrottakoon, että kaikkien miesten suosikki nainen (mitenkään yleistämättä ;) ), eli Viivi Avellan on tänään vieraana nelosen Krisse Showssa klo 20.30!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viivi on ihan jees. Mutta kertokaapa että mitä siinä Krissessä on ja sen huumorissa? Aivan hirveetä katsojan aliarvioimista sen sen huumori. Ja se viellä tais saada jonkun pystinkin siitä kun muka on hauska.

Onhan se Viivi ihan nätti, mutta ei nainen minun makuuni.
(jos sillä nyt on mitään merkitystä)

Krisse on turha ja viivi on ihan ok toimittaja, josta on väkisin tehty mediassa koko kansan sexy barbi. Eipä voisi vähempä kiinnostaa. Minun kaltaisille hylkiöille on sitten tosin niitä muitakin ohjelmia tarjolla. Kiitokset vilma-liinalle kuitenkin vinkistä, joka varmasti saa kannatusta.

Viivi ja Krisse ovat molemmat ihan jees..
panisin
, mutta sen ohjelman huumori ei kyllä jaksa kantaa niin pitkälle, että katsoisin ohjelman.

:lol2:

vilma-liina sanoi:
Poikien päivän piristykseksi kerrottakoon, että kaikkien miesten suosikki nainen (mitenkään yleistämättä ;) ), eli Viivi Avellan on tänään vieraana nelosen Krisse Showssa klo 20.30!

Yeah! Hyvä! :worship: :)

Mä en ymmärrä mikä siinä Viivissä viehättää... Voisko vaikka Tomi of Pakkotoisto valistaa tietämätöntä. :)

Mitä ihmettä, yhden jakson katselin Krisseä hotellissä työmatkalla (kotona ei 4 tai sub näy :itku: )

Sehän oli ihan hulvaton, vieraana tais olla Vormula häkkisen vaimo..
Siis kerrassaan loistaavaa komiikkaa !! Voihan se olla että hauskuus katoaa muutaman katselun jälkeen mutta ensivaikutelma oli hyvä.

Paljastuksena, hei, se näyttelee, ei se oikeesti oo semmonen :lol2:

Paskin "viihde" sarja on kyllä W-tyyli, oon yrittäny päästä sen sisuksiin katsomalla muutaman jakson mutta eihän siinä ole kerrassaan mitään hauskaa, kyllä tiedän että ne näyttelee siinä mutta hoh hoijaa, ei vois yrittää millään tylsemmästä aiheesta.

stranger sanoi:
Mä en ymmärrä mikä siinä Viivissä viehättää...

Täällä on toinen täysin pihalla Viivin suosiosta oleva. Kyllä kai siihen moni varusmies laukeaisi, mutta emmää vaan ole kiinnostunut sen suuremmin. Henkiseltä varustukseltaan Viiviä tarkastellessa en myöskään odota illan Krisseltä kovinkaan paljon. Parempiakin vaihtoehtoja vieraiksi olisi ollut.

Fatso sanoi:
Paskin "viihde" sarja on kyllä W-tyyli, oon yrittäny päästä sen sisuksiin katsomalla muutaman jakson mutta eihän siinä ole kerrassaan mitään hauskaa, kyllä tiedän että ne näyttelee siinä mutta hoh hoijaa, ei vois yrittää millään tylsemmästä aiheesta.

Dääm. Mulle kävi ennakkoluuloineni siten, että katselin yhden jakson toisella silmällä ja huidoin roskakoriin koko sarjan. Nyt kun olen alkanut seurata tarkemmin, sieltähän onkin paljastunut oikein hieno sarja. Arvoasiahan se huumori tosin on.:)

Viivistä sen verran et v**** mikä pelle jos suoraan saa sanoa mutta kova bailaamaan (joutunut parikertaa poistamaan ravintolasta huonon kunnon vuoksi)

Mike sanoi:
En mä taida sanoa, saan taas saatanasti kuraa niskaan.

Sä olet nyt ihan liian herkkä, sitä sanotaan täällä interwebissä keskusteluksi. Anna lentää vaan nyt.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom