Viisaammilta neuvoja.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massive
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Elikkäs, homman nimi on tämä. Itselläni ei ole oikeastaan sen kummempaa hajua penkkipunnerruksen saloista, muuta kuin että olen tehnyt nyt noin 2kk samaa "ohjelmaa" jaa tuntuu ettei kehitys ole mitenkään erikoista.. Tämän hetken maksimi pyörii jossain 110kg hujakoilla.. Ja tarkoitus olisi että mitä enemmän sitä parempi..:) Niin sanottu "ohjelma" mitä tällä hetkellä teen on yksinkertaisesti:

Ma: Normi penkki 3*5*85%, Kapea penkki 2*10*65%, apuliikkeitä rinnalle ja ojentajille
Ti: Verryttely päivä
Ke: Normi penkki 3*5*85%, Kapea penkki 2*10*65%, apuliikkeitä rinnalle ja ojentajille
To: Verryttely päivä
Pe: Normi penkki 3*3*90%, Kapea penkki 2*10*65%, apuliikkeitä rinnalle ja ojentajille
La: Lepopäivä
Su: Lepopäivä

Onko tässä mitään järkeä, vai kannattaako ottaa suoraan joku ohjelma täältä? T: Amatööri :)

Toi on IMO melko älytön ohjelma. Miten treenaat loppukropan? Penkkiä miettien lähinnä selkä?
Tossa ohjelmassa on lähestulkoon 3 samanlaista päivää viikossa. Itse en tekisi tuolla kuin perjantain 3x3.

Ootko ajatellu kokeilla mitään "perinteisempää" kuten ma: raskas treeni to: nopeustreeni

Toi on IMO melko älytön ohjelma. Miten treenaat loppukropan? Penkkiä miettien lähinnä selkä?
Tossa ohjelmassa on lähestulkoon 3 samanlaista päivää viikossa. Itse en tekisi tuolla kuin perjantain 3x3.

Ootko ajatellu kokeilla mitään "perinteisempää" kuten ma: raskas treeni to: nopeustreeni

Voishan tota kokeilla, ottas maanantaina 5*5 ja torstaina nopeustreenin. Tuleeko lepopäiviä sitten sopivasti vai liian vähän? Nopeustreeniin sopivat painot on varmaan jotain 50-55%?

5x5 on enemmän peruskuntokauden sarjoja. Ei niillä se varsinainen ykkönen kasva vaikka voimasarjaksi vitosia kutsutaankin..
Minä ja reenikaverit on käyttänyt sitä perushommaa et maanantaina raskaat/raskas kolmonen/ykkönen ja torstaina nopeustreeniä. Apuliikkeet pitää sit säätää sen mukaan missä menee.

jaksota treenit. se on kaiken ydin. 2-3 kk perustreeniä tyyliin 3-5*6-10 ja sitten 1-2 kk maksimia 1-4 välillä. treenejä eri leveyksillä 2-3/vko. joka neljäs viikko kevyemmin.

On kyllä turhan yksitoikkoinen ohjelma. Ei siinä ole mitän vikaa, että tekee penkin 3 kertaa viikkoon. Itse lähtisin kokeilemaan tyyliin ma 3-8x1 90%, ke nopeuspainotteista 8-10 x 2-3 n. 50% ja sit pe jollain 70% keskittyen tekniikkaan. Mutta ihan totta, kuten aiemmissa vastauksissa: mites loppukroppa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
ei sitä asiaa tarvi sen enempää lähtee selventämään kun 5-vuotiaalle.. kyllä mä nyt otteen leveyden perusteella tajuan mihin käy enemmän ja vähemmän :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom