Ostin ihan kokeilumielessä Claymore-blendiä, ja ei voi kuin kehua. Iso plussa savuttomuudesta . Ja juohan sitä itse Gene Hunt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aijai, vanha kunnon unkarilainen pommipullo, vieläpä kaksin kappalein...
Aijai, vanha kunnon unkarilainen pommipullo, vieläpä kaksin kappalein...
Vaiha jägeriin. Enemmän yrttejä -> parempi lääke. Nautintoaineena myös aika paljon miellyttävämmän makuinen.Jep aina mulla baarikaapissa. Ja on erittäin toimiva vatsavaivoihin. Meillä aina otetaan tuota pikku napsu esim ennen joulumässyä jne . Sekä myös tarjotaan aina uusille tutuille:evil:
Alkaa olla sellainen perinnejuoma meillä.
Yrteistä en tiedä, mutta mä voisin heittää vanhan kunnon Avernan tässä kohtaa. Jägerista on kaikki juoneet itsensä pihalle.Vaiha jägeriin. Enemmän yrttejä -> parempi lääke. Nautintoaineena myös aika paljon miellyttävämmän makuinen.
Averna on paskaa. Tähän mielipiteeseen ei mitenkään vaikuta se, että kaveri teki vuosia jägerille hommia.Yrteistä en tiedä, mutta mä voisin heittää vanhan kunnon Avernan tässä kohtaa. Jägerista on kaikki juoneet itsensä pihalle.
edit. Unicum on kyllä sellaista myrkkyä, ettei mitään rajaa.. Nuorempana juotu romanialainen luumupontikka on niitä harvoja juomia, jotka vei voiton..
2009 vai 2010 versiota? Oma 2010 pullo on vielä hyllyssä aukasematta, 2009 versiota oon juonu pari lasia. Oli niin hyvää, että piti hommata oma pullo, kun 2010 versio tuli myyntiin. Perus harrastaja ( = esim. minä) noissa tuskin eroja havaitsee, ainakaan suuria.edit2. join muuten Ardbegin supernovaakin eilen. Aika hurja tuote.
Savuisuudessaan ja maun voimakkuudessaan. En ole savun suurin ystävä, mutta toi piti ihan periaatteesta maistaa, kun sattui kerran silmään.Millä tavoin hurja, siis hyvässä vaiko pahassa?
Puristettua limeä vähän joukkoon, niin pesee jägerin sata nolla. Harmi, että ton saatavuus on ihan hanurista Jägeriin verrattuna. Pitää varmaan laivalta ostaa, kun kerran sinne lähtee parin päivän päästä.Averna on paskaa. Tähän mielipiteeseen ei mitenkään vaikuta se, että kaveri teki vuosia jägerille hommia.
En tiedä tähän hätään. Voihan tuota käydä kohta kysymässä, kun mesta on tossa korttelin päässä ja työmatkan varrella. Olisko niissä jotain mainittavaa eroa?2009 vai 2010 versiota? Oma 2010 pullo on vielä hyllyssä aukasematta, 2009 versiota oon juonu pari lasia. Oli niin hyvää, että piti hommata oma pullo, kun 2010 versio tuli myyntiin. Perus harrastaja ( = esim. minä) noissa tuskin eroja havaitsee, ainakaan suuria.
Kuten aiemmin totesin, niin perus harrastaja, kuten minä, ei varmaankaan havaitse eroja. Esim. tuolla on vertailtu 2009 ja 2010 versioita:En tiedä tähän hätään. Voihan tuota käydä kohta kysymässä, kun mesta on tossa korttelin päässä ja työmatkan varrella. Olisko niissä jotain mainittavaa eroa?
Kertokaahan pakkiksen viininjuojat, että mikä olis hyvä täyteläinen, suhteellisen kuiva punaviini jonka sais alkosta alle 20 eurolla? Tuparilahjaks ostaisin, ja tiedän että kyseinen tyyppi pitää tuon tapasista viineistä, mutta saa toki ehdottaa muutakin punaviiniä, jos on joku aivan ehdoton ykkönen tässä hintaluokassa.
Samalla istunnolla "maisteltiin" myös muiden tarjoamana pullo Grey Goose vodkaa. On muuten, ainakin viskin maistelun jälkeen, kuin maitoa jois. Huonelämmintä ja maistui suussa vain makealle parhaudelle!
Jaa'a, ei lienee hirveästi apua, mutta menee varmaan ravintolahommiksi. Tokkopa kuuluu kylläkään kovin monen mestan valikoimaan, meille nyt on jostain muutama pullo jäänyt pyörimään.Saakohan tätä yhtään mistään? Valittiin Alkon listoille vuonna 2005, mutta on jo poistunut valikoimasta. SuperAlkonkaan sivuilla ei tuotetta näkynyt.
Saakohan tätä yhtään mistään? Valittiin Alkon listoille vuonna 2005, mutta on jo poistunut valikoimasta. SuperAlkonkaan sivuilla ei tuotetta näkynyt.