Sniffari
Äitisi valinta
Pari siivua skottia eilen baarissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viileässä pimeässä kaapissa kuten kuuluukin.Kun kerran ketju laajeni hiukan jo laseihin, niin missä kaapeilla/hyllyillä/baarikaapeissa jengi "parempia" juomiansa säilyttää?
Juu, näinhän sitä lähestulkoon jokainen fiksusti pullonsa säilyttää. Lähinnä, jos sattuu olemaan kuvaa omasta edustavasta tai upeasta pullokaapista/säilytystilasta, niin laittakaapahan näytille.Viileässä pimeässä kaapissa kuten kuuluukin.
Onko susta Smokehead miedon savuista? Itse en suunnilleen kyennyt ko. tuotetta juomaan loppuun saakka. Savuisuus ei tosin ollut sen ainut ongelma.Viikonloppuna tuli käväistyä taas Pikkulinnussa. Muutamaa eri viskiä miedolla savulla (joista ei valitettavasti sen tarkempia muistoja) ja olutta kylkeen. Tällä kertaa oluista Brew Dogin Atlantic IPA ja Smokehead ja voin kertoa että varsinkin toi Atlantic IPA on loistotuote.
Osaisikohan kukaan antaa hyvää neuvoa hyvästä viskistä vasta-alkajille? :D
Eli olisi tarkoitus ostaa kaveriporukassa hieman hintavampi n. 50€ luokkaa oleva viskipullo ja kokeilla miltä se kunnon viski maistuisi. Kannattaako edes savuista viskiä miettiä vai miten homma toimii.
Onko susta Smokehead miedon savuista? Itse en suunnilleen kyennyt ko. tuotetta juomaan loppuun saakka. Savuisuus ei tosin ollut sen ainut ongelma.
Äh, mä oon varmaan kirjoittanut ton edellisen viestin jossain superhorkassa, koska olen ajatellut kirjoittaessani smokehead -nimistä viskiä, joka ei ollut mikään lemppari.No ei tosiaankaan ole tuo Brew Dogin Smokehead miedosti savuista. Ko. juoma on mielestäni melko vahvasti savuinen, ruokaisa, vahva ja tervainen. Jotain tuosta tuotteesta kertoo myös se että kapeastakaan lasista ei valo paista läpi jos lasi on täytetty Smokeheadilla. Kyseinen olut ei tosiaankaan ole mikään "käympä kietaisemassa kaljan" tyyppinen ratkaisu, vaan enemmänkin hyvin hyvin rauhassa nautittava juoma. Pullokoko on 0,35l, mutta tuon juoman ollessa kyseessä joka parin desin annos riittäisi. Isompi annos vaatii todella pitkän ajan "pureskeluun" ja iso annos jumittaa makuaistin aika tehokkaasti.
Äh, mä oon varmaan kirjoittanut ton edellisen viestin jossain superhorkassa, koska olen ajatellut kirjoittaessani smokehead -nimistä viskiä, joka ei ollut mikään lemppari.
Mutta toi olut pitää testata, jos jostain eteen saa. Savuoluet on jääneet aika vähälle. Plevnassa maistoin joku aika sitten jotain talon omaa, jonka nimeä en luonnollisesti enää muista, ja täällä on joka paikassa vain Märzeniä.