Viinit, konjakit, viskit, ... Keskustelua "paremmista" alkoholijuomista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä onko oikea threadi mutta kysytään nyt kuitenkin. Kuullut kerrottavan ulkomailta saatavista "tiukoista", joissa on mm. käärme, skorpioni tms. laitettu pullon sisään. Mistähän moisia saa?

Jeesus on Herra, ylistys Jeesukselle, kiitos Jeesus tästä lahjasta.
Kaveri aiko Kiinan keikallaan tuoda mulle Sinistä Johnnie Walkeria,
litran leka irtoo lentokentällä reilulla huntilla.
Kiitos Jeesus.
Onneks runkkasin aamulla, muuten ois tullu näppikselle samantien ku se ton lupas.

Tässäpä miellyttävä uusi tuttavuus, voin kyllä suositella hieman keskivertomaanantaita hienostuneemmille pämppäysilloille. Tuo mieleen blackbushin mutta snadisti laadukkaammalla virityksellä. Lentokenttähinta jotain 35e.

img10161566751.jpeg

Maistoin tätä kapakassa, ja oli kyllä hyvää :kuola: Sopivan savuinen maku.
Kaveri sanoi jotta tuota sais Alkostakin, mutta taisi kusettaa kun en ole putelia siellä nähnyt.

En tiedä onko oikea threadi mutta kysytään nyt kuitenkin. Kuullut kerrottavan ulkomailta saatavista "tiukoista", joissa on mm. käärme, skorpioni tms. laitettu pullon sisään. Mistähän moisia saa?
Eiköhän niitä Aasian suunnalta irtoa(ainakin erään televisiosarjan perusteella). Mahtaa kyllä olla todella laatujuomaa jos pohjana on käytetty perus ponua.

Taitaa tosiaan olla niin ettei kiinan suunnilta saa juuri mitään eloperäistä elukkaa / luujuttuja tuoda virallisesti tullin läpi, tietenkin matkatavaroissa tulee perille.

Kiinasta toin itsekin tuollaisen käärmepullon vuosi sitten, se oli itseasiassa yllättävän kallista sielläkin (n. 35e). Makua en ole uskaltanyt tesmailla, läihnnä koristaa baarikaappia.

Kaverilla on myös sellainen Aasiasta tuotu kobra-ponu-pullo hyllyllä. Pinta on vähän vajentunut muutaman uteliaan maistamisen myötä. Laatta on meinannut jokaisella lentää ja olo ollut aika paska jonkun aikaa sen jälkeen. Että ehkä kannattaa mieluummin suunnata oikeaa laatua kohden.

Tulipa ensimmäistä kertaa juotua viikonloppuna viiniä, ja voin sanoa ettei edes ollut kovin paskaa. Juoma oli Jorma-viiniä, ja komeasti sain pullon alas :D ei ollut edes kovin kallista, pikkusen reilu 5e maksoi 0,75l pullo.

Juoma oli Jorma-viiniä,5e maksoi 0,75l pullo.
Hmm, jotenkin Lagavulin, Laphroaigin ja Walkerien jälkeen tuo särähti korvaa tässä tredissä :D

Maistoin tätä kapakassa, ja oli kyllä hyvää :kuola: Sopivan savuinen maku.
Kaveri sanoi jotta tuota sais Alkostakin, mutta taisi kusettaa kun en ole putelia siellä nähnyt.

tilaustavaraa. pyydä kassalta että tilaavat sulle sen. hinta oli muistaakseni 46e luokkaa.

18yo.jpg

Tuollaista tuli ostettua pari puolloa 31 euron kappale hintaan. Saas nähdä miltä maistuu...

Niin lisäyksenä vielä täytyy mainita että jo 15-vuotias oli melkoisen hyvää...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
18yo.jpg

Tuollaista tuli ostettua pari puolloa 31 euron kappale hintaan. Saas nähdä miltä maistuu...

Niin lisäyksenä vielä täytyy mainita että jo 15-vuotias oli melkoisen hyvää...

mul on ihan samaa tavaraa. ostin tammikuussa laivalta kun olin työreissulla. en oo vielä raaskinut avata. laitahan kommenttia ku avaat putelin.

Mitään ehdotuksia lakkiaisiin shamppanjaksi? Siis sellaista tavaraa, joka olisi mahdollisimman laadukasta ja hyvää ja minkä voisi sitten vaikka vanhempien ja ystävien kanssa kilistellä. Hinnalla ei kauheasti väliä, koska tarkoitus olisi ostaa vain yksi pullo...

Tätä katselin Alkossa, tykkäsin tosta paketista :D Mutta en tiedä yhtään, millaista itse juoma on.

Tulipa ensimmäistä kertaa juotua viikonloppuna viiniä, ja voin sanoa ettei edes ollut kovin paskaa. Juoma oli Jorma-viiniä, ja komeasti sain pullon alas :D ei ollut edes kovin kallista, pikkusen reilu 5e maksoi 0,75l pullo.

Jormahan on enemmän cocktail-juoma kuin viini. Itse olen rakastunut kyseiseen tavaraan, mutta etsippä threadi jossa keskustellaan "huonommista" alkohlijuomista ;) Siellä on muutakin keskustelua Jopelista.

Tässäpä miellyttävä uusi tuttavuus, voin kyllä suositella hieman keskivertomaanantaita hienostuneemmille pämppäysilloille. Tuo mieleen blackbushin mutta snadisti laadukkaammalla virityksellä. Lentokenttähinta jotain 35e.

img10161566751.jpeg

Tuota ja muutamaa muuta Laphroaigia saa muuten punnan alhaisen kurssin takia tilattua edullisesti suoraan valmistajalta http://www.laphroaig.com/home.asp Toimituskulut toki päälle, mutta ne ovat kuitenkin varsin kohtuulliset jos isompia määriä tilaa.

Muistuuko kellekkään mieleen joko konjakki tai viski jossa etiketissä olisi koira tai koiria? Pitäisi eräälle ihmisella lahja keksiä ja se kenties voisi olla laadukas juoma jossa hänelle rakasta harrastusta kuvaava etiketti.

Muistuuko kellekkään mieleen joko konjakki tai viski jossa etiketissä olisi koira tai koiria? Pitäisi eräälle ihmisella lahja keksiä ja se kenties voisi olla laadukas juoma jossa hänelle rakasta harrastusta kuvaava etiketti.

Ei millään pahalla, mutta mun mielestä helvetin huono idea. Osta mieluummin vain laadukas viski ja vaikka sit koirakortti tms..

Ei millään pahalla, mutta mun mielestä helvetin huono idea. Osta mieluummin vain laadukas viski ja vaikka sit koirakortti tms..

Jep suunnittelu asteella, mutta toisaalta kyseinen kaveri kerää juuri noilla kriteereillä juomia....

Millainen viski on muuten glen parker?

Mitään ehdotuksia lakkiaisiin shamppanjaksi? Siis sellaista tavaraa, joka olisi mahdollisimman laadukasta ja hyvää ja minkä voisi sitten vaikka vanhempien ja ystävien kanssa kilistellä. Hinnalla ei kauheasti väliä, koska tarkoitus olisi ostaa vain yksi pullo...

Tätä katselin Alkossa, tykkäsin tosta paketista :D Mutta en tiedä yhtään, millaista itse juoma on.

Kallein samppanja ei välttämättä ole se paras vaihtoehto nautittavaksi heti. Esim Dom Perigno ihan hyvää nuorenakin, mutta se vaatii lisäkypsytystä ainakin 5 vuotta. Mutta muuten suosittelisin Cuvée Nicolas François Billecart (http://www.alko.fi/tuotteet/fi/559737)

Kallein samppanja ei välttämättä ole se paras vaihtoehto nautittavaksi heti. Esim Dom Perigno ihan hyvää nuorenakin, mutta se vaatii lisäkypsytystä ainakin 5 vuotta. Mutta muuten suosittelisin Cuvée Nicolas François Billecart (http://www.alko.fi/tuotteet/fi/559737)

Tuota ensimmäistä katselin lähinnä kivan pakkauksen takia (plus että se sopisi mun lakkiaisten "teemaan" ja väritykseen :david:). Kiitti vinkistä, toikin vaikuttaa hyvältä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom