Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kilkkomaani maistuu ja aika suuret odotukset on tulevaisuuden suhteen tähän mennessä markkinoilta löytyneiden tuotteiden perusteella. Iän myötä maku toki muuttuu ja esim. savuisuus tyypillisesti pehmenee, mutta potentiaalia tässä tislaamossa on ehdottomasti. Tislaamo perustettu 2005, ja 2007 taitaa olla toistaiseksi ensimmäinen myynnissä ollut vuosikerta. Ei ole tainnut vielä olla 7-vuotiasta myynnissä, vaan 2013 pullotettu 2007 vintage on vanhinta tavaraa mitä on ollut tarjolla. Ehkä puolen tusinaa eri painosta olen maistellut ja muutaman pullon ostanut. Tällä hetkellä löytyy tällainen boksi koristamasta viskikaappia:Onkos palstalla Kilchomanin ystäviä? Variaatioitahan on melkoisesti, joskin ikä vielä verrattain nuorta. Taitaa 7 vuotta olla lähellä maksimia tällä hetkellä. Melkoisen miellyttävää ja savuista jynkytystä perusluonteeltaan.
Kilkkomaani maistuu ja aika suuret odotukset on tulevaisuuden suhteen tähän mennessä markkinoilta löytyneiden tuotteiden perusteella. Iän myötä maku toki muuttuu ja esim. savuisuus tyypillisesti pehmenee, mutta potentiaalia tässä tislaamossa on ehdottomasti. Tislaamo perustettu 2005, ja 2007 taitaa olla toistaiseksi ensimmäinen myynnissä ollut vuosikerta. Ei ole tainnut vielä olla 7-vuotiasta myynnissä, vaan 2013 pullotettu 2007 vintage on vanhinta tavaraa mitä on ollut tarjolla. Ehkä puolen tusinaa eri painosta olen maistellut ja muutaman pullon ostanut. Tällä hetkellä löytyy tällainen boksi koristamasta viskikaappia:
En ole Kilchomanilta. Ardbegin tai Laphroaigin päivän vanhaa tislettä olen joskus tastingissä maistanut, aika vahva alkoholin maku .Oletko maistanut noita new makeja? Pirun hyvää tislettä!
Taidanpa olla vähän kateellinen. Varmasti hyvä sijoitus.Ikä rauhoittaa turvesavua. Toivottavasti maku kehittyy parempaan suuntaan, on nimittäin oma lehmä ojassa eli tynnyriosuus vuodelta 2007 porisemassa.
En ole Kilchomanilta. Ardbegin tai Laphroaigin päivän vanhaa tislettä olen joskus tastingissä maistanut, aika vahva alkoholin maku .
Taidanpa olla vähän kateellinen. Varmasti hyvä sijoitus.
Ardbegiä kanssa saanut maistaa. Se oli kyllä aika kammottavaa.
Muistivirhe! Ardbedin new make oli hyvää.
Arkihylly:
[video]https://onedrive.live.com/redir?resid=AFB27CCB5CE5FA50!1781&authkey=!AMizXdlurqRrbCY&v=3&ithint=photo%2cjpg[/video]
Edit: Kuka tietää, miksi tuo img-tagi ei toimi? Ei tule edes linkkiä. Eikö pitäisi kuva upota urlista suoraan näkösälle? Video-tagilla tuli sentään urli klikattavaksi!? Whaat?
Mitä arkihylly tässä tarkoittaa? Juot näitä viikolla?
Illalla pitäisi lähteä frendin tupareihin ja oletan, että uusia viskituttavuuksia on luvassa jopa 10.
Kambodzassa oli jotain tuon näköisiä, mutta ruskeita ihan ihmeellisiä pikkupulloja. Helvetin hyviä. En tosin tiedä mitä niissä oli. Parin pullon jälkeen oli jo ihan konttaus kunnossa.
Vieraissa: -On sulla mukavia ystäviä, kun tuovat tupareihin maisteltavaksi tuollaisia juomia, kuten 1972 Macallani... Ei ole persaukisten hommaa maistatella muille tuollaisia, mutta köyhällehän kaikki on kallista Muutoinkin ollut kattaus kohillaan, jos 60 pulloa eri herkkuja löytyy samaisen pöydän ääreltä. Niin, ja iso pöytä jos siihen pitää vielä maistajat saada mahtumaan
Hetken mietin samaa kuin yllä. Noi kyseisen vuoden 18yo tai 25yo pullotteet oli reippaasta tonnista yli kahteen tonniin euroina tämän päivän hinnoilla.
Eräässä tavarantoimittajan koulutuksessa oli esillä 1957 vuoden Macallan. En muista minä vuonna oli pullotettu, mutta hintaa oli karvan alle 7000€, eikä nuo juutalaiset siitä maistiaisia jaelleet :(