^väärä ketju kysellä Jack Daniels pulloja:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei nyt tarttis pakkislaisten apua!
Tarttis naamiaisiin asusteeksi tyhjä tai melkein tyhjä Jack Daniels -pullo. Löytyykö keneltäkään?
Liian kallis ostettavaksi Alkosta, kun en itse sitä juo.. Maksaisin postikulut luonnollisesti ja ehkä euron/pari ylimääräistäkin
Laittakaa viestiä inboxiin.
Sopii ketjuun siinä missä konjakit ja viskit. Giniä, lähinnä GT:n muodossa, on tullut lipitettyä litratolkulla nuorempana. Ei ehkä nykyään se kaikista muodikkain drinksu, mutta edelleen ainut ja oikea lentokonejuoma. Bombay Sapphireen liittyy mukava muisto. Ostin sitä yhdelle viikon mäenlaskureissulle 3 litraa henkilökohtaiseen käyttöön. Sillä kertaa yliarvioin hieman kulutuksen, kotiin tuli 2 litraa. Eniten tuli nautittua juuri Bombayta, joka oli omaan makuun parasta giniä. Tai no lasketaanko sitä oikeaksi giniksi, valmistusmenetelmässähän taisi olla jotakin ginille laitonta mukana. Myöhemmin löysin Finsburyn, hinta/laatusuhteeltaan erittäin hyvä raaka-aine gt:n valmistukseen. Nykyisin ei juuri tule juotua giniä tai muitakaan väkeviä, viski pois lukien. Ulkomaille lennettäessä kuitenkin pitää lennon kestosta riippuen yhdestä muutamaan gt:tä nauttia, ettei tule malariaa . Rommi menee alas, muttei ole samalla tavalla nautintoaine kuin viski.Mitenkäs ihmisille maistuvat laadukkaat rommit ja ginit? Vai ettekö laske niitä "hienoiksi juomiksi"
Tässä maistellut illan mittaan Hendrick's Giniä tonic veden ja kurkun kera ja on muuten hyvää. Rommeista Zacapa on maukasta.
Harmi ettei Suomessa arvosteta rommeja kovin paljoa eikä alkosta tahdo löytyä kuin perus bacardit ja captain morganit.
Keskustelua asiasta?
...jotain noita Ron Zacapa -pullotteita tekisi mieli maistaa, mutta niitä ei oikein tuppaa olemaan täällä tarjolla.
Okei, hyvä. Pitää katsoa jollain kaveriporukalla jossain vaiheessa, kun pelkässä omassa käytössä menisi hukkaan.Alkosta (jos ei lähialkosta löydy, niin pyytäkää myymäläsiirtona - kyllä ne sen yhdenkin pullon tilaa, ei tarvitse ujostella!) löytyy 23v centenario, about 50€/leili - itselle maistuu 100x paremmin kuin monien hehkuttamat hyvät viskit tai konkut
Tuoksusta ja mausta katoaa pistävyys, ja kokonaisuus on paljon pehmeämpi. Ihan kuin paremmissa vodkissakin. Mun junttisuuni ei sen enempää mitään nyansseja erota, muka ero on joka tapauksessa huomattava.Ginien suhteen olen sen verran noviisi, että kaikki menee GT:nä. Hyvää raakanakin, mut en osaa sen paremmin erotella mikä on hyvää ja mikä ei.
Paras rommi mitä olen juonut on Matusalem 15v(alkosta).
Paljon kustantaa?
maistelu
Toi sun viestisi alla oleva hinta on aika tarkalleen sitä, mitä täällä päin on pyydetty. Tuotteetkin on kyllä aika perustavaraa, mutta aina siellä joukossa yksi erikoisempi/parempi on tupannut olemaan.Paljonkohan tällainen ilo sattuisi maksamaan?