viinikauppa dot com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja metalman
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Tollanen mesta on perustettu. pisti silmään:
dortmunder hansa export 24 x 0.33 5.0% 10e
rahtilaskurin mukaan rahti susirajalle 15e. Jos sais pari kaveria mukaan tilaamaan niin sais kohtuu edullista olutta tuolta.. Ja kun tuolla puhutaan noista veroista, niin niitä ei siis tarvitse minnekkään ilmoitella eikä maksaa, homma on verovapaata koska lafka on virossa tms.
Ainakin palautteen mukaan toimivaa. sitähän ei taas tiedä kuka tuota palautetta on antanut :)

No eniHUU ite meinasin kokeilla jossain vaiheessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En muista missä näin saman oluen 6,35 tarjouksessa. Olikohan joku Saksalainen nettikauppa sivu.
On muuten ihan ok olut on muutama satsi tullut juotua.(en ole itse käynnyt hakemassa vaan eräs tuttu matkailee paljon jolloin se tuo minulle tuliaisia)

Hesarissa oli männäpäivänä juttua. Tullien maksu jää tilaajalle. 2 vrk aikaa maksaa tilauksen saapumisesta.

joo tota tullihommaa mietin itekkin kun noi hinnat on verottomia.. mistähän sen löytäs, että miten paljon tohon tulee veroa / tullia päälle?

fish sanoi:
Hesarissa oli männäpäivänä juttua. Tullien maksu jää tilaajalle. 2 vrk aikaa maksaa tilauksen saapumisesta.

Ei siinä ole tullia, kun Viro on EU maa. EU:n sisällä tulleja ei maksella.

ALV siitä pitäisi maksaa, mutta eiköhän tämäkin jää ihan vastaanottajan omantunnon asiaksi, jos välttämättä haluaa sitä mennä johonkin tilittämään - ainakin Hesarin mukaan lähettäjä nimenomaan vannotti pitävänsä tilaajatiedot visusti vakan alla eli Suomen verottaja ei edes koskaan tiedä mitään mistään tilatunkaan. Tullia en usko kaljakeissien ALV-asioiden kiinnostavan pätkääkään.

Viinikaupan toiminnasta löytyy mielenkiintoista juttua googlen ryhmistä hakusanoilla viinikauppa.com ja viiniakuppa.com
Toimitusjohtaja on mm. jäänyt kiinni esiintymisestä oman firmansa "tyytyväisenä asiakkaana" ja kilpailijoiden aktiivisesta mustamaalaamisesta.

Kokemuksia on. Joku spiriualwhatever dot com. Kundikaveri tilas duuniporukan kaa n.2,5 kk sitten ja olivat sitten viinakset ajautuneet ruottiin. Eikä ole vieläkään tänne susirajalle asti saapuneet.

Itse oon tilannu jo pari kolme satsia kavereitten kanssa. Joka kerta on tilattu 9 lavaa. Hinta/laatu suhde on ehdottomasti kohdallaan!
Ekallla kerralla kesti tosin kolmeviikkoa mutta tulivat kuitenkin. Nyt tuli kahessaviikossa. Veroista ei kande välittää, tai ainekaan meille ei o tullu MITÄÄN ongelmia.

Tosin on tullu juotua niin paljon et kessi turpoo mukavasti. :kippis1:

Yks tuttu tilas kans ison satsin tulta ja kuukaus kesti kunnes ne toimitettii koti ovelle. Eikös tuo viinikauppa.com ole rajamailla ettei toiminta lopeteta, näin olen itse ainakin kuullut.

Mulla ainakin on ihan positiiviset kokemukset viinikauppa.comista! Toimitus ehkä kestää, mutta hyvin on toiminut muuten ihan kotiovelle asti. Enkä maksellut tulleja enkä veroja mihinkään suuntaan.

Ja tuo Hansa export on ihan juotavaakin vielä!

Ja ei, en ole viinikauppa.comin toimitusjohtaja...

No kertokaapa lisää kokemuksistanne ja että miten sitten homma hoituu joilla on kyseisestä firmasta tai jostakin muusta vastaavasta kokemuksia.

Tehdään tilaus, maksetaan sähköpostiin tuleva lasku ja odotellaan vesi kielellä... Infoa tilauksen etenemisestä tulee sitten sähköpostitse. Transpointin setä soittaa samana päivänä, kun tuo tilauksesi.

Tilannu oon viinikauppa.comista ja cybeerwine.comista joskus muinoin.

Tilattiin kanssa porukalla viinikauppa.com:sta, tavarat tuli viikon myöhässä sovitusta toimitusajasta mutta muuten homma pelas hienosti. Enemmän porukkaa mukaan niin rahtikulut naamaa kohden jää pieniksi. Ei se bisse mitään loistavaa ole, semmosta vähän mautonta litkua mutta kyllä hyvin uppoaa.

niinjoo, siis itsekkin tilasin pari kk. sitten kymmenen lavaa olutta tuolta. toimitus myöhästyi pari päivää, mutta lasti tuli kotiovelle, ihan niinkuin luvattu. tölkit oli priimakunnossa, ei mitään hätää ja maileihin vastattiin samana päivänä kun laitoin. toimi oikein hienosti, suosittelen!

nyt siellä on näköjään kirkkaita ja lonkkuja / siidereitä myytävänä.

Kparta sanoi:

Loistavaa.. :david: Kaivoit melkein kuukauden vanhan keskustelun kysyäksesi vain tuota minulta. Koko viestisi informaatinen arvo on nolla sillä tiedän että omaan luetun ymmärtämisen häiriön ja lisäksi olen viellä niin jääräpää että tahdon aina sellaista tarkkaa yksityiskohtaista selitystä asiasta. No onhan siinä tietenkin se hyvä puoli että joku seuraa minun lukemisia ja että olenko ymmärtänyt sen mitä esim.kiireessä tai väsyneennä luin.
Tietenkin itsekkin syylistyin tässä siihen että en tarpeeksi tarkkaan pistänyt mieltäni askarruttavia kysymyksiä tuohon edelliseen postaukseeni. No asiat on kyllä jo tulleet selviksi mutta heitän tässä niitä silloin mieltäni vaivaavia kysymyksiä kun tuon postaukseni tein. Ja omaan viellä niin huonon tuurin että että varmasti joku tilauksessani kuitenkin menee pieleen.

Tuossahan on kyllä mainittu niin maksusta kuin verosta asiaa mutta ei ne mielestäni niin selviä ole enkö kaipaasi lisää tietoa.
-Esim veroista mainitaan että niitä ei tarvi maksaa ja samoin Alvista mutta jospa joku tulee kyselemäänkin tullista että mites näiden maksujen kanssa? Onko kokemuksia?
- Samoin tuolla mainitaan että maksetaan sähköpostilla tuleva lasku. No onko siinä muuta mahdollisuutta ja ainoastaan ennakollako se maksu pitää maksaa?
-Samoin se rahti? Tuleeko sekin maksaa jo siinnä samalla kuin itse juomat vai sitten sille transpointin kaverille? Samoin näkeekö sen rahdin hinnan jo siinnä samalla kun tilaa ettei siinnä tule yllätyksiä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom