Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by jamaan
Mä en paljoa nykyään enää oo juonnu, ehkä joka toinen viikonloppu. Mutta miksei vois saksasta hakea vaikka seuraavaks 5vuodeks eteenpäin viinavaraston. "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa, Gigantti." En tajuu mikse tekis joistain jotain spedejä ja säälittäviä jos halvemmalla jostain hakee viinaa. Mäkin tilaan kaikki tyhjät Dvd:t saksasta koska siellä on noin 4x kertaa halvemmat dvd:t. Mitä välii mitä tavaraa sielt hakee jos on vaan halvempaa.
Originally posted by Kusimato
Taitaisi olla toinen ääni kellossa, jos asia olisi niin esim. saksaan lähdettäisiin puolet halvempien kalsareiden perässä. Lähtisitkö saksaan ostamaan loppuelämäksesi varastoon kalsareita?
Ööö, joo? Mutta mä en voi ostaa loppuelämäks kalsareita koska mun koko tuskin pysyy samana/muoti vaihtelee (en välttämättä nyt haluis käyttää jotain 60luvun kalsareita) / kangas ei säily hyvänä?/ eikä tuosta niin isoa säästöä tulis kuin viinasta. Enmä 2kpl kossu pulloa saksaan lähtis hakemaan, vaan silloin tavoittelisin jo todella isoa säästöä.
Originally posted by wilungi
Hieman tekopyhyyttä taitaa ilmassa olla, kun halvemman viinan osto on säälittävää. En minäkään arvosta sitä meininkiä, mitä uutisissa näkyi ne muutamat erkit, mutta haunhan voi yhdistää vaikka lomamatkoihin.
Minä ainakin yritän säästää aina silloin, kun se on vähänkin fiksua vaikken paskaa ostakaan. Säästeliäisyys ja tuottavampien ostokohteiden valinta on vaan rikkauden lähtökohtia. Kukin tekee valintansa.
No tuo nyt oli huono esimerkkini, mutta taidat ollakin vain kova säästäjä, vaikkakin säästö tapahtuu mielestäni väärässä kohteessa. Kysympa hypoteettisesti, että lähtisitkö todellakin saksaan hakemaan halvempia kalsareita?
Lähtisitkö saksaan ostamaan loppuelämäksesi varastoon kalsareita?
Mäkin tilaan kaikki tyhjät Dvd:t saksasta koska siellä on noin 4x kertaa halvemmat dvd:t.
Originally posted by uga
Mistä? Hyviä linkkejä?