Viimeisten kilojen pudottaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja luumu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Omskakas sanoi:
Tässä olisi korjaamista. Jätä ananas ja puuro pois ja lisää tilalle jotakin rasvapitoista, kuten kylmäpuristettua öljyä tai pähkinöitä/manteleita.

Miksi ananas pois? Mielestäni hyvä dieetillä.

luumu sanoi:
On totta, että rasvaosaaminen on heikolla pohjalla. Siitä tulee vaan niin pirusti kaloreita, että joutuu jättäämään pois muutenkin vähiä syömisiä.

Ei niitä kaloreita niin hirveän tarkkaan kannata katsoa. Yhdessä aiheessa jo väiteltiin vähän tästä. Jos vähennät hieman hiilareita, lisäät rasvaa ja vaikka kalorit nousee korkeammalle, niin tulos on parempi.

Kysymys teille, jotka olette hoitaneet itsenne tiukkaan kuntoon.

(Mun ongelmahan on juuri nyt tosiaan se, että viimeiset läskit istuu aika tiukassa pääasiassa vatsan tienoilla.)

Kuinka paljon pudotatte painoa viikossa? Noin suurinpiirtein. Eli kuinka nopeasti lähtevät kilot kun niitä läskejä ei enää ole hirveästi? Alkuvaiheessahan läskeistä pääsee eroon helposti ja nopeasti jos läskiä on paljon.

Tuntuu itsellä siltä, että viikossa lähtee enää 300-400g vaikka vaje on 3500-5000kcal. Onko normaali tahti? Ja mulla on selvästi vielä tavaraa tuossa vyötäröllä. Reilu 180cm ja n. 75kg... hemmetti mikä keppi täältä paljastuu alta... :( :D

luumu sanoi:
Tuntuu itsellä siltä, että viikossa lähtee enää 300-400g vaikka vaje on 3500-5000kcal. Onko normaali tahti? Ja mulla on selvästi vielä tavaraa tuossa vyötäröllä. Reilu 180cm ja n. 75kg... hemmetti mikä keppi täältä paljastuu alta... :( :D

Vaje on MITÄ?? =)
3500-5000kcal energiavaje? Syötkö anti-ruokaa, vai onko sulla kulutus 6000kcal / vrk?

300-400g viikossa on pirun hyvä tahti edelleen.

"Tuntuu itsellä siltä, että viikossa lähtee enää 300-400g vaikka vaje on 3500-5000kcal."

Siis tuo "viikossa". Antiruokaa tilaan jos löytyy. Tsekkaan verkkokaupan muuten heti... :hyper:

luumu sanoi:

Oikeastaan ei ole välttämättä paha asia jos paino tippuu hitaasti. Jos lähtis lihaksesta, niin tulis alas aika vauhtia. Ja tikusta asiaa sen verran, että harvalla sitä lihasta on oikeasti niin paljon ku ryhti antais olettaa.

oon vielä todella amatööri näissä hommissa ja pitäs alkaa pikkuhiljaa perehtyy näihin dietti asioihin ja kalorien laskemiseen ym.

eli ois pari kysymystä :

1. kuinka pitkii diettei porukka pitää?! pariviikkoo?

2.kun olette dietillä niin käyttekö salilla yhtä ahkerasti salilla ja ovatko treenit yhtä kovia kuin sillloin kun ette ole dietillä ?

aika selkeetä tekstii :D

raggi sanoi:
oon vielä todella amatööri näissä hommissa ja pitäs alkaa pikkuhiljaa perehtyy näihin dietti asioihin ja kalorien laskemiseen ym.

eli ois pari kysymystä :

2.kun olette dietillä niin käyttekö salilla yhtä ahkerasti salilla ja ovatko treenit yhtä kovia kuin sillloin kun ette ole dietillä ?

1. Niin kauan kuin fläsillä kestää tippua
2. Kyllä ja kovempaakin, aeroobbbbbbbbista peliin :kippis1:

raggi sanoi:

eli ois pari kysymystä :

1. Riippuu pudotettavan rasvan määrästä, mulla oli lähtöprosentti 20 ja tavotteena 10-13 väliin ja nyt on kohta 3kk menty ja tavoite alkaa täyttyä. 2 viikkoa ei oo vileä mitään jos oikeesti dietistä puhutaan.

2. Salilla yhtä ahkeraan ja reenit vähintään yhtä kovia jos haluu pitää lihoistaan kiinni ja siihen vielä aerobista päälle niin aika rankka paketti tulee. Dietin ulkopuolella sitten sitä aerobista vähemmän, lähinnä kunnon ylläpitoa max 2 x viikossa.

Threadin alottajalla näyttäs olevan tosiaan rasvojen käytön kanssa hieman parannettavaa. Ne viimeset fläsät sieltä vatsan seudulta ei kyllä varmaan helposti lähde jos ruokavalio ei ole täsmälleen sellanen ku pitää. En ite kehottais joka aterialle lisäämään niitä hyviä rasvoja, mutta vaikkapa kolmelle aterialle ja varsinki iltapalaan. Ja myös sen verran että ei vedetä niitä rasvoja ja hiilareita mielellään samalla aterialla, vaikka siinä protskua olis myös mukana.

Niin ja mitä tohon kokonaiskalorimäärään tulee niin ei sitä tosiaan kannata nyt ihan kädet täristen tuijottaa, mut jos jostain pitää karsia niin hiilaria ja paskaa rasvaa sisältävät safkat vähemmälle sit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1. 14kk dieettiä takana paria mässy viikkoa lukuunottamatta. Vielä ainaki kesään asti pudotellaan. 26kg nyt siis lähteny, 10kg vielä kesäks tavoite pudottaa.

2. Ahkerammin oikeastaan kun aerobisen määrää tuli lisättyä. Punttireeniä se normaalit 4x viikos.

Iniz sanoi:
1. 14kk dieettiä takana paria mässy viikkoa lukuunottamatta. Vielä ainaki kesään asti pudotellaan. 26kg nyt siis lähteny, 10kg vielä kesäks tavoite pudottaa.

2. Ahkerammin oikeastaan kun aerobisen määrää tuli lisättyä. Punttireeniä se normaalit 4x viikos.

:worship: sulle urakastasi tähän asti! Vaatii jo luoneteenlujuutta noin pitkä dietti. Tai toisaalta kun sen oikein hoitaa niin ei sitä nälkää juurikaan tartte nähdä, mutta jatkuva mässyttely ei kyllä samaan lauseeseen dietin kanssa sovi. Mutta toi päivi silloin tällöin ja viikko näin pitkässä tapauksessa tekee jo päällekin todella hyvää!

Iniz sanoi:

:worship: :worship: respectiä*1000

nonii kiitoksia vastauksista :haart:
kai se on sit itekii alotettava dietti kausi tossa ens kuussa..pitää alkaa suunnittelee ruoka ohjelmaa!..eli olisiko suotavaa että laskisin joka rahka purkista ja tonnikalapurkista ne hiilarit,proteiinit ja rasvat ja lasken sit päivän kaikkien ruokien nämä arvot yhteen ?? tuli vaa mielee, että tuo tulisi olemaan vaikeata sillä koulu ruokaa onkin sitten vaikeampaa laskea ja kun mamma vääntää koti ruokaa niin ala nyt sitten siitä laskemaan ?!?
nämä ravintoarvojen laskemisen ja muun hässäkän kun opin niin olen jo paljon viisaampi :D :david:

raggi sanoi:
eli olisiko suotavaa että laskisin joka rahka purkista ja tonnikalapurkista ne hiilarit,proteiinit ja rasvat ja lasken sit päivän kaikkien ruokien nämä arvot yhteen ?? tuli vaa mielee, että tuo tulisi olemaan vaikeata sillä koulu ruokaa onkin sitten vaikeampaa laskea ja kun mamma vääntää koti ruokaa niin ala nyt sitten siitä laskemaan ?!?

Kyllähän siitä aina oma hinta on maksettava ku haluu tuloksia, mut kyl se sitten kantaa hedelmää :) Eli ei muuta ku laskemaan arvot ja kouluruoan sijaan melkeen vedettävä omat safkat mikäli mahdollista.

luumu sanoi:
Viikkotasolla tulee proteiineista n. 30-35%.

On totta, että rasvaosaaminen on heikolla pohjalla. Siitä tulee vaan niin pirusti kaloreita, että joutuu jättäämään pois muutenkin vähiä syömisiä.

Katoppa kun eläinrasvoja rupee karttamaan niin testotasot putoo ja aineenvaihdunta hidastuu.

aabo sanoi:
Kyllähän siitä aina oma hinta on maksettava ku haluu tuloksia, mut kyl se sitten kantaa hedelmää :) Eli ei muuta ku laskemaan arvot ja kouluruoan sijaan melkeen vedettävä omat safkat mikäli mahdollista.

Dietillä voi vallan maniosti syödä normaalia koti ja kouluruokaa jos ei millään ketolla ole. Työpaikalla oon syönyt aterian ihan joka päivä dietin aikana, tosin vähän vähemmän ja vaaleat leivät sun muut kokonaan pois. Paskanjauhantaa on se, että pitää pelkällä tonnikala-rahka-raejuusto-broilerinrinta-riisi linjalla mennä. Paskakalorit vaan minimiin ja syö vähän vähemmän siellä koulussa.

Timba79 sanoi:
Dietillä voi vallan maniosti syödä normaalia koti ja kouluruokaa jos ei millään ketolla ole. Työpaikalla oon syönyt aterian ihan joka päivä dietin aikana, tosin vähän vähemmän ja vaaleat leivät sun muut kokonaan pois. Paskanjauhantaa on se, että pitää pelkällä tonnikala-rahka-raejuusto-broilerinrinta-riisi linjalla mennä.

Heh. No kummallakin tavalla varmasti diettaaminen onnistuu kunhan kulutus on imettyä kovempaa. Mutta kyse nyt onki siitä kuinka tosissaan haluaa ottaa.
Ja aiheena todellakin "Viimeisten kilojen pudottaminen." Ja tosiaan mitä pitemmälle mennään sen tiukemmaksi on vedettävä. Kyllä mä ainaki ite loppuvaiheissa unohtasin ne mutsin ja koulun safkat ja söisin niinku pitää.
Tai no, kun ite olen dietillä niin se myös tarkottaa sitä, eli sillon ei lipsuta. Jos sitä ei kuubba kestä niin se on voi voi. Sitä näyttää siltä miltä haluaa näyttää.

Timba79 sanoi:
Dietillä voi vallan maniosti syödä normaalia koti ja kouluruokaa jos ei millään ketolla ole. Työpaikalla oon syönyt aterian ihan joka päivä dietin aikana, tosin vähän vähemmän ja vaaleat leivät sun muut kokonaan pois. Paskanjauhantaa on se, että pitää pelkällä tonnikala-rahka-raejuusto-broilerinrinta-riisi linjalla mennä. Paskakalorit vaan minimiin ja syö vähän vähemmän siellä koulussa.

voihan sitä timbe syödä vaikka kebappia 6x päivässä jos jollakin sillä tyylillä palaa rasva, mutta sun kannattaa muistaa että ihmisillä on erilaisia tavoitteita; toisille riittää se kaljamahan pienentäminen mutta taas toiset tekevät homman kunnolla loppuun asti; ja silloin ei mitään työpaikkaruokaa kiskota imo... mutta määrittele toki itsellesi että mitä voit syödä dietillä ja ole tyytyväinen sen kanssa.

Kyllä mä kans kannatan tuota punnitsemis & laskemis metodia. Pystyy paljon helpommin säätämään dieettiä eikä tarvitse arvailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom