Omskakas sanoi:Tässä olisi korjaamista. Jätä ananas ja puuro pois ja lisää tilalle jotakin rasvapitoista, kuten kylmäpuristettua öljyä tai pähkinöitä/manteleita.
Miksi ananas pois? Mielestäni hyvä dieetillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omskakas sanoi:Tässä olisi korjaamista. Jätä ananas ja puuro pois ja lisää tilalle jotakin rasvapitoista, kuten kylmäpuristettua öljyä tai pähkinöitä/manteleita.
luumu sanoi:On totta, että rasvaosaaminen on heikolla pohjalla. Siitä tulee vaan niin pirusti kaloreita, että joutuu jättäämään pois muutenkin vähiä syömisiä.
luumu sanoi:Tuntuu itsellä siltä, että viikossa lähtee enää 300-400g vaikka vaje on 3500-5000kcal. Onko normaali tahti? Ja mulla on selvästi vielä tavaraa tuossa vyötäröllä. Reilu 180cm ja n. 75kg... hemmetti mikä keppi täältä paljastuu alta... :( :D
luumu sanoi:Tuntuu itsellä siltä, että viikossa lähtee enää 300-400g vaikka vaje on 3500-5000kcal. Onko normaali tahti? Ja mulla on selvästi vielä tavaraa tuossa vyötäröllä. Reilu 180cm ja n. 75kg... hemmetti mikä keppi täältä paljastuu alta... :( :D
1. Niin kauan kuin fläsillä kestää tippuaraggi sanoi:oon vielä todella amatööri näissä hommissa ja pitäs alkaa pikkuhiljaa perehtyy näihin dietti asioihin ja kalorien laskemiseen ym.
eli ois pari kysymystä :
1. kuinka pitkii diettei porukka pitää?! pariviikkoo?
2.kun olette dietillä niin käyttekö salilla yhtä ahkerasti salilla ja ovatko treenit yhtä kovia kuin sillloin kun ette ole dietillä ?
aika selkeetä tekstii :D
raggi sanoi:oon vielä todella amatööri näissä hommissa ja pitäs alkaa pikkuhiljaa perehtyy näihin dietti asioihin ja kalorien laskemiseen ym.
eli ois pari kysymystä :
1. kuinka pitkii diettei porukka pitää?! pariviikkoo?
2.kun olette dietillä niin käyttekö salilla yhtä ahkerasti salilla ja ovatko treenit yhtä kovia kuin sillloin kun ette ole dietillä ?
aika selkeetä tekstii :D
Iniz sanoi:1. 14kk dieettiä takana paria mässy viikkoa lukuunottamatta. Vielä ainaki kesään asti pudotellaan. 26kg nyt siis lähteny, 10kg vielä kesäks tavoite pudottaa.
2. Ahkerammin oikeastaan kun aerobisen määrää tuli lisättyä. Punttireeniä se normaalit 4x viikos.
Iniz sanoi:1. 14kk dieettiä takana paria mässy viikkoa lukuunottamatta. Vielä ainaki kesään asti pudotellaan. 26kg nyt siis lähteny, 10kg vielä kesäks tavoite pudottaa.
2. Ahkerammin oikeastaan kun aerobisen määrää tuli lisättyä. Punttireeniä se normaalit 4x viikos.
raggi sanoi:eli olisiko suotavaa että laskisin joka rahka purkista ja tonnikalapurkista ne hiilarit,proteiinit ja rasvat ja lasken sit päivän kaikkien ruokien nämä arvot yhteen ?? tuli vaa mielee, että tuo tulisi olemaan vaikeata sillä koulu ruokaa onkin sitten vaikeampaa laskea ja kun mamma vääntää koti ruokaa niin ala nyt sitten siitä laskemaan ?!?
luumu sanoi:Viikkotasolla tulee proteiineista n. 30-35%.
On totta, että rasvaosaaminen on heikolla pohjalla. Siitä tulee vaan niin pirusti kaloreita, että joutuu jättäämään pois muutenkin vähiä syömisiä.
aabo sanoi:Kyllähän siitä aina oma hinta on maksettava ku haluu tuloksia, mut kyl se sitten kantaa hedelmää Eli ei muuta ku laskemaan arvot ja kouluruoan sijaan melkeen vedettävä omat safkat mikäli mahdollista.
Timba79 sanoi:Dietillä voi vallan maniosti syödä normaalia koti ja kouluruokaa jos ei millään ketolla ole. Työpaikalla oon syönyt aterian ihan joka päivä dietin aikana, tosin vähän vähemmän ja vaaleat leivät sun muut kokonaan pois. Paskanjauhantaa on se, että pitää pelkällä tonnikala-rahka-raejuusto-broilerinrinta-riisi linjalla mennä.
Timba79 sanoi:Dietillä voi vallan maniosti syödä normaalia koti ja kouluruokaa jos ei millään ketolla ole. Työpaikalla oon syönyt aterian ihan joka päivä dietin aikana, tosin vähän vähemmän ja vaaleat leivät sun muut kokonaan pois. Paskanjauhantaa on se, että pitää pelkällä tonnikala-rahka-raejuusto-broilerinrinta-riisi linjalla mennä. Paskakalorit vaan minimiin ja syö vähän vähemmän siellä koulussa.