Viimeisin tekstiviesti, jonka olet saanut

Status
Viestiketju on suljettu.
Mo! Tuutko keikalle to-ma 1730-20?

^ En tienny keneltä se tuli, ja mun mielestä toi ei riitä mulle vielä haalareihin hyppäämiseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Juu, menen suoraan kotio :)"
Aika tylsä. Tyttökaveri vastasi tiedusteluun meneekö suoraan kotiin koulunsa jälkeen.

"Mut kävis nukkumaa.. Älä valvo koko yötä. =) nää taas unta musta.. =p nuku hyvin!"

haha kauheen käskynen viesti : D

"Ei helevetti.. Menikö koko kuvaputki? Noh, kuluuhan sulla aika kuitenki pakkotoiston sivuilla.. ;-)"

Eilettäin rätisi ja paukku telkkari. Ei näkyny kanavat.. tänään taas toimi normisti.

Ok, ei oo tullu nyt kateltua ufc:tä. Salilla kävin, piti lähtee pois ku joku kuuminta hottia tyttö tuli salille :-D töitä tehny vaan pari viikkoa putkeen.

Niin myöhään vasta.......

Mä en kyllä saa mitään mielenkiintoisia viestejä. :(

Viimeisin:

"Moi! ***** ei pääse huomen ke
pirttiin pitämään jumppaa, ilmoita
mahd. pian mikäli voit tuurata! H-R"

"Joko nukut. Jos et soita."

Erittäin hyvin muotoiltu lause... :thumbs:

"Eläimellistä menoa? Silmät kuin särjellä, kainaloissa asuu viemärirotat, alapäässä kuollut orava? Päässä keikkaa heittää duranduran!"

23.04.2007
klo 23.41

tuus nuoleen pi***aa

et sillei..

"mä en pääse tänään treeneihin ku pitää lukee kokeisiin ja huomiseks enkunkielinen kirja"

Miks pitää aina jättää viimetippaan?

F-Secure Mobile Anti-Virus on saanut päivityspalvelulta viestin ja käsitellyt sen.

"Kiitos numerotilauksesta! Informoimme sinua tekstiviestillä numeroasi 050xxxxxxx koskevan tilauksesi etenemisestä. Saunalahti asiakaspalvelu."

Tein netin kautta kännykkäoperaatorinvaihtoa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom