Viimeisin tekstiviesti, jonka olet saanut

Status
Viestiketju on suljettu.
"Moi kulta! Mihin aikaan tänään olisit märkä? Kävisikö seiskan aikaan?"

Kaveri hippasen vitsikkäänä noin niinku seurustelevaks ihmiseks :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Jos kerran on ihan pakko ;-)"

Sain vastauksena viestiin "Joudutaan lähtemään Ibizalle." Broidien kanssa reissuun juhannuksena.

"Jos kerran on ihan pakko ;-)"

Sain vastauksena viestiin "Joudutaan lähtemään Ibizalle." Broidien kanssa reissuun juhannuksena.

Mahtaa vituttaa :D

^No hiukan ;)

Tuon jälkeen vielä tajuttiin/saatiin tietää, että voidaankin asua ilmaseks ja kun varatun reissun sai muutettua pelkiksi lennoiks niin ~250€ jäi halvemmaks kuin mitä piti olla. Alkaa melkeen liiankin hyvin...

^No hiukan ;)

Tuon jälkeen vielä tajuttiin/saatiin tietää, että voidaankin asua ilmaseks ja kun varatun reissun sai muutettua pelkiksi lennoiks niin ~250€ jäi halvemmaks kuin mitä piti olla. Alkaa melkeen liiankin hyvin...

Kuulostaa jo siltä, että kohta on jotain kommervenkkiä luvassa ;)

"Kun meet kotiin niin laita Nooran vauvat pakastimeen, ne on jo viis päivää vanhoja"

Meillä näin :D

:wtf:

Nyt pukkas kyllä sellaista viestiä etten olisi kyllä ihan heti uskonut moista naiselta saavani:

"Arvaa mikä on TODELLA TYPERÄÄ? Pilkkoa pepperonia, pestä kädet huolimattomasti ja masturboida. Idioottimaisuuden huippu."

Ei saatana :lol2:

"(sensuroitu)@helsinki.fi mut tavoittaa parhaiten."

onko hiki?

"Lähdetkö bisselle?"

(Lähdin. Voi huomista päivää.)

Haluatko tulla mun kouluun tänää, nii teen sen harjoituskampauksen klo 16.30?

"Jee. Paljon oon velkaa? Haluutko käteistä vai tilille?"

Miksei mulle tuu viestejä... :(

Viimekertainen viesti tuli DVD Plazan leffakisasta. Monipuolista.

Viimekertainen viesti tuli DVD Plazan leffakisasta. Monipuolista.

Rupeet näyttelee enempi niit pakaroitas ni kyl alkaa viestejä tulemaan :rolleyes:

"Hohoijaa.. I tunnusti äsken panneensa uransa aikana 40 muijaa... Ja sossu pileis parin tunnin sisään ainakin kahta..oli myös metsäraveis järkänny teltassa seksi partyt.. Hei maa kutsuu!"

Itse asiassa yllättävän usein voisin kysyä: "Miksi mulle tulee tälläsiä viestejä :jahas: ?" :rolleyes:

"Veikkaan et jutut lähtee kyllä liikkeelle... Noh, eipä se mua ainakaan haittaa! Otan kannettavan mukaan töihin. Jos saan sen verkkoon ni mesetellään illalla!"

Jee!

"Onko nuuskat jo noudettavissa? Jos tuun illalla joskus seiskalta käymään?"

:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom