Viikset

Ikä
36
Miten on kasvattaako täällä kukaan alle 18v viiksiä ? en oo nähny mun ikäsillä viiksiä olevan,tekee ite mieli kasvattaa mutta ei tiedä kehtaako

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
L0b0 sanoi:
Jooh :D

Tosi machon näköiset kunnon mursuviikset mopoikäsellä kaverilla.

:hyper:

piirimyyjä sanoi:
Miten on kasvattaako täällä kukaan alle 18v viiksiä ? en oo nähny mun ikäsillä viiksiä olevan,tekee ite mieli kasvattaa mutta ei tiedä kehtaako

No jaa. Täällä päin taas näkee tapauksia, jotka kasvattavat "viikset" ja "parran" suurinpiirtein heti kun ensimmäiset haivenet ilmaantuu. Sitten kuljetaan turpa eri mittaisia jouhia täynnä. No pääasia, että tytöt tykkää :D

taitaa olla nuo hitsarinviikset tuulahdus 80-luvulta. vielä joissakin peräkylillä näkee viivakoodiviiksisiä pilottitakkisia lippalakkipäitä dx-korollissaan. onneksi lajin viimeisetkin ovat pikkuhiljaa katoamassa ainakin isommista kaupungeista. "nykyaikaiset" partamallit eivät kaikilta onnistu. jätä ennemmin pois.

parran tai viiksien kasvatus ei tee yhtään sen aikuisempaa kuin itse oikeasti on.

Jos haluat näyttää puolalaiselta mäkihyppääjäkynikseltä niin kasvata ihmeessä ne viikset.

Viikset on jo niin törkeät, että kunnioitan suuresti nuoria, joilla on pokkaa kasvattaa sellaiset. Harvalla riittää itsetunto kasvattaa herjalla viikset.

chevalier%20lg.JPG

moustache.jpg

alangearbordered.jpg

mikesolomons1.jpg

tomclark.jpg

mickswann.jpg

gunther.jpg

Hahahahha ei saatana :lol2:

Saa koko ajan hajoilla täällä :hyper: Mä en kyl tajuu miten jengillä voi olla/ne antaa olla tollaset rintaviidakot kuin tolla yhellä hyypällä :D

Erään miehen viiksien ja elämän elinkaari.

Dali%20Foto%20de%20Salvador%20Dali.gif

17.jpg

D%20-%20Salvador%20Dali.jpg

Salvador-Dali.jpg

dalihead.jpg

Viikset näyttää yhtä tyhmältä olit sitten 16 tai 40 vuotta. Ajattele nyt sitä entisen napakympin juontajaa, hyi saatana.

PS: Günther on poikkeus.

nevahood sanoi:
parran tai viiksien kasvatus ei tee yhtään sen aikuisempaa kuin itse oikeasti on.

Ei ehkä aikuisempaa mutta aikuisemman näköisen kyllä. Ite oon ostanut 18v asti väkeviä alkosta, koskaan ei oo papereita kysytty (paitsi nyt kun tuli se uus sääntö), parran takaa ei sitä oikeaa ikää heti tunnista.
Tosin jos se parta ei kasva hirveen hyvin, niin parempi jättää kasvattaminen myöhemmälle iällä.

mxm sanoi:
Ei ehkä aikuisempaa mutta aikuisemman näköisen kyllä. Ite oon ostanut 18v asti väkeviä alkosta, koskaan ei oo papereita kysytty (paitsi nyt kun tuli se uus sääntö), parran takaa ei sitä oikeaa ikää heti tunnista.
Tosin jos se parta ei kasva hirveen hyvin, niin parempi jättää kasvattaminen myöhemmälle iällä.

Vaikka multa on 28-vuotiaana kysytty baarissa papereita, niin en silti kasvata viiksiä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom