Viikset

Ja tästä sitten etsimään itselle sopivaa tyyliä:

Moustaches-4.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei viikset ole härskit vaan miehekkäät. Mielestäni parta olisi vielä miehekkäämpi. Joku tällainen mitä Delta Forcen äijillä on olisi kova.

xQXjsgw.jpg

Minulla ei kasva tasaisesti poskissa partaa, niin näytän siltä kuin olisi häpykarvoja liimailtu poskiin ja siksi en viiti kasvattaa partaa. Viikset kasvattaisin, jos minulle kasvaisi kunnon viikset, eikä sellaiset Guntherit. Joten menen sitten smooth as a babynä ja joka Movember kasvatan viikset ja toivon, että ne olisivat miehekkäät.

Tällaiset kelpaisivat kyllä.
clive-owen-300x400.jpg

Parta on kyllä miehekäs, sitä en kiistä. Mutta viikset... niissä on se jokin. Tässä vielä pari miehekästä viiksikuvaa:

tash04.jpg

DannyTrejo.jpg

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

Olympialaisissa oli hienot viikset yhdellä slovenialaisella lautailijalla:
Filip+Flisar+Audi+FIS+Ski+Cross+World+Cup+oVw7IB_uZU4l.jpg

Ja sitten toki vapaaottelun puolelta löytyy Ian McCallilta komeet:
tumblr_m5bunz1mYx1qag27wo1_500.png

Jännä homma miten muutamassa vuodessa viiksistä on tullut ihan suht yleisesti hyväksytty juttu myös nuoremmilla hepuilla.
Itsehän olen jo vanha pieru, joten mun viikseni eivät aiheuta kiinnostusta. Ja kyllä, viikset on. Tosin olen raukkamainen ja leukapartakin löytyy. Ehkä keväämmällä ajan pelkät.

Oma viiksi-innostus alkoi 2012 movemberista. Silloin postailin kuviakin pakkiksen mo-lankaan. Menin viiksillä aina kesään 2013 ja nykyiset ovat olleet joulukuusta asti. Movemberiin en osallistunut viime vuonna. Ehkä jonkilaisen kuvankin voisin jossain vaiheessa luvata... katsotaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom