Viikset

Haivenet tuli 11v, viikset alko kasvaan kunnolla tos pari vuotta sitten mut oon kyl ajellu ne joka kerta ku on isompaa puskaa sinne tullu ;P Voi olla et johtuu just tästä ylä-asteen "voi vittu oot amis " meiningistä.

Ihan aikuisten oikeesti, ne viikset ei pue alle kaheksantoistavuotiaita. Eikä kyl kaheksantoistavuotiaitakaan. En kyl oikein tiedä keitä ne pukee. Oikeastaan powerranger ilmaisi asian hyvin, oon samaa mieltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No voi herranjumala ehkä sentakia mä ne ajelenkin :david:

Jos sanot että ajelu VOI JOHTUU yläasteen vittuootamis-meiningeistä, niin se antaa vähän harhaanjohtavan kuvan tuosta, mutta ok ok ok annetaan anteeks. En myöskään ihan pelkästään sinua siinä tarkoittanut kun tuon kirjoitin, muuten olisin ehkä kirjoittanut vain että ei sovi viistoistavuotiaalle junnulle piste, en kuitenkaan tainnut kirjoittaa niin.

Jumalauta, just tällaset himonussijan viikset haluun<3
pleasureman-cover.jpg

Paul Teutul Seniorilla ja Salvador Dalilla on parhaimmat

Suomen komeimmat viikset on samanlaiset kuin siinä "V niinkuin verikosto" :D
Itellä oli kans yläasteella viikset mutta kommenttia tuli esim. "mutiaisviikset" yms. Nyt on ?coolit? pulisongit.

Kyllä ois maailma aika vitun outo paikka, jos Charles Bronsonilla ei ois viiksiä. Tosin, ei sillä joka leffassa ookaan, mutta sillon sen naama vaan näyttää paljaalta

Bronson-wine.jpg

Kyllä ois maailma aika vitun outo paikka, jos Charles Bronsonilla ei ois viiksiä. Tosin, ei sillä joka leffassa ookaan, mutta sillon sen naama vaan näyttää paljaalta
True, true. Vähän kuin olis ilman housuja koko leffan, joku vaan puuttuis.

Joskus oon kokeillu kasvattaa, mutta jostain syystä ajelin pois (oli vaan niin törkeet). Tämäkin johtu vaan kaverin haasteesta, ettei muka viikselliset miehet voi saada naisia (tuli tämäkin todistettua omalla kohdalla).

Ja jos ei usko, voi ensin katsoa vaikka Väkivallan vihollisen (loistava suomennos), ja sit perään Likaisen tusinan. Kannattaa ne muutenkin katsoa, kunnon elokuvia. Sellaisia ei enää tehdä.

Nostetaas ketjua ylös. Viikset on nykyään vähän kovempi juttu ainakin sen yhden kuukauden vuodesta, kun miehet uskaltautuvat porukalla "nolaamaan" itsensä kasvattamalla puikot. Mutta kyllähän tosimies kasvattaa viiksiä ympäri vuoden! Katsokaa näitä kuvia ja kysykää itseltänne, mikä on ensimmäinen mieleen tuleva sana. Kyllä, se on ÄIJÄ!

Edward-James-Olmos-Lt-Castillo-miami-vice-784245_400_269.jpg

600full-sam-elliott.jpg

tom-selleck.jpg

tumblr_m7qjn0nlgt1rromxwo1_500.jpg

l.jpg

Mites muut pakkislaiset, löytyykö viiksiä, ja eritoten niitä kuuluisia pelkkiä? Itselläni on viiksiprojekti käynnissä ja luotto on kova, että kesään mennessä ollaan härskiydessä ihan uudella asteella.

Oon sen verran pehmo että pidän partaa ohessa. Vois kyllä jossain vaiheessa vetästä horseshoet tai mutton chopsit.

Haters gonna hate.

450px-PazyrikHorseman.JPG

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom