Viikonlopun vietosta?

Repe Sorsa sanoi:
Yli kolmen vuoden yhdessäelo päättyi ja olen taas poikamiehenä, ollut jo reilun kuukauden...

Join The Club :rolleyes:

Sama meininki täälläkin. Onkohan nyt yhtään viikonloppua tullut vietettyä pariin kuukauteen, ettei baarissa olisi tullut käytyä. Millään ei huvita yksinään jäädä kotia nyhväämään viikonlopuiksi. Aina pitää olla jonnekin menossa. Paras ratkaisu ongelmaan olisi varmaan se, että uuden naisen löytäisi. Saisi rauhattoman mielen asettumaan taas aloilleen.

Vaan kunhan nuo jäät sulaa, niin pääsee taas mökille järvelle, ja virveliä heittämään. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Repe Sorsa sanoi:
Yli kolmen vuoden yhdessäelo päättyi ja olen taas poikamiehenä, ollut jo reilun kuukauden. ....

-Ala harrastamaan jotain mitä "aina on pitänyt". Vielä kun harrastus on sellainen jota toteutetaan muiden ihmisten kanssa, tutustut uusiin ihmisiin samalla. :D

Repe Sorsa sanoi:
Yli kolmen vuoden yhdessäelo päättyi ja olen taas poikamiehenä, ollut jo reilun kuukauden. Pari ekaa viikonloppua oli hauskaa rellestää oikein kunnolla kavereiden kanssa, kun ryypiskely ollut melko vähäistä viime vuosina.

Eipä tuon reilun kuukauden pitäisi vielä ahdistaa, kokeile olla seuraavat 10v poikamiehenä niin saat jotain kuvaa siitä mitä tää pahimmillaan voi olla. Harrastukset, leffaillat kavereiden kanssa, baari-illat jne. on ihan hyviä ideoita mutta loppupeleissä ilman naista olo alkaa ahdistaa melkoisen varmasti. Kokemusta on, lähemmäs 10v. :( :curs: :wall:

maximillian sanoi:
-Ala harrastamaan jotain mitä "aina on pitänyt". Vielä kun harrastus on sellainen jota toteutetaan muiden ihmisten kanssa, tutustut uusiin ihmisiin samalla. :D
Ei ollenkaan huono idea. Se on kumma millaisista paikoista mukavia ihmisiä löytyy vahingossa :D

Se mitä tässä muutaman kuukauden vapaana pyöritty, niin treenattua tulee entistä enemmän, ja jos on oikein tylsä viikonloppu tulossa, niin menen töihin.
Nyt tosin kesä lähestyy, niin joka viikonlopulle kyllä löytyy kaikkea tekemistä, jos ei muuta niin hietsuun vaikka makoilemaan :)

Itse suosittelisin seuraavaa settiä:
käsivoide
aikuisten video/dvd
paperirulla

Tottakai voit ostaa corollan ja ajella sillä aina viikonloppuisin...

Heh, oli kyllä kuin suoraan mun elämästä :P Ite tässä juuri eronnu 3,5v kestäneestä suhteesta ja samojen ongelmien kanssa taistellaan. Selvinpäin ei tosiaan paljo huvita siel baarissa hillua. Menee mulla melkein netissä surffailuun ja leffojen vahtaamiseen...

Täytyy koittaa nauttia yksinolosta. Ehtii sitä seurustella vielä enemmänku tarpeeks...

Yksi kohtalontoveri lisää - määrät tosin tuplana eli suhde päälle kuusi vuotta ja erosta aikaa pari kuukautta. Ja selvää viikonloppua ei ole muutamaan kuukauteen ollut, kotona ehtii istua tarpeeksi viikollakin eikä baarissa jaksa selvinpäin olla. Onneksi on sentään kesä tulossa... :kippis1:

Aku-A sanoi:
Itse suosittelisin seuraavaa settiä:
käsivoide
aikuisten video/dvd
paperirulla

Tottakai voit ostaa corollan ja ajella sillä aina viikonloppuisin...

Kuulehan Akuliini. Eiköhän ne Corolla-ajat ala olla jo takanapäin pikku hiljaa. Corolla on kyllä ollut. :nolo:

Hanki muuten kaikki mainitsemasi tilpehöörit, ellet ole jo hankkinut. Niitä tulet tarvitsemaan jatkossakin. Äärioikeistolaiset ei yleensä naisia liiemmin sytytä...

Alkuperäiseen kysymykseen. Hanki ihmisen paras ystävä koira, jos tykkäät koirista. Siitä on seuraa ja ei tule krapula-aamuna nukuttua liika pitkään. Sitten voit käydä agilityssä ja bongata sieltä naisen. Melkein aina olen seurustellut koirallisen naisen kanssa, en tiedä miksi. Kumma ilmiö, kun on koiran kanssa lenkillä niin naiset tulee jutustelemaan. Nykyään ei olisi niin väliksi, mutta olisi pitänyt jo sinkkuaikana tajuta hankkia koira.

gaf sanoi:
Eipä tuon reilun kuukauden pitäisi vielä ahdistaa, kokeile olla seuraavat 10v poikamiehenä niin saat jotain kuvaa siitä mitä tää pahimmillaan voi olla. Harrastukset, leffaillat kavereiden kanssa, baari-illat jne. on ihan hyviä ideoita mutta loppupeleissä ilman naista olo alkaa ahdistaa melkoisen varmasti. Kokemusta on, lähemmäs 10v. :( :curs: :wall:

Mistä johtuu,tiedostatko?
Onko sitoutuminen ylivoimainen tehtävä?
Minä itse olisin jo ihan valmis perheenisäksi,mutta ei sitä perhettä tosta vaan perustetakaan.Kun ei se oikeen sellainenkaan saisi olla että kymmenen vuoden jälkeen jaataan kattilat ja tapellaan mukulista.Ei sitä kyllä kukaan etukäteen tiedäkään,mutta rakastuminen ja toisen pitäminen hyvänä isänä/äitinä pitäis auttaa aika pitkälle...

Suomalainen mies ei kuullun mukaan paljoakaan kehuja ansaitse,mutta kyllä naisistakin on tullut hyvin ajattelemattomia ja heikkoja houkutusten edessä...

Jarek sanoi:
Mistä johtuu,tiedostatko?
Onko sitoutuminen ylivoimainen tehtävä?
Minä itse olisin jo ihan valmis perheenisäksi,mutta ei sitä perhettä tosta vaan perustetakaan.Kun ei se oikeen sellainenkaan saisi olla että kymmenen vuoden jälkeen jaataan kattilat ja tapellaan mukulista.Ei sitä kyllä kukaan etukäteen tiedäkään,mutta rakastuminen ja toisen pitäminen hyvänä isänä/äitinä pitäis auttaa aika pitkälle...

Oletko optimisti vai kokematon?

treenaisko sanoi:
Alkuperäiseen kysymykseen. Hanki ihmisen paras ystävä koira, jos tykkäät koirista. Siitä on seuraa ja ei tule krapula-aamuna nukuttua liika pitkään. Sitten voit käydä agilityssä ja bongata sieltä naisen. Melkein aina olen seurustellut koirallisen naisen kanssa, en tiedä miksi. Kumma ilmiö, kun on koiran kanssa lenkillä niin naiset tulee jutustelemaan. Nykyään ei olisi niin väliksi, mutta olisi pitänyt jo sinkkuaikana tajuta hankkia koira.

Koira lemmen välikappaleena on todella oiva juttu. Aikoinaan kaverin vanhemmat ottivat sekarotuisen piskin. No, me kävimme sitten ulkoiluttamassa sitä läheisessä metsässä. Metsän halki kulki pururata...ja usein kivan näköisiä neitosia lenkkeili siellä. Kerran sitten koira juoksenteli vapaana siinä meidän ympärillä ja bongasi erään lenkkeilijän lähtien tämän luokse. Mies jäi silittämään koiraa ja lepersi sille näitä tyypillisiä lurituksia. Tästä saimme ajatuksen...väijyimme pururadan tuntumassa ja kun kohdalle tuli sopiva tytsi niin päästimme pennun irti. Sitten perään ja nauttimaan tilanteesta. Parasta tilanteessa oli että pururataa kiersi muutaman kerran viikossa erittäin nätti tyttö ja jäi "ansaan" joka kerta...jopa niin hyvin että alkoi sitten seurustelemaan kaverini kanssa sillä koirahan oli hänen. Minulla ei ollut koiraa, eikä tyttöystävää...eikä siinä iässä tiennyt käsitteestä "kaverille kanssa" yhtään mitään. Koiramiehet todellakin saavat monet naiset syttymään. Itse olen onnistunut olemaan ainoastaan koira mieheksi.

buhuu, meitä on täällä näköjään paljon. itellä meni just poikki 5v. suhde, kihlat ja kaikki.. no kaipa se on parempi että nyt, kun sitten parin vuoden päästä kun olis ollu jo lapsia ja yhteinen asuntolaina. silti viduddaa. pitää opetella ihan täysin elämä uusiks. Luulen kuitenkin että eiköhän tästä vielä löydy monta positiivista asiaa :)
tsemiä vaan kaikille!

Omalla kohdalla on tehnyt hyvää kun on saanut olle hetken yksinkin jossain välissä, siis sinkkuna. Varsinkin viikonloput olivat parasta aikaa kun sai olla omassa rauhassa ja tehdä juuri niinkuin halusi. Tai sitten vaan oli tekemättä mitään.
Kun tuli/tulee toimeen yksinkin ja haluaa joskun sitä omaakin aikaa, niin nykyinen suhdekkin menee varmasti paremmin kun ei koko ajan ole muijan kanssa yhdessä.

Lähde vaikka parin viikon lomalle, yksin. Ainakin itselle tuollainen tekee hyvää jos on ollut vastaava tilanne. Pääsee pois tutuista maisemista ja näkee ja kokee uutta sekä saa ajatukset pois vanhasta.

Ja nimenomaan jos ahdistaa ne asiat mitä on 'tehty yhdessä' muijan kanssa, niin kannattaa välttää niitä ja tehdä jotain muuta.
Viikonloput voi olla sitä pahinta aikaa sinkkuna, tai sitten juuri sitä parasta.

Kyllä se siitä :thumbs:

Mulla on melkein samanlainen juttu, paitsi että seurustelen... Emäntä opiskelee ulkomailla, joten yksin tässä on kuitenkin oltu jo 7kk. Melkein kaikki viikonloput on tullu kaadettua kun ei viitti kotonakaan olla yksin ja tujottaa seinää. Olis niin helppo vaan painella vaikka baariin ja napata sieltä joku naikkonen josta olisi seuraa jos vaan voisi... Että ei aina seurustelukaan oo helppoo.

WTA sanoi:
Olen ajatellut, että pitääkö sitä alkaa seurustelee, että ois taas joku jonka kanssa nyhvätä kotona.

Jep jep, nyhvääminen on kivaa. :rolleyes: :D

Minulla on myös käsillä tilanne, joka uhkaa päättyä sinkkuuteen. Tuo netissä surffaaminen on kyllä hyvä vaihtoehto. Toteutanhan sitä nytkin, jotta muu maailma unohtuisi. Nythän on vaan niin, että emännän poismuuttaessa lähtee taloudesta myös tietokone :itku: ja jos juot ei ole rahaa koneeseen ja jos et juo ja säästät monta kuukautta uuteen koneeseen, olet yksin kotona hautomassa itsemurhaa.
Kaikki ystäväpiirissä tuhlaa rahansa ravintoloihin, joten niitä ei saa tekemään mitään muuta ja selvinpäin baariin ei voi mennä.
Narunjatkoks vaan, tana!

Kyllä siellä baarissa tarvittaessa pärjää selvinpäinkin. Aivot vaan heittää narikkaan, eikä välitä siitä mitä tekee. Kourit joka muijaa perseestä joka kulkee ohi, haastat riitaa itseäsi selvästi isomman tyypin kanssa, käyt vessassa ja työnnät sormet kurkkuun, kaappaat viimeiseltään jonkun suohirviön mukaasi ja kotona kuset kaappiin ja käperryt mukavasti sohvan taakse/sängyn alle/kenkien päälle eteiseen, nukkumaan.

Herbaliser sanoi:
...jos juot ei ole rahaa koneeseen ja jos et juo ja säästät monta kuukautta uuteen koneeseen, olet yksin kotona hautomassa itsemurhaa....

Osta käytetty kone alkuun. Sitten voi säästä uuteen rauhassa n kuukautta. Kyllä halvallakin (alle parilla sadalla eurolla) saa ihan välttävän surffilaudan tiedon valtatielle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom