Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en oo puoleenvuoteen pitäny lepoviikkoa enkä edes kevyttä viikkoa.. välillä kyl vois mutta ei malta :D
Ite en kyllä vapaaehtosesti pitäs mitää viikon totaalitaukoja. Tosin tuskin jos vuodessa parit tollaset tauot pitää niin tulee mitään hirveitä haittoja. Sulla nyt ei oo mahdollisuutta treenata siellä matkalla, joten eihän sille mitään voi. Ite en kyllä lähtis mitään sarjapainojen nousua silti odottamaa.
esaesa;2928210 begin_of_the_skype_highlighting**************2928210******end_of_the_skype_highlighting sanoi:Jos ei älyä itse pitää taukoa, niin kyllä kroppa siitä pitää sitten huolen. On se sitten perusflunssa vai mikä joka vie sängyn pohjalle...
Itse olen hyväksi havainnut systeemin:
1. viikko: kevyt (toistot 12)
2. viikko: keskiraskas (toistot 8)
3. viikko: raskas (toistot 6, joissakin 4)
----Sama alusta, eri liikkeillä-----
7. viikko: Tauko viikko, lenkkeily + uinti.
->alusta
Liekkö johtuu iästä, vaiko paremmasta kehontuntemisesta, mutta tää on toiminut näin hyvin
itel alkaa noin 5-6 viikon jälkee tökkii tulokset... sit 5-7 päivää lepoo. korkeintaa kevyil painoil jumppailuu. olkapäät varsinki menee tukkoo. niitä on hyvä availla välil =)
Täälläki tulee kahen viikon tauko, pisin mitä nyt on ollut, kun kohta tulee vuosi mittariin salilla käymisessä. Kesällä menee tähän reissaamiseen aikaa. Kuumottaa vaa päästä takas jo salille !!
Eipä onneks parissa viikossa ne tulokset paljoa laske ja palautuupahan sitten totaalisesti. Joskus kun on ollut viikon taukoa, niin ekat sarjat menevät itselläni ainakin hemmetin hyvin!