Kerrompa tässä pienen ongelman joka ollut jo kolmatta vuotta nimittäin pesupallo tossa kropan edessä. Kolmena vuotena olen heräillyt aina keväisin mahan poisto operaatioon ja joka vuosi lopputulos sama eli ei senttiäkään pakista pois. Nyt sitten viime syksynä otin ohjelmaan lenkkeilyn jota en ole ennen sietänyt ja kolmisen kuukautta hölkkäilin salin välipäivinä jolloin kunto nousi huimasti ja jaloista alkoi hieman muodot tulla esiin mutta siinä kaikki. Punttia nostelleena siitä asti ma,ke,pe tähän päivään asti paino pysynyt täsmälleen samana? Tulokset kasvaneet mielestäni aivan liian hitaasti saatikka lihoja tullut lisää. Kaloreita en ole laskenut koska se tuntuu niin hankalalta mutta päivä valioon kuuluupi elovena,ruisleipä,salaatti,raejuusto,kanankoivet ilman nahkaa,maitorahka mansikoilla ja kyyti pojaks pari pulloo kevyt olo vettä jota lipittelen pitkin päivää. Käsittääkseni noissa hiilarit on aika olemattomat joten ei ainakaan se ole se joka tarttuu pakkiin. Lisäravinteina toimivat Fastin whey+ ja palkkarina Reco2.
Ja nyt hämmästyksekseni mittasin tänään hauberin ja kuinka ollakaan kaksi senttiä lähtenyt :wall: kolmessa viikossa jolloin mittasin viimeks.
Siis onko mun mahassa joku täky mikä ei vaan lähde pois vaikka mitä tekis???
Pituus 170,paino 85,3 ja ikää tuli mittariin 30 muuten kroppa on suht asiallinen mitä nyt hieman rasvoja yllä mutta toi h******n mätisäkki tossa edessä vie multa yöunet :curs:
Mitä mää voin enää tehdä? Syön kymmenen pizzaa tai 200 grammaa salaatin lehtiä ni lopputulos sama.
Pingikseen vaihtava pesupallo-
Ja nyt hämmästyksekseni mittasin tänään hauberin ja kuinka ollakaan kaksi senttiä lähtenyt :wall: kolmessa viikossa jolloin mittasin viimeks.
Siis onko mun mahassa joku täky mikä ei vaan lähde pois vaikka mitä tekis???
Pituus 170,paino 85,3 ja ikää tuli mittariin 30 muuten kroppa on suht asiallinen mitä nyt hieman rasvoja yllä mutta toi h******n mätisäkki tossa edessä vie multa yöunet :curs:
Mitä mää voin enää tehdä? Syön kymmenen pizzaa tai 200 grammaa salaatin lehtiä ni lopputulos sama.
Pingikseen vaihtava pesupallo-