Viikon avautuminen pesupallosta=(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matchem
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Matchem sanoi:
Suositelkaas helppo ja toimiva kalorilaskuri koneelle ja neuvot kaupanpäälle kun tuntuu tosiaan toi laskeminen niin hankalalta. Kiinnostaa kovasti seurata kaloreita mutta mulla tyssää se aina siihen että en oikeen saa irti sitä mitä haen :(

http://laam.ath.cx/ruoka

toi on todella hyvä

Pistäppä vielä tonne pari kuvaa lisää. Eli oot yhdessä normaalisti, et pullista vatsaa, etkä vädä sitä sisään ja sitten yksi sellainen missä vedät vatsaasi sisään. Vatsan saan kyllä minäkin pullistamalla aika palloksi.

Tulipa mieleen vielä, että voisiko nämä "syvät vatsalihakset" olla huonossa kunnossa? Eli vatsan ikäänkuin roikkuisi sen takia?

Syvien vatsalihasten treenaamisen lisäksi kannattaa venytellä lonkan koukistajia. Jos ne on kireet niin ne tavallaan vetää sen mahan eteen. Molemmista löytyy juttua täältä Pakkikselta. Itse kärsin samasta asiasta sekä lisäksi alaselkäkivuista ja mulle nuo jutut tuntuisi hyvin auttavan (en ole vielä kerennyt kovin kauan tehdä, kun vasta aloitin nuo venyttelyt/syvien vatsalihasten treenaamisen).

jkp78 sanoi:
Syvien vatsalihasten treenaamisen lisäksi kannattaa venytellä lonkan koukistajia. Jos ne on kireet niin ne tavallaan vetää sen mahan eteen. Molemmista löytyy juttua täältä Pakkikselta. Itse kärsin samasta asiasta sekä lisäksi alaselkäkivuista ja mulle nuo jutut tuntuisi hyvin auttavan (en ole vielä kerennyt kovin kauan tehdä, kun vasta aloitin nuo venyttelyt/syvien vatsalihasten treenaamisen).
Mäkin alotin noitten syvien vatsalihasten harjottelun viime viikolla ja tulosta on tullut, 2cm lähteny pötsistä ja ryhti parantunu ehkä ihan vähän. :thumbs:

Ps. Saa nyt nähä, että tuleeko sitä tulosta vielä paljonkin lisää.

Suositut

Back
Ylös Bottom