Viikingin Voimaopas !

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joko joku on saanut kyseisen "voimaoppaan?" :lol2: Lisäravinnepalvelun sivuilla lukee, että kirjat toimitetaan Marraskuussa
niin pitäs vissiin kirjojen kohta kolahdella postiluukuista jos ei ole vielä tullut?! :rolleyes:

Voimaopas

Tänään sain tiedon että Viikingin Voimaoppaat tulevat loppuviikosta painosta. Tony heittää nimmarit ja kirjat päästään postittamaan alkuviikosta. Pahoittelen että menee joulukuulle mutta yritämme tehdä oman osuutemme ripeästi.

T.Olli
Lisäravinnepalvelu

Ja tähän vielä semmoinen lisäys että voisiko kirjan ostaneet kommentoida kirjaa tähän threadiin? Joo, tiedän, suurin osa ajasta menee varmaan lukiessa sitä opusta :D mut yrittäkää edes.

Niin joo, ja lähinnä kiinnostais tietää että mitä muita bodykirjoja nämä tonyn voimaoppaan ostaneet on lukenu ja tuliko uutta infoa tai ideoita tosta tonyn kirjasta? Arvelin vaan kun hyllyssä on jo pari hyvää kirjaa, niin en sit osta tonyn kirjaa "turhaan" tai ainakaan liian suurilla odotuksilla...

No hei c´mooon,tuskin siinä nyt mitään syväluotausta on treenin ja ravinnon saloihin...kunhan myyvät sitä sun tätä kun markkinoita kerran on tolla nimellä,en viitsi nyt tehdä vertausta esim mihinkään tyttöbändin ulosantiin musiikin saralla so to speak...

Originally posted by trenboloni
Ja tähän vielä semmoinen lisäys että voisiko kirjan ostaneet kommentoida kirjaa tähän threadiin? Joo, tiedän, suurin osa ajasta menee varmaan lukiessa sitä opusta :D mut yrittäkää edes.

Tässä linkissä on Mikan ja mun kirjoittamat arvostelut Viikinki "84":n Voimaoppaasta.

No osaisiko joku sitten kertoa jotain kirjaa jossa olisi ravintopuolta valotettu hyvillä esimerkeillä? Ravinto-asioissa oon vielä vähän hakotiellä, osaan kyl syödä suunnilleen oikein mut vaakaa en käytä... Eli oiskohan mulle jotain opusta josta ois hyötyä?

PS. Siis tuo "vaakaa en käytä" tarkoittaa sitä että en aio ruveta punnitsemaan jokaista suupalaa... ja että kaipaan nimenomaan vinkkejä ja muiden ruokailumalleja joita voin sit "kopioida". Ei valitettavasti riitä aikaa suunnitella omia ravinto-ohjelmia.

Originally posted by trenboloni
PS. Siis tuo "vaakaa en käytä" tarkoittaa sitä että en aio ruveta punnitsemaan jokaista suupalaa...
Siinä tapauksessa on vähän hankalaa ruveta neuvomaan että "ota 40% hiilareista, 30% protskusta ja 30% rasvasta". Se vaaka ei oikeesti oo mikään hullumpi ostos. Eikä sit, kun oppii tietämään mikä suunnilleen painaa minkäkin verran ja ja paljon siinä on mitäkin, tarvii punnitakaan joka "suupalaa".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jees hain 5 min sitten kirjan postista Viikingin nimmarin lisäs tuli vielä Tony Halme - Isätön Poika sinkku cd mukana! :kippis1:

Cd:llä aika rankaa matskua, kuoressakin lukee "Täysin T. Halmeen itsensä sanoittama kappale, emme ota mitään vastuuta tulevista oikeustoimista. :D :D

Kirja luettu ja ihan hyvää perustietoa liikkeiden suoritustavoista mutta Ove Rytterin Tehokas Kehonrakennus kirjassa liikkeiden suoritustavat on kyllä paremmin kerrottu. Ravintopuolesta sain jotain uutta tietoa, siitä plussaa. Aloittelijoille kirja sopii mutta kyllä ennemmin suosittelisin tuota Ove Rytterin Tehokas Kehonrakennus kirjaa, jos haluaa oppia suorittamaan liikkeet oikein, ei sillä, että Tonyn kirjassa ne on väärin mutta Rytterin kirjassa liikkeet on selitetty paremmin.

Originally posted by Svetlana
Cd:llä aika rankaa matskua, kuoressakin lukee "Täysin T. Halmeen itsensä sanoittama kappale, emme ota mitään vastuuta tulevista oikeustoimista. :D :D

Huh, mikä biisi! On aika asiallista tekstiä... :D

Originally posted by Svetlana
Jees hain 5 min sitten kirjan postista Viikingin nimmarin lisäs tuli vielä Tony Halme - Isätön Poika sinkku cd mukana! :kippis1:

???? Mulla ei tullu sitä sinkkua mukana??? Hmm... Mix sulle tuli, mutta mulle ei.... :(

jeh

Mulla on toi kirja. Se on mun mielest tosi hyvä ja sopii hyvin aloittelijoille ja Halmeen faneille (esim. mä :D) Oon treenannu tietämättäni samalla taktiikalla kuin Viikinki ja se on tosiaan tuottanut tulosta... muutenkin on samaa vikaa kuin hänessä mutta eipä siitä sen enempää. :) Mun mielestä ihan loistava kirja ja hyvällä huumorilla höystettynä, niinkuin hänen muutkin kirjansa.

Back
Ylös Bottom