Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by trenboloni
Ja tähän vielä semmoinen lisäys että voisiko kirjan ostaneet kommentoida kirjaa tähän threadiin? Joo, tiedän, suurin osa ajasta menee varmaan lukiessa sitä opusta :D mut yrittäkää edes.
Siinä tapauksessa on vähän hankalaa ruveta neuvomaan että "ota 40% hiilareista, 30% protskusta ja 30% rasvasta". Se vaaka ei oikeesti oo mikään hullumpi ostos. Eikä sit, kun oppii tietämään mikä suunnilleen painaa minkäkin verran ja ja paljon siinä on mitäkin, tarvii punnitakaan joka "suupalaa".Originally posted by trenboloni
PS. Siis tuo "vaakaa en käytä" tarkoittaa sitä että en aio ruveta punnitsemaan jokaista suupalaa...
Originally posted by Svetlana
Cd:llä aika rankaa matskua, kuoressakin lukee "Täysin T. Halmeen itsensä sanoittama kappale, emme ota mitään vastuuta tulevista oikeustoimista. :D :D
Jees hain 5 min sitten kirjan postista Viikingin nimmarin lisäs tuli vielä Tony Halme - Isätön Poika sinkku cd mukana! :kippis1:
???? Mulla ei tullu sitä sinkkua mukana??? Hmm... Mix sulle tuli, mutta mulle ei.... :(
Originally posted by Topias
???? Mulla ei tullu sitä sinkkua mukana??? Hmm... Mix sulle tuli, mutta mulle ei.... :(
Mistä tilasit kirjan? Itse tilasin Tony Halmeen sivuilta ennakkotilauksena, http://www.tonyhalme.net . :kippis1: