Viidelle jaettu ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xami81
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Moi!

Eli kyselisin vähän mielipiteitä viidelle jaetusta ohjelmasta. Olen sillä noin vuoden verran pumpannut meneen ja tuntuu ihan hyvältä, tuloksiakin olen saanut, joten älkää ihan suoriltaan tyrmätkö.

Eli karkeasti menee näin:

Ma: Rinta & Vatsa
Ti: Hauis & ojentaja
Ke: Lepo
To: Jalat
Pe: Olkapäät & kyynervarsi
La: Selkä & Vatsa
Su: Lepo ja paljon syömistä

Miksi sitten viidelle olen jakanut viidelle: 1 Olkapäät on ollut pienoinen ongelma ja sen takia olen ottanut sen omalle päivälle, että saan niihin kunnon reenin. Ja näin saan tehtyä vatsan kahteen kertaan viikossa, mielestäni hyvä niin. Okei tuleehan tossa rinta ja ojentajat peräkkäisinä päivinä, mutta mutta… Pistäkää kommenttia tulemaan.

Pistän sulle omasta mielestäni huomattavasti paremman 5-jakosen. Jos meinaa 5-jakosella treenata niin ehdottomasti jalat kahteen päivään.

1. Rinta, hauis, forkut
2. Etureidet, pohkeet, vatsat
3. Selkä, epäkkäät
4. Olkapäät, ojentajat
5. Takareidet, pohkeet, vatsat

3. ja 4. päivän paikat voi halutessaan keskenään vaihtaa. Mutta tässä ei mene mikään liikaa päällekkäin. Saa suoran ja epäsuoran treenin hyödyt ja vatsat ja pohkeetkin tulee tehtyä kahdesti viikossa/kierrossa.

Timba79 sanoi:
Pistän sulle omasta mielestäni huomattavasti paremman 5-jakosen. Jos meinaa 5-jakosella treenata niin ehdottomasti jalat kahteen päivään.
Tutun näköinen setti. :D

Jep, no pitää melkein testata tota... Tulee mielenkiintoista kuinka saan noi jalat fiksusti, mutta löysin jotain ihan järkeviä vaihtoehtoa siihen..

Tässä minun 5-jakoiseni, johon olen tykästynyt.

1. Selkä, hauis
2. Etureidet, pohkeet
3. LEPO
4. olkapäät, epäkkäät, vatsat
5. takareidet, pakarat
6. LEPO
7. rinta, ojentajat, vatsat

Tomi sanoi:
Tutun näköinen setti. :D

Edelleen joo ja toimii kuin junan vessa! Kiitokset tästä jaosta edelleen sinulle. Tämän jaon pitäisi Suomen potaribiireissä nimittään Tompan jaoksi! :thumbs:

Jep, kiitoksia vastauksista...koitan noista seveltää itselleni järkevämmän ohjelman ja jakaa ne jalat kahdelle päivälle. Mulla ei oikein Rinta ja selkä voi olla peräkkäisinä päivinä, ei tunnu hyvälle. Eikä kyllä Olkapäät Rinnan jälkeen, mutta katostaan mitä saidaan aikaan

Back
Ylös Bottom