Viidakon Tähtöset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oranki
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hitto noilla kaikilla on aikamoiset jymylollot. Kaikilla taitaa olla vähintään d-kupit.

tahtonen1150413PP_503_vi.jpg

tahtonen3150413PP_503_vi.jpg

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013041516904143_vi.shtml
 
Minusta tuollaiset kumimaisen näköiset luonnottoman muotoiset jymylollot on rumat. Leinalla ehkä parhaat, koska ne näyttää luonnollisimmilta.
 
Kyllä munki makuun aivan liikaa silaria tytöillä. Toivottavasti alkaisi tulee ihan törkeitä riitoja ja matseja. Haluaisin nähä kuinka Niko suuttuu. :D
 
Minä olen vähän pettynyt siihen fitness-Emmiin, kun olin sellaisessa ennakko-oletuksessa, että se olisi mukava, rauhallinen ja jalat maassa. Se kuitenkin vaikuttaa aika ärsyttävältä ja ylimieliseltä.

Sen ylimielisyys on tainnut lähinnä kohdistua Nikoon ja sen toimintaan. Voisin itsekin sortua Emmin kengissä....
 
Niko on yksi minun lemppareista juuri siksi, koska se on aika hauska. Muita lemppareita ei oikein ole vielä tässä vaiheessa muotoutunut. Fanitan silti enemmän tuota pinkkiä joukkuetta.
 
Mua alkaa pikkuhiljaa jo vituttaa tää näyttelijä salkkareista. Koko ajan hyppii ja keikkuu edestakaisin kameran edessä. Jotenki myös veikkaan että se feikkaa koko ajan sielä sellasta nuorekasta ja yrittää olla sellainen mitä ei oikeesti oo. Rasittava ämmä.
 
En ole kyllä vähään aikaa repeillyt niin pahasti kuin tossa ötökänkantokisassa. Eka Nikon kommentti, että persereikä näkyy suusta ja sit perään Leina sanoo, että maistuu festaripippeliltä. :D
 
Oonko mä ainoo, jonka mielestä Niina L. on ulkonäöllisesti ykkönen?

Ja tuo Niko on kyllä ihan käsittämätön sälli...ei tätä varmaan muuten jaksais enää seurata toista kautta. :D
 
Hitto noilla kaikilla on aikamoiset jymylollot. Kaikilla taitaa olla vähintään d-kupit.

Et sitten vissiin oo ikinä joutunut perehtyy noihin kuppikokoihin? Ne on sitten aivan saletisti totaalisesti naisen logiikalla kehitetty. Hyvin luonnollista kun ovat naisten juttu. Tuon kokoiset kun oli tuossa esimerkin kuvassa, ei hoikalla tytöllä ole todellakaan D vaan joku FF tai G tai jotain muuta sekopäistä. Sitten on joku vähän "rehevämpi tyttö" jolla iso rintavarustus, niin se sitten on D vaikka se rinnan koko noin muuten olisikin ihan eri luokissa.

Noista ei mies voi tajuta yhtään mitään. Oikeasti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom