Viidakon Tähtöset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oranki
  • Aloitettu Aloitettu
Katri Sorsa on kuumin,
VMan-P174027.jpg


mutta jostain syystä tykkään myös Sabina Särkästä.
1288537355885.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko mussa joku valmistusvika, kun en Leinaa lukuunottamatta osannut lämmetä näille naisille? Esim. Katri on hyvännäköinen, mutta se tyhmyys ja vähä-älyisyys on vaan niin voimakasta, että se ulkonäkökään ei enää pelasta. Lisäksi mm. toi Sabina vaikutti aivan pässiltä. Emmi vaikutti ihan ok tyypiltä... ei tullut vielä sen ihmeempää fiilistä ensimmäisen jakson perusteella

Nina yllätti joitain kertoja olemalla anti-neiti... mm. ankeriaiden suhteen rauhoiteli vaan muita: "ei oo paha edes". Ilmeisesti vähän samantyylinen tarvittaessa kun toi Minna, eli ei ala heti vollottamaan, jos vähän kädet likaantuu.
 
Oonko ainut joka ei ymmärrä tota simpanssin ja Michael Jacksonin jälkikasvun hehkutusta ?

Tulee Maisaa ikävä :itku:
 
Tulee tätä vittu sanaa aika paljon viljeltyä mutta ei tuohonkaan voi sanoa kuin että vittu mikä tukari, toivottavasti ei toista tuota. Aivan saatanan ärsyttävä läppä:face:
 
Jos tonne otettaisiin randomilla 9 esim. mun ikäistä naista ja yks homoseksuaali mies, niin olisiko ryhmän keskimääräinen älykkyysosamäärä ja juttujen taso paljoakaan tuota korkeampi? Ei. Vähemmän uusavuttomuutta? Ei.
 
Liikaa kiroilua mun makuun, mutta onhan nuo likat kuumia.
 
Tulipas katsottua viimein tää eka jakso. Naiskauneus ei yllä lähellekään viime kauden tasoa, Anni Uusivirta vie tollasia tusinablondeja ihan sata nolla. Katri ja Leina lienee parhaimmannäköiset noista, Leina ihan vaan hiusten värin takia. Ja tissien. Sillä on tosin vähän kummalliset, pyöreät kasvot. Toi playboymalli ei sytytä yhtään, rumat epäonnistuneet silarit.
 
Pommit eli vihreä joukkue on 5/5. Pinkissä on nuo pari blondia kyllä hemaisevia. Hitto ku ei muista nimiä.
 
Minä olen vähän pettynyt siihen fitness-Emmiin, kun olin sellaisessa ennakko-oletuksessa, että se olisi mukava, rauhallinen ja jalat maassa. Se kuitenkin vaikuttaa aika ärsyttävältä ja ylimieliseltä.
 
Minä olen vähän pettynyt siihen fitness-Emmiin, kun olin sellaisessa ennakko-oletuksessa, että se olisi mukava, rauhallinen ja jalat maassa. Se kuitenkin vaikuttaa aika ärsyttävältä ja ylimieliseltä.

Tästä aasinsillalla päästäänkin siihen, että kenellä on kauden parhaat jymylollot? Kunnon jymylollothan ihan noin painon puolesta takaavat sen että jalat todellakin pysyy maassa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom