Viidakon Tähtöset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oranki
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan noi akat tällä kaudella niin vitun hengettömiä etten varmaan edes viitsisi katsoa ilman Nikon sekoiluja.

Vasta pari jaksoa mennyt. Ei viime kaudellakaan persoonat erottuneet alussa. Katri Sorsa on minusta tän kauden Maisa Torppa. Tykkään myös Sabinasta ja tuo Fitness-Emmi on kanssa aika topakka. Anna Strömberg ja sejokumissi Juvonen tms. on aika hajuttomia ja mauttomia. Niko on aina äänessä ja sen whinettäminen on aika viihdyttävää.
 
Leina on 10/10 ja Emmi ihan jees. Ninan kroppa on jees, mutta naama paikoitellen vähän häiritsevä. Muut naiset eivät sytytä ulkoisesti. Niko on aivan uskomattoman tyhjäpäinen tyyppi ja omalla tavallaan vaikuttaa neitimäiseltä kaikista, vaikka onkin naisten keskellä. Ns. ämmämäinen neitihomo. Joka tapauksessa aivan huippuluokan viihdettä sen pellen sekoilut tarjoaa.
 
Niko on aivan uskomattoman tyhjäpäinen tyyppi ja omalla tavallaan vaikuttaa neitimäiseltä kaikista, vaikka onkin naisten keskellä. Ns. ämmämäinen neitihomo. Joka tapauksessa aivan huippuluokan viihdettä sen pellen sekoilut tarjoaa.

Olen samaa mieltä, "neiti" on koko sarjan suola, aiheuttaa tahatonta komikkaa koko ajan.
Ei saisi stereotypioida ihmisiä, mutta Nikosta tulee tämä mainos mieleen :D

Åttå Drinkero - Kjartan II

http://www.youtube.com/watch?v=SvvwaBEemuM
 
Oikein jännitti katsoa sitä mutalammikkotehtävää, kun toivoin niin paljon Nikon joukkueen häviämistä :D Nikon sekoomiset ei kyllä oo mitään esittämistä, vaan se jätkä on oikeasti vitun sekasin. Voin hyvin kuvitella silmissäni Nikon puukottamassa ihmistä silmittömästi.
 
Älkää sitten pliis spoilatko tehtävien voittajia tänne.
 
Katri on ollut jossain vaiheessa paljon bulkimmassa kunnossa. Tuubista löytyy videoita massakaudelta.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikö Emmillä ole yhtään fania?

Siirryn kyllä Tartsaneitten kannattajaksi. Emmi on aivan ihana. Suoraselkäinen ja ei vaikuta turhamaiselta sekä tykkää nostella rautaa. Voisin rakastua jos hänen eleistään ei tulisi vahva fyysinen transferenssi eräästä meidän salin tyypistä. Ja Niko ei laskenut Emmiä kaltaistensa joukkoon, joka on vain puhdasta plussaa.

20172s.jpg


e7xgzm.jpg


Koska käännyin Emmin puolelle, oli suorastaan runollisen oikeudenmukaista nähdä hänet final showdownissa tämän ketjun kuningatarta, Leinaa, vastaan. Kaiken kruunasi vielä voitto - hyvä että Ali käytti proteiinipirtelöä vertauskuvana, se antoi varmasti voimia punttimimmien Venukselle.

euf0ck.jpg
 
Sen verran, mitä minä olen tuosta pätkiä nähnyt pitkin nettiä, niin tuo Emmi on näistä selvästi paras. Aikalailla sellainen normaali likka, eli hoksottimet toimivat ihan normaalilla tasolla ja mimmillä urheilullinen tausta. Yksi ainoista siedettävistä tuossa porukassa. Samoin Sabinalla on eleissä ja luonteessa jotain sellaista rauhallisuutta, josta myös pidän, ja tuo on näistä ainakin siedettävä. Tosin aika heikko prosentti, kun kilpailussa on 10 "julkkista", joista siedettäviä on 2.

Olen kiinnittänyt myös huomiota noihin Minnan haastatteluihin: minulle tuo Minna on mallikuva siitä, millainen on keskivertopunttimimmi. Siinä yhdistyy jotenkin peruspunttimimmin piirteet, koska mimmi on erittäin rääväsuu, voimakasluonteinen ja aivan helvetin lyhytpinnainen. Ehkä jotain ulkonäöllisiä seikkojakin on, mutta ainakin hän myös tähtää fitnesskisoihin vuodelle 201x, joten sekin on aika nappiin.
 
Minkähän ihmeen takia toi BB-Minna on teettäny tissit ja ei nyt sitten halua yhtäkkiä näyttää niitä? Sehän koko ajan hiippailee tuolla viidakossa joku kauhtunu yli-iso t-paita päällä kun muilla on bikinit. Typerä lehmä.
 
Onko nyt tilanne tosiaan se, että vain minä ja SIC- olemme ainoat hyvän naismaun omaavat kuntit täällä? Katrihan on ylivoimainen kädet alhaalla. Ei tästä pitäisi edes keskustella.

8604835059_db862a09fd.jpg

524817_409483912464696_743744332_n.jpg
 
Minkähän ihmeen takia toi BB-Minna on teettäny tissit ja ei nyt sitten halua yhtäkkiä näyttää niitä? Sehän koko ajan hiippailee tuolla viidakossa joku kauhtunu yli-iso t-paita päällä kun muilla on bikinit. Typerä lehmä.

koska se on itekki tajunnu olevansa melkonen norsu vielä vaikkakin päässy kovimmasta fläsästään eroon :D

Sabina on vieläki ykkönen, kuten koko tarzan tiimi <3

Leina on vähän yliarvostettu.. siis kivat tissit mutta vaikuttaa melko saappaalta jopa tossa seurassa.
 
Youtubessa on parhaita pätkiä sarjasta. Varsinkin noi Nikon jutut naurattaa aina. Tosin tuo hymy on vähän liian ärsyttävä.







 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitä helvettiä, ei täällä nyt mitään Nikoa haluta seurata. Laittakaa Katrista videoita. Katri on kyllä ylivoimaisesti paras tämän vuoden tähtösissä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom