Vihreät poliitikot, älyvapauden riemuvoitto

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
171325116_10224933404060318_538737832501799681_n.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1619385281321.png


Poistetaan mäet, sillä se Suomi lähtee nousuun.. Eiku.
 
Kuulostaa aika pitkältä lenkiltä ton ikänen tollasella vispilällä. Sääli että isä(?) tollanen ruudinkeksijä.

Oma tytär vispilöi 12" jopolla 5km lenkkejä 3,5 vuotiaana. 4,5v meni 8km lenkkejä. Itse pyytää pyöräilemään ja nauttii koko matkasta.

Nauratti kommentit, missä läskit kyseenalaistaa skidin pyöräilymatkan varmaan sen perusteella ettei itte jaksa.

Tosin eri tilanne missä asun, kun kaupunki on tasoittanut jyrkät mäet jo kaupungin perustamisaikoihin n. 450 vuotta sitten.
 
"– Nyt kun selvitys on tehty, en ole vaatimassa keinoluotojen rakentamista, Silfverberg summaa Ilta-Sanomille, mutta muistuttaa, että keinoluotojen osuus Kruunuvuoren sillan kustannuksista olisi ”itse asiassa aivan marginaalissa”. "


Lainaus on Ilta-sanomien uutisesta.
 
"– Nyt kun selvitys on tehty, en ole vaatimassa keinoluotojen rakentamista, Silfverberg summaa Ilta-Sanomille, mutta muistuttaa, että keinoluotojen osuus Kruunuvuoren sillan kustannuksista olisi ”itse asiassa aivan marginaalissa”. "


Lainaus on Ilta-sanomien uutisesta.
Paljonko se selvitys maksoi? Paljonko on marginaalinen summa 800milj eurosta?
 
"– Nyt kun selvitys on tehty, en ole vaatimassa keinoluotojen rakentamista, Silfverberg summaa Ilta-Sanomille, mutta muistuttaa, että keinoluotojen osuus Kruunuvuoren sillan kustannuksista olisi ”itse asiassa aivan marginaalissa”. "


Lainaus on Ilta-sanomien uutisesta.
Täältä ulkopuolelta kohta 60 vuotta maailmaa katsoneena näyttää siltä, että yleinen tyhmyys keskittyy tuonne pääkaupunkiseudulle.
 
Täältä ulkopuolelta kohta 60 vuotta maailmaa katsoneena näyttää siltä, että yleinen tyhmyys keskittyy tuonne pääkaupunkiseudulle.

Hyvin sanottu. Näin se pääsääntöisesti on. Itse paljon töitä pääkaupunkiseudulla tehneenä niin kyllä siellä irti todellisuudesta ollaan. Kuitenkin hyvin paljon sinne muuttanutta jengiä, mahtaako tyhmyys ajaa sinne vai muuttuuko siellä vasta tyhmäksi?
 




(y)
 
Back
Ylös Bottom