Tässä on ehkä enemmänkin kuin 3 promillea Vesalla...
View: https://www.youtube.com/watch?v=nelef5JOXsoY
Miten helvettiä toi liittyy vihhreiden Suomen tuhoamiseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä on ehkä enemmänkin kuin 3 promillea Vesalla...
View: https://www.youtube.com/watch?v=nelef5JOXsoY
Keskinen on itse sanonut, ettei mediaa kiinnosta asialliset jutut, vaan toi sekoilu ja sitä se sitten tarjoaa. Miettikää ite, kumpaa te mieluummin katotte, bodaria tekemässä jalkatreeniä vai bodaria piikittämässä itseensä ja riehumassa sitten jossain. Se on aivan saletti, että jälkimmäisen feikkaamalla saisi 10-kertaisesti näkyvyyttä.
No kukaan tuskin ostaa Velj Keskiseltä yhtään enempää tai vähempääkään sen takia jos johtaja itse läträä holtittomasti viinan kanssa. Kansa ostaa jos tarvii kaupan tuotteita. Ei kukaan juo toistuvasti julkisesti itseään tuohon kuntoon saadakseen mediahuomiota vaikka mitä väittäisi, kyllä se syy on ihan muualla. Eikä tuo örveltäminen nyt taida kuulua enää muutenkaan VK:n nykyelämään. Vanhoja juttuja, tulin laittaneeksi videon kun joku mainitsi tässä ketjussa herran nimen. Hieno kauppa ja kävisin useamminkin jos asuisin lähempänä.Keskinen on itse sanonut, ettei mediaa kiinnosta asialliset jutut, vaan toi sekoilu ja sitä se sitten tarjoaa. Miettikää ite, kumpaa te mieluummin katotte, bodaria tekemässä jalkatreeniä vai bodaria piikittämässä itseensä ja riehumassa sitten jossain. Se on aivan saletti, että jälkimmäisen feikkaamalla saisi 10-kertaisesti näkyvyyttä.
Onhan tuo mainosarvo aivan selvä. En todellakaan muistanut koko jätkän tai kauppakompleksin olemassaoloa, ennen kuin taas näin tuon yllä olleen postin. Kuinka moni menisi johonkin tuuriin jos siitä ei huudeltaisi medioissa?No kukaan tuskin ostaa Velj Keskiseltä yhtään enempää tai vähempääkään sen takia jos johtaja itse läträä holtittomasti viinan kanssa. Kansa ostaa jos tarvii kaupan tuotteita. Ei kukaan juo toistuvasti julkisesti itseään tuohon kuntoon saadakseen mediahuomiota vaikka mitä väittäisi, kyllä se syy on ihan muualla. Eikä tuo örveltäminen nyt taida kuulua enää muutenkaan VK:n nykyelämään. Vanhoja juttuja, tulin laittaneeksi videon kun joku mainitsi tässä ketjussa herran nimen. Hieno kauppa ja kävisin useamminkin jos asuisin lähempänä.
Aika hyvät meriitit kunnallispoliitikoksi ja kova vahvistus vihreiden riveihin.
Tämä hupailu ei oikein toimi. Sähköavusteinen pyörä vie niin vähän sähköä, että se on hyvin pienipäästöinen tapa liikkua, vaikka sitten kaikki käytettävä sähkö tuotettaisiin hiilellä.
Tämä hupailu ei oikein toimi. Sähköavusteinen pyörä vie niin vähän sähköä, että se on hyvin pienipäästöinen tapa liikkua, vaikka sitten kaikki käytettävä sähkö tuotettaisiin hiilellä.
Väännetään sitten rautalangasta, kun näyttää olevan sille tarvetta. Pointti on ok, enkä sitä kritisoinutkaan, mutta kuva on huono. Kuva toimisi paremmin jonkin merkittävästi sähköä kuluttavan laitteen kanssa.