Vihreät poliitikot, älyvapauden riemuvoitto

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin, se pitää sanoa että tuo juoppo yrittäjä maksaa monille palkkaa ja verorahoja - itsensä se on munannut mutta ei ole mun asia kommentoida sitä - menis jonnekin parantolaan.

Mutta rahaa se on levittänyt ja paljon ja työllistänyt ihmisiä.
Mutta hoitoon ja terapiaan pitäs tuon multimiljönäärin "ehkä" mennä.
 
Keskinen on itse sanonut, ettei mediaa kiinnosta asialliset jutut, vaan toi sekoilu ja sitä se sitten tarjoaa. Miettikää ite, kumpaa te mieluummin katotte, bodaria tekemässä jalkatreeniä vai bodaria piikittämässä itseensä ja riehumassa sitten jossain. Se on aivan saletti, että jälkimmäisen feikkaamalla saisi 10-kertaisesti näkyvyyttä.
 
Keskinen on itse sanonut, ettei mediaa kiinnosta asialliset jutut, vaan toi sekoilu ja sitä se sitten tarjoaa. Miettikää ite, kumpaa te mieluummin katotte, bodaria tekemässä jalkatreeniä vai bodaria piikittämässä itseensä ja riehumassa sitten jossain. Se on aivan saletti, että jälkimmäisen feikkaamalla saisi 10-kertaisesti näkyvyyttä.


”Keskinen laskee Lännen Median lehtien haastattelussa hyötyvänsä julkisuudesta vuosittain 1-2,5 miljoonaa euroa.”

”Viimeksi kyläkauppiaalle irtosi laajaa julkisuutta, kun hän osti Muumi-mukikokoelman. Yli 40 lehteä tarttuivat aiheeseen.

Pelkästään Muumi-mukikaupan mainosarvon Keskinen kaavailee useammaksi kymmeneksi tuhanneksi euroksi. Se on enemmän kuin miehen kokoelmasta pulittama hinta, 16 000 euroa.”

On se tyhmä juoppo.
 
Keskinen on itse sanonut, ettei mediaa kiinnosta asialliset jutut, vaan toi sekoilu ja sitä se sitten tarjoaa. Miettikää ite, kumpaa te mieluummin katotte, bodaria tekemässä jalkatreeniä vai bodaria piikittämässä itseensä ja riehumassa sitten jossain. Se on aivan saletti, että jälkimmäisen feikkaamalla saisi 10-kertaisesti näkyvyyttä.
No kukaan tuskin ostaa Velj Keskiseltä yhtään enempää tai vähempääkään sen takia jos johtaja itse läträä holtittomasti viinan kanssa. Kansa ostaa jos tarvii kaupan tuotteita. Ei kukaan juo toistuvasti julkisesti itseään tuohon kuntoon saadakseen mediahuomiota vaikka mitä väittäisi, kyllä se syy on ihan muualla. Eikä tuo örveltäminen nyt taida kuulua enää muutenkaan VK:n nykyelämään. Vanhoja juttuja, tulin laittaneeksi videon kun joku mainitsi tässä ketjussa herran nimen. Hieno kauppa ja kävisin useamminkin jos asuisin lähempänä.
 
No kukaan tuskin ostaa Velj Keskiseltä yhtään enempää tai vähempääkään sen takia jos johtaja itse läträä holtittomasti viinan kanssa. Kansa ostaa jos tarvii kaupan tuotteita. Ei kukaan juo toistuvasti julkisesti itseään tuohon kuntoon saadakseen mediahuomiota vaikka mitä väittäisi, kyllä se syy on ihan muualla. Eikä tuo örveltäminen nyt taida kuulua enää muutenkaan VK:n nykyelämään. Vanhoja juttuja, tulin laittaneeksi videon kun joku mainitsi tässä ketjussa herran nimen. Hieno kauppa ja kävisin useamminkin jos asuisin lähempänä.
Onhan tuo mainosarvo aivan selvä. En todellakaan muistanut koko jätkän tai kauppakompleksin olemassaoloa, ennen kuin taas näin tuon yllä olleen postin. Kuinka moni menisi johonkin tuuriin jos siitä ei huudeltaisi medioissa?
Juopottelemaan päätyy moni jolla ei olisi siihen varaakaan ja julkisuuskuvansa pilaten.
Dudella on toimisto laskemassa kannattaako vai eikö + rahaa, kait se tykkää juomistaan.
 
Aika hyvät meriitit kunnallispoliitikoksi ja kova vahvistus vihreiden riveihin.

163142004_3523310144447445_8654236128970258337_n.jpg
 
2017


”Vihreydestä tulee muutamassa vuodessa Euroopan vihatuin aate” – kokoomuksen ex-varapuheenjohtaja haukkuu IL-blogissa puolueet, jotka lähtivät ”tähän hulluuteen mukaan”
 
^ vihreiden kanta on avartunut, mutta suurille ja hitaille hankkeille sanotaan yhä ei.

Tuossa IMO aika hyvin avautuu miksi keskimääräinen ydinvoimala on suuri ja hidas hanke, verrattuna muihin energiavoimaloihin. Joten vihreät saisi vähän löysätä pipoa. Olkiluoto erikseen, aika katastrofi projekti ollut. Vuoden päästä sieltäkin alkaa saamaan sähköä.


View: https://youtu.be/UC_BCz0pzMw
 
Back
Ylös Bottom