Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen vahvasti sitä mieltä että on väärin heittää homoja katolta, mutta poikkeustapauksissa joskus jopa suotavaa...
Jos ja kun nämä terroristi-ämmät äpäröineen kotiutetaan tänne Hölmöläämme ..... niin menee noin. 5 vuotta (keskimääräinen aika kun verskostoituvat ja saavat suunnitelmat käytäntöön) ja sitten saamme nauttia näiden ihanuuksien kepposteluista. Sitä ennen hölmöläläiset lapsoset saavat tutustua hiekka-aavikon kultamuniin. Noi äpärät takuulla silpovat jonkun koulussa..... koska nehän tullaan sijoittamaa normi kouluihin.........koska tasapäistäminen ja eriarvoisuuden välttäminen.
Toivoin että tästä yhdestä kahjosta olisi jo päästy eroon!
"Osmo Soininvaara: Suomeen asutetaan vielä miljoonia ihmisiä"
"Vihreiden konkarivaikuttajan mukaan massiivisiin väestönsiirtoihin pitää varautua."
Yhdestä asiasta olemme kuitenkin samaa mieltä.
"Minullla on itse asiassa aika utuinen kuva..."
Kirjaudu sisään Facebookiin
Kirjaudu Facebookiin, niin voit alkaa jakaa ja jutella kavereillesi, perheenjäsenille ja tuntemillesi ihmisille.l.facebook.com
Tuokin on äänestetty sinne teidän äänestäjien toimesta. Lopettakaa pliis se äänestäminen kun kukaan ei selkeesti osaa. Mä en äänestä enkä siis ole vastuussa siitä ketä runkkuja sinne valitaan. Äänestämättä jättäminen on fiksua, tyhmät vaan luulee, että äänestämällä voi vaikuttaa. Tälle vammaiselle kansalle kun annetaan äänioikeus, niin tommoisia apinoita ne sinne sitten äänestää.
No miltä näyttää nykymeno? Ei mee kovin hyvin, eli ainoa vaihtoehto näyttää olevan ettei kukaan äänestä. Mitä enemmän persut saa ääniä, sitä enemmän menee vituiksi, eli tässä käy päinvastoin. Persut ei saa aikaan YHTÄÄN MITÄÄN. Te äänestätte tota saatanan sirkusta, jolla pidetään kansaa pilkkanaan. Media pyörii siinä ympärillä ja koko paska elättää itseensä. Eduskunnassa mietitään kuukausia jotain täysin mitättömiä asioita kuten kakaroiden palauttamista terroristialueelta kun oikeet ongelmat mädättää maata. Siellä mietitään kuka on pääministeri ja kuka sen kaveri ja kuka liikenneministeri. Kuka teki mitä ja kuka jätti tekemättä. Ja media paukuttaa joka viikko täysin turhia kannatusprosentteja joilla ei kukaan tee hevonvittua. Ennen vaaleja alkaa taas kauhea show, jossa vatvotaan kaikkea turhaa paskaa eikä ratkaista Suomen ongelmia. Kun vaalit on ohi, jatkuu se sisäinen sirkus ja media raportoi mitä Haavisto sanoi saunaillassa. Mitään muutosta ei mihinkään tule ja simppelin asian hoitaminen kestää vuosia koska ne tekee työryhmiä tutkiakseen voiko sirkuspelle nussia lehmää laillisesti jos ei ole sen kanssa naimisissa.Äänestämättä jättäminen olisi vielä pahempi vaihtoehto, koska fanaattiset vihervasurit äänestävät aina, niin jos heitä vastustavat eivät äänestäisi, saisivat nämä fanaatikot täydellisen ylivallan hallituksessa ja ennen kaikkea valiokunnissa joissa ne päätökset oikeasti tehdään.
Toivoin että tästä yhdestä kahjosta olisi jo päästy eroon!
"Osmo Soininvaara: Suomeen asutetaan vielä miljoonia ihmisiä"
"Vihreiden konkarivaikuttajan mukaan massiivisiin väestönsiirtoihin pitää varautua."
Yhdestä asiasta olemme kuitenkin samaa mieltä.
"Minullla on itse asiassa aika utuinen kuva..."
Kirjaudu sisään Facebookiin
Kirjaudu Facebookiin, niin voit alkaa jakaa ja jutella kavereillesi, perheenjäsenille ja tuntemillesi ihmisille.l.facebook.com
Täältä länsimaiden hyvinvointikuplasta tahtoo tulla vähän vääränlainen kuva maailmasta ja siitä, onko asiat hyvin vai ei. Suomi on ties millä mittareilla laskettuna parhaita maita maailmassa. Ja maissa, joissa kansa ei pääse äänestämään, taitaa ne asiat oikeasti olla päin persettä. En tarkoita, että Suomenkaan nykytilaan pitäisi olla tyytyväinen, mutta pikkaisen toivoisi laajempaa katselukulmaa asioihin. Mua ihan yleisesti ärsyttää jengi, jotka aina on kertomassa kuinka paska maa Suomi on. Olen eri mieltä.
Sitten kun maksat tuloveroa 43% ja näät rahojen valuvan sossun kautta lorvijoille, saattaa sulla muuttua mielipiteet siitä miten tätä maata johdetaan.Mua ihan yleisesti ärsyttää jengi, jotka aina on kertomassa kuinka paska maa Suomi on. Olen eri mieltä.
Sitten kun maksat tuloveroa 43% ja näät rahojen valuvan sossun kautta lorvijoille, saattaa sulla muuttua mielipiteet siitä miten tätä maata johdetaan.
No mikä tässä on niin vaikeeta ymmärtää, te äänestätte päin vittua, katsokaa nyt maata ketä siellä on nyt vetämässä tätä. Miten meni noin niinkuin omasta mielestä? Ehkä vammaisin argumentti ikinä on, että jos ei äänestä, ei saa valittaa. Miksei saisi kun te äänestätte sinne kaikki idiootit. Lopettakaa kun ette SELKEESTI osaa äänestää. Vitun amatöörit leikkii politiikkaa ja äänestää päin hevonvittua sinne niitä hattivatteja. Teiltä pitäisi kieltää äänioikeus, en minäkään osaa, siksi en äänestä. Mä en ole osasyyllinen tämän maan tuhoon. Te olette, teidän takia tänne raahataan kaikki pakolaiset. Teidän takia verotus on naurettavaa.No sitten kannattaisi varmaan äänestää sellaista tyyppiä joka haluaisi keventää sun kaltaisten verokuormaa. En ymmärrä sun ajatusmaailmaa että pitäisi ilmeisesti nostaa kädet pystyyn, jättää äänestämättä ja rutista vaan netissä kaikesta. Luuletko että sillä vaikutetaan yhtään mihinkään?