Vihreät poliitikot, älyvapauden riemuvoitto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No kuka vitun tervejärkine yleensä haluaa puolustaa Suomea, siis tätä nykyajan Suomea missä valkoinen hetero mies on sallittua riistaa ja jatkuva pilkan ja vittuilun kohde.

Hupaisaa tämmöinen uhriutuminen, avaisitko vähän miten sinua valkoisena heteromiehenä syrjitään suomessa? Jos et ole ymmärtänyt, se että esim. homoavioliitot sallitaan ei tarkoita sitä että sinun pitäisi ryhtyä homoksi.

Hupaisaa tämmöinen uhriutuminen, avaisitko vähän miten sinua valkoisena heteromiehenä syrjitään suomessa? Jos et ole ymmärtänyt, se että esim. homoavioliitot sallitaan ei tarkoita sitä että sinun pitäisi ryhtyä homoksi.

Joo empä ole kokenut itseäni riistaksi tai sylkykupiksi. Ihan hyvin mulla menee vaikka valkoinen heteromies olenkin :)

Avoin kohde kaikille pilkalle ja arvostelulle ja ei saa sanoa omaa mielipidettä tai saa potkut, vertaan tapausta "audimies" vs Hazardin kirjoitukset Halmeesta!

Avoin kohde kaikille pilkalle ja arvostelulle ja ei saa sanoa omaa mielipidettä tai saa potkut, vertaan tapausta "audimies" vs Hazardin kirjoitukset Halmeesta!

Kiesin lausunnon pelättiin vähentävän myyntiä ja pilaavan Audin maineen,Hazardin kirjoitus lisäsi myyntiä eikä roskalehden mainetta voi pilata.

Eiks se näin mee tosimaailmassa,ei tossa musta mitään mystistä ole.

Oon lukenu ja muistaakseni lehti sai JSNältä huomautuksen.Mun mielestä se kirjoitus oli hyvä siinä pilkattiin suurinpiirtein kaikkia asianosaisia aika paljon.Halmeen äidin loukkaantumisen ymmärrän hyvin,hänen tunteensa Hazard unohti kokonaan.Ja se oli kyllä iso ja tyhmä virhe.

Kaarinalta karkas niinsanotusti mopo käsistä ku huomas hyvän tilaisuuden vittuilla osapuolille.

Siinä vain haukuttiin valkoista miestä, etenkin jos olit käynyt salilla ja olit MIES. Mitä veikkaat jos naisista kirjoittelisi samanlaisen jutun että tulisiko potkut ja syyte?

Entinen kansanedustaja ja nyrkkeilymestari Tony Halme löydettiin sunnuntaina kuolleena kotoaan. Mies oli huumeisiin ja laittomiin aseisiin uponnut sekakäyttäjä, joka oli saanut pysyvän aivovamman. Iso ukko, joka surkeana ja säälittävänä katkokäveli ja sammalsi viimeiset elinvuotensa, jotka päättyivät lehtitietojen mukaan oman käden kautta. Miten julkisuus tähän suhtautui? Ihaillen.

Iltapäivälehdet kiirehtivät julkaisemaan väräjävällä äänellä muisteloita miehestä, ja hyvä ettei kättä lippaan vedetty. "Räväkkä". Tähän asti sitä on luultu, että räväkkä on keski-ikäinen nainen, jolla on tukassaan useaa eri väriä. Mutta ei. Räväkkä tarkoittaakin exit-only -tatuoinnilla varustetun sikaniskan sekoilua kännissä pyssyn kanssa. Ja mitä ovat steroidit, viina ja huumeet? "Rankkaa taistelua terveyden kanssa".

Muistokirjoitukset pullistelivat oksettavaa sankaruutta, kummaa paatosta, jossa mies sai väistyä tarinan tieltä. Ja aivan kuin yhtäkkiä me olisimme kaikki olleet häntä äänestämässä, eivät vain itähelsinkiläiset luusereiksi leimatut, joiden ääntä ei kuultu eikä kuulla. Sillä näidenhän merkkinä Halme huojuskeli siellä Arkadianmäellä niin, että Disneyn kuvakerrontaan tottuneet visailunkuluttajat hetken tunsivat että hei, toihan on ihan kuin mä itse olisin siellä!

Mies oli vitsi, vaaraton möhkäleen muotoinen kotieläin ja hyvin sopi sinne muiden viihdetaiteilijoiden sekaan. Ei mutta sehän oli unohdetun kansan ääni! Paskat se mikään ääni ollut. Itse asiassa Halme teki kansanedustajana hallaa äänestäjilleen: kun tuommoinen niskamakkara siellä orpona istui, kaikki voivat osoittaa häntä ja sanoa että kattokaa, on täällä niillä toisillakin edustus, ei vain meillä keskipullealla väestöllä, vaikka se oli silkka valhe. Halme oli etninen maskotti; merkki, ei mies.

Tämän surkuhupaisan kansanedustajuuden tosikuvan tahtoo lujimmin unohtaa Timo Soini, jonka Halmeen kuolemaan liittyvien kommenttien epäinhimillisyys on ollut vertaansa vailla. Sekakäytöllä hankittua pysyvää aivovammaa Soini kutsuu "nukahtamiseksi". "Olisin toivonut toisenlaista tarinaa tähän lopuksi" hän lausui ja totta tosiaan tuli sanoneeksi enemmän kuin tarkoitti.

Ei Halme meitä silloin kiinnostanut, kun hän kärvisteli raitistumisen veret seisauttavassa tylsyydessä. Ei häntä kaivettu esiin esimerkiksi siitä, miten elämän pahastikin köykkimä voi kammeta itsensä toisten ihmisten raittiiseen yhteyteen. Kun Halme näytettiin punnitsemassa mandariineja lähikaupassa, ei kuvalla ollut tarkoitus esittää sitä, miten mainio mies hänestä onkaan lutviutunut, vaan alleviivata katastrofia, joksi tämän mullin ja elukan elämä onkaan päässyt menemään. Arkeen kesyyntyminen ei ollut sinnikkään taistelun uuras, hieno lopputulos, vaan kuohittu mahtisonni.

Meni oikealla hetkellä. Ymmärsi mennä. Kuten Elvis oksennukseensa tai Marilyn lääkkeisiin. Tahdomme loppuun dramaattisen käänteen, emme kiusallista hiipumista, joka on kaikkien osa. Ja tämän testosteronilla, anabolisilla steroideilla, eläintaljoilla ja leijonariipuksilla itsensä mieheksi rakentaneen olennon kylmenevän kalmon ääressä salaa ihmettelemme, miksi tämä Matti Nykänenkin täällä vielä heiluu, sehän on jo nähty.

No kuka vitun tervejärkine yleensä haluaa puolustaa Suomea, siis tätä nykyajan Suomea missä valkoinen hetero mies on sallittua riistaa ja jatkuva pilkan ja vittuilun kohde. Hinttarit ja kettutytöt ja kaikki muu marginaalit määrää asioista median kautta. Lammaskansa ei osaa edes ajatella omilla aivoilla, minä ajattelen, siis minä olen. Jos Lirputin meinaa tulla Suomeen ni meikä lähtee perheineen, jääkää puolustaman Satu Hassia ja Paavo Arhinmäkeä ja Abdullah raiskaajia.
Mä menen pyytämään silloin poliittista turvapaikkaa Lirputinin puolelta. Saatan tehdä sen jo aiemminkin. Tämä nykyinen Suomen neuvostotouhu, joka yhä pahenee, alkaa riittää. Viimeisin typeryys oli valtakunnallinen pauhu Immosen tekstistä. Kohta täällä ei saa edes ajatella itse. Aikuiset ihmiset...

Mä joskus kirjoitelin ku Halonen oli pressana et sen pitäs tilata Putinilta nootti ja joku uhkavaatimus.Olis ihan kiva nähdä ku kaikki paskahousut pakenis Ruotsiin.Malmön Rosengårdissa asustelisivat kaltaistensa kanssa.

Silloin nähtäs ketkä tän maan ansaitsee.

Hassua on kyllä jos ton Hazardin tekstin kärkeä ei tajua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää on jotenkin liikuttavaa, kun roinaavan piripään kutsuminen roinaavaksi piripääksi on niiiin törkeää. Samalla nää elämän koululaiset mouhosi 12 vuotta presidentin olevan kommari lesbo ja ties mitä muuta.

Persuthan varsinkin ovat kunnostautuneet tuossa uhriutumisessa ja kokevat kaiken kritiikin sananvapauden rajoittamiseksi.

e. Jos mietitään mitä tämä pahamaineinen punavihermädättäjä-jengi on saanut aikaan, ei mulla tule mieleen muuta kun on puolison avioliitossa raiskaamisen kieltäminen. Ei ainakaan omaa elämääni rajoita tämä.

Klassikkokuva Turun mielenosoituksesta. liehuvat liput ja banderollit järjestyksessä : anarkistit, kommunistit(mm. Lenin ja Che Guevara), Vihreät, RKP ja SDP

8_8%20Turku%20rasismi%20mielenosoitus%2020150808_162049.jpg

Mulle toi Che Guevaran lipun heiluttelu merkitsee samaa kuin heiluttaisi hakaristi lippua. Mies tapatti kuintenkin ison liudan ihmisiä ja käytti muutenkin rikoksia ja väkivaltaa vaikutuskeinoina.

Joo mut hei se on ihan eriasia ku sillä oli ylevämmät tavoitteet, silloin väkivalta on sallittua, esim Stalin tai Pol Pot. Terveisin Li Anderson!

RKP:tä on joskus muinoin pidetty porvaripuolueena ja jopa konservatiivisena mutta tänään puhaltaa uudet tuulet. Kun kyse on pyhästä monikulttuurista ovat hurrit valmiit lyöttäytymään yhteen jopa kommareiden ja liimaa imppaavien anarkistien kanssa. Niin se maailma muuttuu.

Viimeksi muokattu:
RKP:tä on joskus muinoin pidetty porvaripuolueena ja jopa konservatiivisena mutta tänään siitä ei ole enää mitään jäljellä. Kun kyse on pyhästä monikulttuurista ovat hurrit valmiit lyöttäytymään yhteen jopa kommareiden ja liimaa imppaavien anarkistien kanssa. Niin se maailma muuttuu.

Samaan aikaan RKP:n ajamien tavoitteiden kanssa täysin ristiriidassa on heidän voimakkain kannattaja-alue, Ahvenanmaa. Suomesta ei monokulttuurisempaa paikkaa löydy jolla on vielä erillis oikeuksia tuon monokulttuurin säilyttämiseksi. Tuota olisi kannattanut jonku oppositio puolueen kysellä RKP:n hallituskautena. Nyt on vähän myöhäistä kun hallituksesta käsin voi olla vähän vaikea oppositiota vastaan hyökätä.

Mulle toi Che Guevaran lipun heiluttelu merkitsee samaa kuin heiluttaisi hakaristi lippua. Mies tapatti kuintenkin ison liudan ihmisiä ja käytti muutenkin rikoksia ja väkivaltaa vaikutuskeinoina.
Diktatuuri yleensä säätää lait siten, ettei sitä voi kaataa lakia rikkomatta. Väkivallan käytöllekkään ei ole monesti vaihtoehtoja. Noilla perusteilla en tuomitsisi.

Suositut

Back
Ylös Bottom