Vihreä tee auttaa vähentämään rasvan kertymistä?

Kannattaa vihreän teen maun kannalta huomioida hauduttamisaika, eli jos hauduttaa liian pitkään niin alkaa maistua lehtivihreälle. Myöskään ei tulisi hauduttaa heti kiehuvassa vedessä vaan antaa veden hieman jäähtyä ensin, pitäisi auttaa makuun. Mutta jos ei uppoa niin aina löytyy maustettuja versioita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänää otin ensimmäistä kertaa vihreää teetä kapselimuodossa (Grenaden fat burnerin) tyhjään vatsaa ja lähdin koiran kanssa lenkille. 10 min jälkeen oli pakko kääntyä takasin kotia kohti, kun meinas oksennus tulla. Syljeneritys kiihty ihan älyttömästi ja hikoilutti sekä hieman pisti vapisuttamaan. Eli eipä tarvitse noita tyhjään vatsaan napsia, ihan kamala olo! Taidan jatkossa popsia vaan ennen treeniä ja lounasta.

Onko kokemuksia kuinka vaikuttaa bulkilla? Auttaako silloinkin rasvan kertymistä vai kannattaako näitä ottaa ainoastaan dieetillä?

Mä ajattelin kanssa huvikseni kokeilla noita vihreä tee -tabletteja. Hommasin niitä Leaderin tabuja, joitten pitäis olla vahvoja. En oo huomannut minkäänlaista vaikutusta. Kiskon ne aamulla tyhjään mahaan muitten vitamiinien kanssa enkä saa pienintäkään huonoa oloa noista, mikä on tietty hyvä asia. Mut ei ne kyllä muutenkaan tunnu vaikuttavan mitenkään. Ei tuu energiabuusteja eikä hikoituta enempää kuin normaalistikaan. Millaisia annostuksia te noita oikein vedätte? Mä oon mennyt ihan yhdellä tabletilla per päivä. Aloittelin tosin vasta parisen päivää sitten, et ehkä tää ottaa aikansa ennen kuin alkaa toimimaan.

Silloin vihreä tee -tabut toimii, kun tulee tunne, että pitää olla koko ajan menossa jonnekkin. Sympaattisen hermoston aktiivisuus kasvaa.

Mun toleranssi kofeiinille on vissiin sen verta iso, ettei välttämättä tuu nosta sitä energiabuustia. Voisin kokeilla ottaa nuo eri aikaan, vaiks lounaalla ja kattoo millainen on ero. Jos ei edelleenkään tunnu missään, niin tuplaan annoksen ja jos ei siltikään tunnu, niin heitän niillä vesilintua. :rolleyes:

mä oon nyt 2vkoa ottanut tyhjään vatsaan aamulla mustan kahvin kanssa. :D
- ei oo ollu sen pöllömpi olo. - luin vasta nimittäin sen tehtyäni, että ei ehkä kannata ottaa tyhjään vatsaan.
mul on öö.. mikäs se ny on. muovinen valko-vihree purnukka. suositus 1kpsl/pv.

Jos tulee huono olo -tunne, kun ottaa vihreää teetä tyhjään vatsaan, niin se voi johtua siitä, että aamulla verensokeri on muutenki matala ja vihreä tee vielä laskeekin sitä.

Jos paljon juo, niin vähentää varmasti ruokahalua. Saman efektin saa kyllä vettä litkimälläkin. Rasvanpolttovaikutukseen en usko kirveelläkään.

Ruokahalu vedellä kuriin? Mä en taas usko tohon. :)

Ei se ehkä tehokkain tapa oo, mutta et voi väittää etteikö vesi menisi mahalaukkuun samalla tavalla kuin ruoka ja täyttää sen. Vesi tosin poistuu mahalaukusta myös tosi nopeasti eikä siinä myöskään ole mitään sulateltavaa.

Teen katekiinit vie ruokahalua. Ja jos on joskus juonu teetä, niin muistaa sen kuuman tunteen mikä syntyy (silloin rasva palaa!).

Ymmärrän kyllä jos joku pallikarva löytyy ruoasta ja ruokahalu menee, mutta juomalla vettä tai teetä, sitä en tajua, pitää ehkä nälän tunnetta kurissa mutta tuskin ne ruokahalua keltään vie.

Hups, tarkoitin nälän tunnetta siis, jos viittasit minun viestiini. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom