Vihreä kahvi?

Kellään kokemuksia vihreästä kahvista? Tai Mutant Stimutant (sisältää myös tätä) ?

Tuoreiden tutkimusten mukaan todella tehokas luonnollinen rasvanpolttovalmiste.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuoreiden tutkimusten mukaan todella tehokas luonnollinen rasvanpolttovalmiste.

Ei ole olemassa mitään oikotietä*. Voit tietenkin tuota käyttää ja voi olla, että se vaikuttaa, mutta loppupeleissä on aika minimaalista yksissään sen tuoma teho. Laita ensiksi se kokonaisuus kuntoon.

*Ainoat oikotiet on piri ja kokaiini, mutta ne ei puolestaan sovi tähän lajiin :D

Ei ole olemassa mitään oikotietä*. Voit tietenkin tuota käyttää ja voi olla, että se vaikuttaa, mutta loppupeleissä on aika minimaalista yksissään sen tuoma teho. Laita ensiksi se kokonaisuus kuntoon.

*Ainoat oikotiet on piri ja kokaiini, mutta ne ei puolestaan sovi tähän lajiin :D

Kysyn ihan uteliaisuudesta, ite oon dieetil ja hyvin mennyt ilman mitään rasvanpolttajia :)

Kyllä se mulla ruokahaluu peittää kun otin vihree tee kapseleitten kanssa, en kyl osaa sanoo et oliko just ton vihreen kahvin vai teen ansioo

^ Vai sen että olit syönyt? Nälkä on osa dieettiä, sitä ei millään "huijauskonsteilla" saa kokonaan pois; ei veden juonnilla, ei kasvisten syönnillä, ei lisäravinteilla, koska loppujen lopuksi ollaan kuitenkin miinuskaloreilla ja se nälkä johtuu siitä.

Kyllä CLA, Green Tea, Green Coffee, Ripped Hardcore... toimii, mut mä näkisin että niiden tuoma etu on aika minimaalinen suhteessa niiden hintoihin. Johtuu tietenkin taloudellisesta tilanteestakin, tää on nyt vaan mun näkökulmasta.

Eli karkeana esimerkkinä sanoisin, että päivänä jolloin syöt 2050 kaloria laihdut enemmän kun päivänä jollon syöt 2075 kaloria, sekä vedät naamaan jokaisen rasvanpoltto- tms. pillerin ja jauheen minkä löydät.

Ja voihan olla, että näiden avulla diietin saa valmiiks yhen päivän aikasemmin. Itsellä vaan sellainen tilanne opiskelijana, että dieettaan mielummin 61 päivää, kuin 60 päivää ja maksan siinä sivussa 250 euroa rasvanpolttajiin.

Mutta tosiaan broscienceehän tämä. Disclaimeriks tähän loppuun sen verta, että olen itekin käyttänyt ja kokeillut mm. jokaista yllä mainitsemaani lisäravinnetta (lukuun ottamatta Green Coffee), mutta kuten sanottu, en näe hintojensa arvoseks.

^ Vai sen että olit syönyt? Nälkä on osa dieettiä, sitä ei millään "huijauskonsteilla" saa kokonaan pois; ei veden juonnilla, ei kasvisten syönnillä, ei lisäravinteilla, koska loppujen lopuksi ollaan kuitenkin miinuskaloreilla ja se nälkä johtuu siitä.

Kyllä CLA, Green Tea, Green Coffee, Ripped Hardcore... toimii, mut mä näkisin että niiden tuoma etu on aika minimaalinen suhteessa niiden hintoihin. Johtuu tietenkin taloudellisesta tilanteestakin, tää on nyt vaan mun näkökulmasta.

Eli karkeana esimerkkinä sanoisin, että päivänä jolloin syöt 2050 kaloria laihdut enemmän kun päivänä jollon syöt 2075 kaloria, sekä vedät naamaan jokaisen rasvanpoltto- tms. pillerin ja jauheen minkä löydät.

Ja voihan olla, että näiden avulla diietin saa valmiiks yhen päivän aikasemmin. Itsellä vaan sellainen tilanne opiskelijana, että dieettaan mielummin 61 päivää, kuin 60 päivää ja maksan siinä sivussa 250 euroa rasvanpolttajiin.

Mutta tosiaan broscienceehän tämä. Disclaimeriks tähän loppuun sen verta, että olen itekin käyttänyt ja kokeillut mm. jokaista yllä mainitsemaani lisäravinnetta (lukuun ottamatta Green Coffee), mutta kuten sanottu, en näe hintojensa arvoseks.

Opiskelijoita kans ollaan, nyt fitnesstukus hyvä ale kaksi yhden hinnalla, eli kuukauden satsi maksais 22,90e joka ei ole kovin paha kokeilua varten ainakaan tänne. Lähtee ehkä kokeiluun.

Termogeenisiä vaikutuksia saa muualtakin kuin lisäravinteista.

Loppupeleissä kuitenkin vaikka miten kikkailisit eri lisäravinteiden ym. kanssa niin lopputulos on luultavasti ihan sama, erona se että olet laittanut näihin tuotteisiin rahaa jotka olisi voitu pistää ruokaan.

Jos joku näistä saa näkyvää hyötyä niin hyvä niille, itse en ole koskaan huomannut noista mitään.

Termogeenisiä vaikutuksia saa muualtakin kuin lisäravinteista.

Näin on joo. Noi termogeeniset tuotteet kun tuppaa vielä olemaan enimmäkseen kofeiinia, jota tulee muutenkin vedettyä enemmän kuin tarpeeksi.

Esimerkiks tää mun Ripped Hardcore on yli puoliks kofeiinia (290 mg), jonka lisäks 68 mg on pyhitetty kahvipapu-uutteelle (lisää kofeiinia?). Se mistä tossa siis ilmeisestikin haluaa maksaa on gallushappo 84 mg, vadelmaketoni 84 mg, vihreäteeuute 33 mg, oliivinlehtiuute 15 mg ja paprikauute 50 mg.

Noh, ota ja tiedä. Itse olen päätynyt siihen tulokseen, että en toistaseks osta vastaavanlaisia tuotteita lisää, sillä en ole huomannut tuotteita käyttäessä mitään eroa suorituksessa tai tuloksissa, vaikka jonkun asteinen (lue marginaalinen) etu tuotteista on varmasti ollutkin.

Ihmiset ovat niin kokeilun haluisia. Olen kanssas täysin samaa mieltä, mutta toisaalta uskon että on olemassa jokin luonnollinen tuote, joka auttaa polttamaan rasvaa.
Kokeilla voi jos kukkaro sallii + itse kehtaan kokeilla luonnollisia tuotteita.

Itsel lähti Mutant Stimutant nyt tilaukseen ja siskolle Green Coffee. Tilasin ton Stimutantin, koska hiki ei valu enää salilla ja ton pitäis auttaa siihen, mutta jos se kiihdyttää aineenvaihduntaa nii olisi vain plussaa. Täysin kofeiinituote kyllä, mutta apteekin kofeiinit ei toimi täällä (vaikka vedän 500mg), en tiedä onko kofeiinilähteillä eroa, mutta pian selviää =)

Ihmiset ovat niin kokeilun haluisia. Olen kanssas täysin samaa mieltä, mutta toisaalta uskon että on olemassa jokin luonnollinen tuote, joka auttaa polttamaan rasvaa.
Kokeilla voi jos kukkaro sallii + itse kehtaan kokeilla luonnollisia tuotteita.

Itsel lähti Mutant Stimutant nyt tilaukseen ja siskolle Green Coffee. Tilasin ton Stimutantin, koska hiki ei valu enää salilla ja ton pitäis auttaa siihen, mutta jos se kiihdyttää aineenvaihduntaa nii olisi vain plussaa. Täysin kofeiinituote kyllä, mutta apteekin kofeiinit ei toimi täällä (vaikka vedän 500mg), en tiedä onko kofeiinilähteillä eroa, mutta pian selviää =)

Jos ei hiki valu salilla nii sit on jäänyt reenamatta.

Asiasta hieman kukkaruukkuun, eikös toi hikoilu salilla oo aika yksilöllistä? Mulla tulee lenkillä jne. hiki, kun pidempään porskuttaa putkeen, mutta esim salilla, jos tekee voimatreeniä ~6 toiston sarjoja, niin tulee hyvin lämmin fiilis, ja ehkä vähän hikeä, mutta hiki ei kuitenkaan valu niinkuin kovavauhtisessa maastopyöräilyssä. Itse asiassa pidemmissä ~10-15 toiston sarjoissa alkaa vasta hikoilemaan. Toisaalta tuntuu, että esim joku raskas mave treeni pistää itsellä ainakin jälkihikeä ihan mukavasti, joskus tuntuu, että treenin jälkeen kun pääsee syömään jne, niin sitten vasta alkaakin hikoilemaan.

Huom. Mua ainakin yleensä palelee selvästi kun aloitan salilla treenin, mutta sitten treenin aikana tulee kyllä lämmin, mutta hiki ei roisku ja lennä joka paikkaan, yleensä. Paitsi tosiaan maastopyöräillessä jne, kyllä hiki valuu. Tosin oon tällänen ihan ruikku ja syömishäiriö-taustalla, että tiedä toimiiko kilpirauhanen ihan täysillä, mitään hirveää vajaa toimintaa siinä ei pitäisi enään olla.

Jos ei hiki valu salilla nii sit on jäänyt reenamatta.

Vanha suomalainen sananlasku? Tuo ei kyllä pidä alkuunkaan paikkaansa. Nimim. On kokemusta. Ei sillä, että reenaisin mitenkään kovaa, mutta tuo nyt riippuu paljon ravinnosta ja ihan yksilöstä itsestäänkin.

CLA on suurin failure ehkä ikinä sillä se on vaan rasvahappo muiden joukossa... Rasvanpolttajat joko toimii tai ei niin niin yksinkertaista se on ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Edit. Ei niitä rasvanpolttajia ehkä ihan millään semmosella dieetillä tarvii jossa haetaan rantakuntoa.

CLA on suurin failure ehkä ikinä sillä se on vaan rasvahappo muiden joukossa... Rasvanpolttajat joko toimii tai ei niin niin yksinkertaista se on ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Edit. Ei niitä rasvanpolttajia ehkä ihan millään semmosella dieetillä tarvii jossa haetaan rantakuntoa.

Tuolla "toimii"-toteamuksella tarkoitin ja tarkoitan, että luulisin kaikkien rasvanpolttajien "toimivan", mikäli toimimisen kriteeri on että jotain tapahtuu - jopa CLA. Se mikä kuitenkin mun pointti on, että jokasen vaikutus on loppupeleissä niin minimaalinen, etten tämän vuoksi näe järkeväksi käyttää omia rahojani niihin.

:offtopic: Onko toi sun avatar true detectivestä? Creepy sarja, etenkin vika jakso. :hyper:

Tuolla "toimii"-toteamuksella tarkoitin ja tarkoitan, että luulisin kaikkien rasvanpolttajien "toimivan", mikäli toimimisen kriteeri on että jotain tapahtuu - jopa CLA. Se mikä kuitenkin mun pointti on, että jokasen vaikutus on loppupeleissä niin minimaalinen, etten tämän vuoksi näe järkeväksi käyttää omia rahojani niihin.

:offtopic: Onko toi sun avatar true detectivestä? Creepy sarja, etenkin vika jakso. :hyper:

CLA on tutkittu pelkästään rottakokeilla ja suurimmassa osassa on pirskatin paljon kofeiinia joka toimii piristeenä(Jos on ei ollenkaan saa jolla tarkoitan ihan nollissa rasvat ja sitten sen CLA heittää sinne sekaan niin toki se sitten toimii). Pitää olla alhaisissa rasvoissa että ne toimii ym miljoona asiaa. Joo ellei ole sponsoria niin kannattaa ne rahat johonkin ihan muuhun käyttää kun johonkin rasvanpoltto lisäravinteisiin totta tuo kyllä on.

Joo siitähän se! Kyllä aika creepy muutenkin koko sarja, mutta silti lukeutuu omiin ehdottomiin suosikkeihin! :)

Asiasta hieman kukkaruukkuun, eikös toi hikoilu salilla oo aika yksilöllistä? Mulla tulee lenkillä jne. hiki, kun pidempään porskuttaa putkeen, mutta esim salilla, jos tekee voimatreeniä ~6 toiston sarjoja, niin tulee hyvin lämmin fiilis, ja ehkä vähän hikeä,mutta hiki ei kuitenkaan valu niinkuin kovavauhtisessa maastopyöräilyssä. Itse asiassa pidemmissä ~10-15 toiston sarjoissa alkaa vasta hikoilemaan. Toisaalta tuntuu, että esim joku raskas mave treeni pistää itsellä ainakin jälkihikeä ihan mukavasti, joskus tuntuu, että treenin jälkeen kun pääsee syömään jne, niin sitten vasta alkaakin hikoilemaan.

Huom. Mua ainakin yleensä palelee selvästi kun aloitan salilla treenin, mutta sitten treenin aikana tulee kyllä lämmin, mutta hiki ei roisku ja lennä joka paikkaan, yleensä. Paitsi tosiaan maastopyöräillessä jne, kyllä hiki valuu. Tosin oon tällänen ihan ruikku ja syömishäiriö-taustalla, että tiedä toimiiko kilpirauhanen ihan täysillä, mitään hirveää vajaa toimintaa siinä ei pitäisi enään olla.

Hetkinen... Ei sen hien kovassa vauhdissa kuulu valua. Se kuivuu viimassa liian nopeasti. Hitaammassa menossa kyllä ja sitten ku pysähtyy ni johan on suihku päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom