Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuoreiden tutkimusten mukaan todella tehokas luonnollinen rasvanpolttovalmiste.
Ei ole olemassa mitään oikotietä*. Voit tietenkin tuota käyttää ja voi olla, että se vaikuttaa, mutta loppupeleissä on aika minimaalista yksissään sen tuoma teho. Laita ensiksi se kokonaisuus kuntoon.
*Ainoat oikotiet on piri ja kokaiini, mutta ne ei puolestaan sovi tähän lajiin :D
^ Vai sen että olit syönyt? Nälkä on osa dieettiä, sitä ei millään "huijauskonsteilla" saa kokonaan pois; ei veden juonnilla, ei kasvisten syönnillä, ei lisäravinteilla, koska loppujen lopuksi ollaan kuitenkin miinuskaloreilla ja se nälkä johtuu siitä.
Kyllä CLA, Green Tea, Green Coffee, Ripped Hardcore... toimii, mut mä näkisin että niiden tuoma etu on aika minimaalinen suhteessa niiden hintoihin. Johtuu tietenkin taloudellisesta tilanteestakin, tää on nyt vaan mun näkökulmasta.
Eli karkeana esimerkkinä sanoisin, että päivänä jolloin syöt 2050 kaloria laihdut enemmän kun päivänä jollon syöt 2075 kaloria, sekä vedät naamaan jokaisen rasvanpoltto- tms. pillerin ja jauheen minkä löydät.
Ja voihan olla, että näiden avulla diietin saa valmiiks yhen päivän aikasemmin. Itsellä vaan sellainen tilanne opiskelijana, että dieettaan mielummin 61 päivää, kuin 60 päivää ja maksan siinä sivussa 250 euroa rasvanpolttajiin.
Mutta tosiaan broscienceehän tämä. Disclaimeriks tähän loppuun sen verta, että olen itekin käyttänyt ja kokeillut mm. jokaista yllä mainitsemaani lisäravinnetta (lukuun ottamatta Green Coffee), mutta kuten sanottu, en näe hintojensa arvoseks.
Termogeenisiä vaikutuksia saa muualtakin kuin lisäravinteista.
Ihmiset ovat niin kokeilun haluisia. Olen kanssas täysin samaa mieltä, mutta toisaalta uskon että on olemassa jokin luonnollinen tuote, joka auttaa polttamaan rasvaa.
Kokeilla voi jos kukkaro sallii + itse kehtaan kokeilla luonnollisia tuotteita.
Itsel lähti Mutant Stimutant nyt tilaukseen ja siskolle Green Coffee. Tilasin ton Stimutantin, koska hiki ei valu enää salilla ja ton pitäis auttaa siihen, mutta jos se kiihdyttää aineenvaihduntaa nii olisi vain plussaa. Täysin kofeiinituote kyllä, mutta apteekin kofeiinit ei toimi täällä (vaikka vedän 500mg), en tiedä onko kofeiinilähteillä eroa, mutta pian selviää =)
Jos ei hiki valu salilla nii sit on jäänyt reenamatta.
^ Vai sen että olit syönyt? Nälkä on osa dieettiä, sitä ei millään "huijauskonsteilla" saa kokonaan pois; ei veden juonnilla, ei kasvisten syönnillä, ei lisäravinteilla, koska loppujen lopuksi ollaan kuitenkin miinuskaloreilla ja se nälkä johtuu siitä.
Kyllä CLA, Green Tea, Green Coffee, Ripped Hardcore... toimii, mut mä näkisin että niiden tuoma etu on aika minimaalinen suhteessa niiden hintoihin. Johtuu tietenkin taloudellisesta tilanteestakin, tää on nyt vaan mun näkökulmasta.
Eli karkeana esimerkkinä sanoisin, että päivänä jolloin syöt 2050 kaloria laihdut enemmän kun päivänä jollon syöt 2075 kaloria, sekä vedät naamaan jokaisen rasvanpoltto- tms. pillerin ja jauheen minkä löydät.
Ja voihan olla, että näiden avulla diietin saa valmiiks yhen päivän aikasemmin. Itsellä vaan sellainen tilanne opiskelijana, että dieettaan mielummin 61 päivää, kuin 60 päivää ja maksan siinä sivussa 250 euroa rasvanpolttajiin.
Mutta tosiaan broscienceehän tämä. Disclaimeriks tähän loppuun sen verta, että olen itekin käyttänyt ja kokeillut mm. jokaista yllä mainitsemaani lisäravinnetta (lukuun ottamatta Green Coffee), mutta kuten sanottu, en näe hintojensa arvoseks.
Jos ei hiki valu salilla nii sit on jäänyt reenamatta.
CLA on suurin failure ehkä ikinä sillä se on vaan rasvahappo muiden joukossa... Rasvanpolttajat joko toimii tai ei niin niin yksinkertaista se on ei siinä mitään ihmeellistä ole.
Edit. Ei niitä rasvanpolttajia ehkä ihan millään semmosella dieetillä tarvii jossa haetaan rantakuntoa.
Tuolla "toimii"-toteamuksella tarkoitin ja tarkoitan, että luulisin kaikkien rasvanpolttajien "toimivan", mikäli toimimisen kriteeri on että jotain tapahtuu - jopa CLA. Se mikä kuitenkin mun pointti on, että jokasen vaikutus on loppupeleissä niin minimaalinen, etten tämän vuoksi näe järkeväksi käyttää omia rahojani niihin.
Onko toi sun avatar true detectivestä? Creepy sarja, etenkin vika jakso.
Asiasta hieman kukkaruukkuun, eikös toi hikoilu salilla oo aika yksilöllistä? Mulla tulee lenkillä jne. hiki, kun pidempään porskuttaa putkeen, mutta esim salilla, jos tekee voimatreeniä ~6 toiston sarjoja, niin tulee hyvin lämmin fiilis, ja ehkä vähän hikeä,mutta hiki ei kuitenkaan valu niinkuin kovavauhtisessa maastopyöräilyssä. Itse asiassa pidemmissä ~10-15 toiston sarjoissa alkaa vasta hikoilemaan. Toisaalta tuntuu, että esim joku raskas mave treeni pistää itsellä ainakin jälkihikeä ihan mukavasti, joskus tuntuu, että treenin jälkeen kun pääsee syömään jne, niin sitten vasta alkaakin hikoilemaan.
Huom. Mua ainakin yleensä palelee selvästi kun aloitan salilla treenin, mutta sitten treenin aikana tulee kyllä lämmin, mutta hiki ei roisku ja lennä joka paikkaan, yleensä. Paitsi tosiaan maastopyöräillessä jne, kyllä hiki valuu. Tosin oon tällänen ihan ruikku ja syömishäiriö-taustalla, että tiedä toimiiko kilpirauhanen ihan täysillä, mitään hirveää vajaa toimintaa siinä ei pitäisi enään olla.