Onko noista viherjauheista mihinkään? Mulla on aika kova duuni puskea paljon kasviksia joka päivä, joten voisiko tuollaisella korvata osan kasvislastista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäänhän ei ole pakko syödä, mutta miksi ne kasvikset ovat ongelma? Ite saatan syödä jopa kilon päivässä. Pakasteesta wokkisekoitus pannulle, pari minuuttia ja se on siinä.
Eli ainakin FitFarmin viherjauhe ilmeisesti parempi kuin kaupan kasvikset.
Mistä tämmöstä viherjauhetta saa? Kaupasta vai pitääkö tilata netistä?
Mistä tämmöstä viherjauhetta saa? Kaupasta vai pitääkö tilata netistä?
nimim. ostanko taas kaappiin pussin ainetta jota ei saa kurkusta alas?
Tällä kertaa enemmän tosissaan: mikä näiden funktio nyt siis on? Tuota mainittua FitFarmin tuotetta en netistä löydä, mutta noita muita katsoessa sisältävät lähinnä näitä "super"leviä ja tarkoituksena on laittaa ruokalusikallinen sinne tänne. Olin siinä uskossa että ideana on korvata kasviksia näillä, jolloin olisivat sisältönsä puolesta käyt. kuivattua kaalta, porkkanaa etc. mutta ei siltä näytä. En ymmärrä miten joku voisi kuvitella kasviksien syönnin korvautuvan kokonaan muutamalla lusikallisella levää?
Samaa paskaa kuin muutkin "super"foodit?
Tällä kertaa enemmän tosissaan: mikä näiden funktio nyt siis on? Tuota mainittua FitFarmin tuotetta en netistä löydä, mutta noita muita katsoessa sisältävät lähinnä näitä "super"leviä ja tarkoituksena on laittaa ruokalusikallinen sinne tänne. Olin siinä uskossa että ideana on korvata kasviksia näillä, jolloin olisivat sisältönsä puolesta käyt. kuivattua kaalta, porkkanaa etc. mutta ei siltä näytä. En ymmärrä miten joku voisi kuvitella kasviksien syönnin korvautuvan kokonaan muutamalla lusikallisella levää?
Samaa paskaa kuin muutkin "super"foodit?