vihdoin salille! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
:rock: nyt alko mun sali harrastus ja hyvälle maistuu! :rolleyes:
mutta pari ongelmaa löysin...
eli kun taljoja tein niin sain vain jonkin verran tuntumaa latseihin mutta se tuntui tuossa kyynerpään kohdalla mutta toisella puolella :) (kyynärtaive?)

ja toinen on että kun tein sikiökoneella niin en saanu tuntumaa kun lonkan koukistajiin ja kun olen näin lyhyt ~160cm niin jouduin olemaan sellaisessa venytyksessä koko ajan kun pidin niistä käsisijoista kiinni :D
eli olisko se parempi tehdä niin että en laita jalkoja sen jalka tuen taakse?

kuulemma saa paremmin vatsaan tuntuman eikä tarvitse lisää pituutta vai teenkö sitten taljassa?
:offtopic: mutta olisi mukavaa kuulla vastauksia :david: :nolo:

laitoinks mä tän tänne tekniikka neuvoja palstalle vahingos vai siirrettiiks tää? :O

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että saan tosi kivan poltteen vatsaan kun tosiaan jättää ne jalat tukematta. Silloin puristus ainakin lähtee sieltä keskivartalosta. Tällätavoin tulee muutenkin kummasti keskityttyä paremmin itse siihen liikkeen suoritustapaan ja siitä tulee hyvin kontrolloitu.

Kokeile vähentää molemmista liikkeistä painoa je keskittyä niihin lihaksiin joilla haluat työtä tehdä. Voi olla että jos sulla ei oo paljoo lihasmassaa niin se tuntuman saaminen on vaan vaikeeta ja rasitus tahtoo karata väärille lihaksille. Mut noi sun esimerkit on kyllä varmasti hyvin yleisiä ongelmia. Tuolla tekniikkaneuvo-osiossa on ainaki hyviä vinkkejä selkäliikkeisiin.

no mitat on 160 ja 42. eli uskon et se lihasmassa on se juttu. mut kyl nyt aamulla tuntuu et on kipeenä ja kunnol oikeet paikat :)

Kun itse aloitin salitreenaamisen en liikkeissä saanut tuntumaa lihaksiin ollenkaan. Jatkoi kuitenkin hyvällä tekniikalla tekemistä ja kokoa ja voimaa tuntui silti tulevan. Nyt muutamaa vuotta myöhemmin saan kauhean poltteen aina lihaksiin. Eli en olisi kovin huolissani vaikka alussa ei saakaan tuntumaa lihaksiin, kyllä ne silti kasvaa ja vahvistuu.

Mconen sanoi:
Kun itse aloitin salitreenaamisen en liikkeissä saanut tuntumaa lihaksiin ollenkaan. Jatkoi kuitenkin hyvällä tekniikalla tekemistä ja kokoa ja voimaa tuntui silti tulevan. Nyt muutamaa vuotta myöhemmin saan kauhean poltteen aina lihaksiin. Eli en olisi kovin huolissani vaikka alussa ei saakaan tuntumaa lihaksiin, kyllä ne silti kasvaa ja vahvistuu.

eilen oli taljat, penkki, hauikset, ojentajat taljassa ja vatsat sikiökoneessa.

ja yläselkä tissit hauikset ja ojentajat ja vatsa on nyt seuraavana päivänä ihan kipeenä :david: :rolleyes:
kyl tää tästä ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom