Vihaksi pistää...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJAT
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
40
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2007/09/559823

Tuskinpa nämäkään herrat kiinni jää...

Mukava aina jännittää, kun oma emäntä polkee pyörällä yksin baarista kotia. Monesti olen sanonut, että ota taxi, mutta ei...kaikki kaveritkin tulee pyörällä kotiin. Ovatko kaikki naiset noin sinisilmäisiä, kun luottaa siihen, että Turun kokoisessa kaupungissa ei sekopää yllätä kotimatkalla.
Kuka osaa sanoa, että minkälaisia rangaistuksia tänä päivänä raiskauksesta saa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän raiskaukseen kykenee sekä valkoinen, että tumma. Rasismi ketjuhan täällä jo on tietääkseni.

No joo, Suomessa liian lievät tuomiot IMO. Raiskaajalta sormi poikki putkipihdeillä, niin ehkä muistaa olla asiallisesti jatkossa. Käytännössä tollasilla vuoden tuomioilla ei ole mitään merkitystä, siihen verrattuna mitä se uhri kokee pitkän aikaa.

kerroppa sitten

Viimeisin suomalaisten tekemä joukkoraiskaus...Itsellä ei tule yht'äkkiä mieleen:jahas:

Arvasin, että heti joku vetää rasistikortin esiin.

Jos ulkomaalainen raiskaa suomalaisen ja tätä uutisoi, niin se on Rasistista ja jos suomalainen raiskaa ulkomaalaisen, niin sekin on rasistista.

Viimeisin suomalaisten tekemä joukkoraiskaus...Itsellä ei tule yht'äkkiä mieleen:jahas:

Arvasin, että heti joku vetää rasistikortin esiin.

Jos ulkomaalainen raiskaa suomalaisen ja tätä uutisoi, niin se on Rasistista ja jos suomalainen raiskaa ulkomaalaisen, niin sekin on rasistista.

Ei, vaan tarkoitin, että näille jutuille on jo ketju tuolla:)

Ollaanhan tässä itsekin ns. rasisteja.

Ulkomaalaistaustaisten tekemät raiskaukset Suomessa ovat kovastikin yleistyneet.

vituttaa nämä ählämit jotka raiskaa, riehuu ja rihkamapaskaa kauppaavat.. unohtamatta näitä jotka soittaa taikahuilujansa kauppojen ovien vierellä... jos minä saisin päättää en ottaisi suomeen yhtään pakolaista.

Mun mielestä seksuaalirikoksista pitäis rankasta kunnolla, esim. toisesta pakotettais hormoonihoitoon tms. ettei vehje enää toimi tai giljotiinilla koko vehje poikki perkele.

Ööö, eikun se on ihan vaan rikos. Ja vähän eri mieltä muutenkin. Mä ajattelisin ensimmäisenä tästä suomalaisesta raiskaajasta, että hän on sairas paska. Veikkaan valtayleisönkin leimaavan edellämainitussa esimerkissä olevan suomalaisraiskaajan sairaaksi tjms. Ei niinkään rasistiksi. Ei aina voi olla kyse rasismista, vaikka paljon sitä hehkutetaankin.

Lukkoon tämä ketju :piis:

Taas joku törkeen väsyny lynkkausketju. Juuh, raiskaaminen on perseestä mutta eipä nämä saunantaakse-ketjut mitään parasta antia ole.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom