Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaikenlainen rap-musiikki. Taustalla joku tasainen rytmi ja päälle joku kaveri puhuu jostain vääryydestä mitä on kohdannut. Itse en vain ymmärrä mikä siinä on niin tarttuvaa.

kaikenlainen iskelmä/tanssi- musiikki - voiko enää kauheampaa paskaa tehdä??! voi vitalis kaikki biisit menee samalla kaavalla ja sitten lauletaan jotain "tukkijätkä mie oon, ei huolen häivää mulla oo" :curs:

sitten kaikki ihkupoika bändit, esim. westlife, backstreet boys....
jotka pistää ainakin meikän adrenaliinin liikkeelle ku kuuluu "ou beibi"...:curs:

heiii, ou beibi on just hyvä:D ja bäkkärit:lol2: :hyper:

sitten tietenki räppi ei oikeen kolahda, joskus kauan sitten kuuntelin, koska se oli niin "coolia", mutta ei ei enää kiitos.

myöskin tämmöset "tyttöjenbändit" siis tämmöstä goottirockia soittavat meikkaavat jätkät jotka laulavat lässyn lässyn lässyä

myös dimmuborgir- linjan hevi ei iske kyllä yhtään.... lauletaan 5 eri säröpedaalin läpi, hirvee grindaus komppi ja kielet lepattaa tuulessa... muuten olen suuri hevin ystävä.

En varsinaisesti vihaa mitään musiikkia, joku deathmetalli (Cannibal Corpse, Mayhem, tms.) lähinnä naurattaa. Tai hetkinen, vihaanpas jotain: lähes kaikkea suomalaista musiikkia. Hyviäkin tapauksia kyllä löytyy suht paljon, mutta 90% kaikesta on sellaista paskaa että ei mitään rajaa, oikeastaan sama koskee lähes kaikkea MTV:llä soivaa shittiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nusnus:Mayhem on bläkkistä,ei deathia :D

Suomiräppi ja kantri on kyllä semmosta kuraa, että huh...
Uusimpana inhokkina R&B..hyi saateri mitä paskasäksätystä:itku:

yksittäisitä artisteista vituttaa aivan tuhottomasti OLAVI UUSIVIRTA, varsinki se radiobiisi..."on niin helppoo olla onnellinen...jne".

iso Hoo ottaa kyllä kans otsaan, on nyt jokapaikassa puhumassa vankien oloista jne...samoten ku ne sivaripuheet, hohoijjaa keskittys siihen "musiikkiinsa".

Hevipuolelta paskinta on Timo Rautiaisen uikutukset elämän vääryyksistä...
Anastacian lauluääni saa menemään kylmiä väreitä, on niin hirveää nasaali määkimistä...

yms..melkein vois laittaa jonku Novan soittolistan tähän suoraan.

kaikki teknorunkutuspoppi ja sitten tuollaisetpharrel-tyyliset sällit, jotka tekee sellaista ykstoikkoista paskajankutusapuraharytmiikkaa, mitä itse kutsuvat musiikiksi.

-lähestulkoon kaikki rahastustarkoituksessa tehty teollinen musiikki (poikabändit, idolit ja popstarat)
-Marilyn Manson, uppoaa myös edelliseen kategoriaan. Ratsastetaan erikoisella ulkonäöllä ja kierrätetään vanhoja 80-luvun hitteja. Kohderyhmä varmaan luulee näiden tekevän itse "musiikkinsa".
-J.Karjalaisen biisit on suurimmalta osalta yksinkertaisia ja typeriä lastenlauluja: Väinö, Väinö, miksi v***ssa Väinö on soittolistoilla

-Marilyn Manson, uppoaa myös edelliseen kategoriaan. Ratsastetaan erikoisella ulkonäöllä ja kierrätetään vanhoja 80-luvun hitteja. Kohderyhmä varmaan luulee näiden tekevän itse "musiikkinsa".

ööö,kyllä ne nyt taitaa biisinsä itse tehdä,coverit (ja cover-albumi) on sitten eri asia...

Niitten nettishaittikin on äärimmäisen karsea. Yritin ihan vilpittömästi mennä katsomaan tekeekö ne itekin biisejä, mutta luovutin muutaman minuutin jälkeen. Pelkkää flässihässäkkää, ei mitään infoa. :david:

Mielipiteeni johtuu siitä, että kaikki kuulemani "hitit" on covereita.

Ja pitikin mennä keskustelemaan threadiin, joka alkoi neljän ruusun mollaamisella. :whip:

ps. vain makuasioista voi kiistellä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom