Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
protsku sanoi:HIM yhtyeen laulaja sanoo tuoreessa haastattelussa että hänen mielestään 95% nykymusiikista on pelkkää paskaa. Täytyy sanoa että olen tästä asiasta samaa mieltä. Mihin ovat hävinneet karismaattiset stadionluokan esiintyjät? Mistä saadaan seuraava Bruce Springsteen, U2 ja Metallica?
Viimeistään tämä kesällä nähty Live8 osoitti että sellaiset vanhat starat kuin The Who, Pink Floyd ja Sting pesevät nykyrokkarit 10-0.
Aleley sanoi:Noin tulee varmaan sanomaan jokainen sukupolvi, vähän sama asia kuin "nykynuoriso on sitä ja tätä."
Alec sanoi:mä olen aina ihmetellyt miten joku jaksaa kuunnella UuKakkosta,ei tarjoa mulle yhtään mitään,tylsää
Alec sanoi:mä olen aina ihmetellyt miten joku jaksaa kuunnella UuKakkosta,ei tarjoa mulle yhtään mitään,tylsää
protsku sanoi:Niin miten tuo sinun kommentti liittyy siihen että jotkut artistit saavat karismallaan stadionin täyteen ja jotkut eivät?
protsku sanoi:HIM yhtyeen laulaja sanoo tuoreessa haastattelussa että hänen mielestään 95% nykymusiikista on pelkkää paskaa... Sellaiset vanhat starat kuin The Who, Pink Floyd ja Sting pesevät nykyrokkarit 10-0.
ozzie sanoi:Oletko Protsku kuullut Seether-nimistä bändiä? Tuossa joku aika sitten meinasin pudota penkiltä kun biisi 'Remedy' tuli radiosta. Kuvittelin missanneeni jonkun Nirvanan biisin, niin paljon Kurt Cobainilta se kuulosti.