Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaikki mainstream räppärit joiden mukaan hip hop ideologia syntyy filan kengistä, sir benny milesin housuista ja helvetin isosta eckon t- paidasta ja unohtamatta vielä kaulassa roikkuvaa bling bling rihkamaa................

Smak vai mikä nyt olikaan kauheeta paskaa :curs: Ja radiosta soiva musa kaiken kaikkiaan. mb3 soitin otti ja sano sopimuksen irti kauheeta kuunella treeneis radiota kun ei tule kuin paskaa.

Turhat hetken hittibiisit, tyyliin O-Zone - Dragostea din tei (Pää räjähtää :wall: )
Päänsärkyä aiheuttava eurodance-mössö, hyvänä esimerkkinä London Mc :curs:

The crash. Ihan älytöntä paskaa, missä äijä laulaa kun tyttö jostain vanhoista manga piirretyistä.. Sitten on Mamba (naisten isku musiikki.) ja J. (hoiloti hoiloti) Karjalainen!! :curs:

HIM yhtyeen laulaja sanoo tuoreessa haastattelussa että hänen mielestään 95% nykymusiikista on pelkkää paskaa. Täytyy sanoa että olen tästä asiasta samaa mieltä. Mihin ovat hävinneet karismaattiset stadionluokan esiintyjät? Mistä saadaan seuraava Bruce Springsteen, U2 ja Metallica?

Viimeistään tämä kesällä nähty Live8 osoitti että sellaiset vanhat starat kuin The Who, Pink Floyd ja Sting pesevät nykyrokkarit 10-0. :)

protsku sanoi:
HIM yhtyeen laulaja sanoo tuoreessa haastattelussa että hänen mielestään 95% nykymusiikista on pelkkää paskaa. Täytyy sanoa että olen tästä asiasta samaa mieltä. Mihin ovat hävinneet karismaattiset stadionluokan esiintyjät? Mistä saadaan seuraava Bruce Springsteen, U2 ja Metallica?

Viimeistään tämä kesällä nähty Live8 osoitti että sellaiset vanhat starat kuin The Who, Pink Floyd ja Sting pesevät nykyrokkarit 10-0. :)

Tuliko muuten monelta Pink Floyd siinä eilisessä Live 8 lähetyksessä? En ihan alusta tajunnut kattoa, jonnekkin 23.30 saakka oottelin, mutta oli pakko mennä sit nukkumaan. Hieman harmittaa kun ei nähnyt. Sting veti kyllä taidolla, täytyy myöntää.

Aleley sanoi:
Noin tulee varmaan sanomaan jokainen sukupolvi, vähän sama asia kuin "nykynuoriso on sitä ja tätä."

Nyt sinä kyllä yksinkertaistat asiaa. Omasta levykokoelmasta löytyy musiikkia kaikilta vuosikymmeniltä aina 1950-luvun ensimmäisistä rokkareista alkaen. Jokaiselta vuosikymmeneltä on löytynyt roppakaupalla hyviä artisteja joiden musiikki on tuoretta vielä tänä päivänäkin kuunneltuna. Pointtina on vaan se että tämä "postmoderni" itseironiaan ja pikkunäppäryyteen sortunut uusi rokkareiden joukko ei enää omaa sitä samaa lavakarismaa mitä mm. Bono ja Bruce edelleen säteilevät esiintyessään 50-ikävuoden kieppeillä maailman stadioineilla ja areenoilla.

Joitakin hienoja poikkeuksia on kuten mm. nyt jo edesmenneet Kurt Cobain ja Dimebag. Pitää olla aito ja yleisö kyllä huomaa milloin soittaja laittaa koko sielunsa peliin.

No sitten meillä on tämä rap ja hiphop. Räppärit vetävät stadionin täyteen yleisöä USA:ssa koska se on osa sen maan kulttuuria. Täällä Euroopassa ei oikein stadionit täyty vaikka esiintyjänä olisi 50cent. Tää on se ero minun mielestä kun puhutaan lavasäteilystä ja karismasta. Sellainen bändi kuin U2 vetää stadionit täyteen joka puolella maailmaa.

P.S. Jos Elvis vielä eläis niin lyön vanhan hattuni vetoa että häntä mentäisiin katsomaan sankoin joukoin stadionille. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mä olen aina ihmetellyt miten joku jaksaa kuunnella UuKakkosta,ei tarjoa mulle yhtään mitään,tylsää

Alec sanoi:
mä olen aina ihmetellyt miten joku jaksaa kuunnella UuKakkosta,ei tarjoa mulle yhtään mitään,tylsää

musiikki menettelis , mutta kun bono alkaa jauhaa sitä mailmanparantamispaskaa niin käämit palaa.

Alec sanoi:

Niin miten tuo sinun kommentti liittyy siihen että jotkut artistit saavat karismallaan stadionin täyteen ja jotkut eivät? Kuuntelen myös hyvin pienen piirin artisteja mutta tokihan maailmanvalloituksen tehneet esiintyjät ovat musiikin historian kannalta kiinnostavia.

Madonnakin saa stadionin täyteen koska hänellä on hyvä ja yleispätevä show. Minä tykkään enempi Bonosta mutta en ala silti dissaamaan Madonnaa.

P.S. Sanokaa jo ihmeessä kuka techno hiphop räppäri pystyy vetämään stadionit täyteen kaikilla mantereilla? Mä en ole sellaisesta kaverista vielä kuullut. ;)

protsku sanoi:
Niin miten tuo sinun kommentti liittyy siihen että jotkut artistit saavat karismallaan stadionin täyteen ja jotkut eivät?

eipä mitenkään kunhan ulisen...

EDIT vastakysymys: miten stadionin täyttäminen liittyy vihaamaasi musiikkiin?

:D

Hip hop ja Rap ei kolise sitte yhtään, jotenki vaan tuo "shake your booty"-musa inhottaa. Toinen on sitte nuo Ritni Pierssit sun muut Akileerat. Meikäläinen ei yksinkertasesti vaan kestä niitten musaa saati sitte musavideoita. Oireet on aivan kauheat ko radiossa pamahtaa joku tommonen biisi soimaan. ;)
En tiä sitte mikä mussa on vikana ko ei kiinnosta noi, naisista kyllä pidän eli en mie vissiin homo ole. :D

protsku sanoi:
HIM yhtyeen laulaja sanoo tuoreessa haastattelussa että hänen mielestään 95% nykymusiikista on pelkkää paskaa... Sellaiset vanhat starat kuin The Who, Pink Floyd ja Sting pesevät nykyrokkarit 10-0. :)

Samaa mieltä! Mukaanluettuna HIM:n:-)

Nirvana uppoaa vieläkin. Välillä pitää vuoden taukoa, niin taas menee. Sex Pistolsin ohella maailman paras bändi.

Oletko Protsku kuullut Seether-nimistä bändiä? Tuossa joku aika sitten meinasin pudota penkiltä kun biisi 'Remedy' tuli radiosta. Kuvittelin missanneeni jonkun Nirvanan biisin, niin paljon Kurt Cobainilta se kuulosti.

Meni off-topic. Tämähän oli 'Vihaamanne musiikki'-tredi. Rap. Suomalaiset Yöt ja muut yhtä yössä olevat iskelmäbändit ja solistit.

Maija Vilkkumaa on ehkä ärsyttävin olento mitä maailmankaikkeus on onnistunut tuottamaan. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin Vilkkumaan epävireinen narina!

ozzie sanoi:
Oletko Protsku kuullut Seether-nimistä bändiä? Tuossa joku aika sitten meinasin pudota penkiltä kun biisi 'Remedy' tuli radiosta. Kuvittelin missanneeni jonkun Nirvanan biisin, niin paljon Kurt Cobainilta se kuulosti.

Joo, siis aivan järkyttävää miten suoraa plagiointia jotkut bändit kehtaavat tehdä. En ole kuullut tätä kyseistä biisiä mutta Nirvana-klooneja on tullut radiosta varmaan kymmeniä vuosien varrella. :wall:

Yup, Leevi and the leawings ja Eput ei todellakaan uppoa.. Eikä toi System of a down, mut sillä on sentääs yksi biisi mikä on hyvä.. Niin ja turmion kätilöt ja Halavatun papat on kans aika syvältä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom