Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niitten nettishaittikin on äärimmäisen karsea. Yritin ihan vilpittömästi mennä katsomaan tekeekö ne itekin biisejä, mutta luovutin muutaman minuutin jälkeen. Pelkkää flässihässäkkää, ei mitään infoa. :david:

Mielipiteeni johtuu siitä, että kaikki kuulemani "hitit" on covereita.

Ja pitikin mennä keskustelemaan threadiin, joka alkoi neljän ruusun mollaamisella. :whip:

ps. vain makuasioista voi kiistellä :D

ne sivut on kyllä ihan perseestä :D ja onhan noilla paljon covereita,mutta myös paljon omia,mun mielestä hyviä biisejä.
wikipedia auttaa http://en.wikipedia.org/wiki/Marilyn_Manson_(band)#Albums_and_EPs
ei tarvii tykätä,mutta sentään faktat kohdalleen :)

Kaikki varman päälle radiossa soitettu paska. Hyvänä esimerkkinä tämä Justin-ämmä-Timberlaken "hitti".

boten anna tosiaan, ei saatana, ja sitten joku vanhaakin wanhempi biisi varmaan 80-luvulta, en muista esittäjää mutta sen nimi oli "you can call me Al". Lisäämällä kaikki Hansonit sun muut purkkapoppiporukat listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Nykyään 99% MTV:ltä soitetusta musiikista alkaa suoraan sanottuna vituttaa. Sama pätee myös useimpiin radiokanaviin. Pahimmasta päästä tällä hetkellä ovat Justin Timberlaken tuotokset..

Kaikki R`n`B musat.... Bon Jovi(paskin bändi ikinä:), Kaikki itkevät akkahoilaajat: Whitney Houston, Celine Dion jne.... Country.... Suomalainen junttirokki (Klamydia,Popeda) :urjo:

edit. Pakko lisätä vielä universumin suurimman mätäpaiseen eli: Ultra bra!! Vittu just, kun luuli et siitä pääs eroon lopullisesti ni eiks pitäny perustaa joku Scandinavian musicgroup!! Hyi saatana...

edit. Pakko lisätä vielä universumin suurimman mätäpaiseen eli: Ultra bra!! Vittu just, kun luuli et siitä pääs eroon lopullisesti ni eiks pitäny perustaa joku Scandinavian musicgroup!! Hyi saatana...
Ai hitto, miten tämän pystyi unohtaan!?? Menee kirkkaasti jopa Rasmuksen ohi!!:0: ---

Ahahah ei mulla mitn muita bändei/artistei kohtaan ole mitään, mut toi vitun Ultra Bra - > Scandinavian musicgroup ei vaan toimi ja rupee vituttaa jos kuulee..

OLEN USEIN INHONNUT SINUA JA KYLMIÄ PÄIVIÄ JOLLOIN. arhhhhhhhhggggggh vai miten menikää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
90% nykyisistä listarimputuksista ja pehmosoulpoppibiiseistä etoo.

Sitten vielä jotkut kissit ja novat toistavat sitä moskaa vuorokauden ympäri - kirjaimellista pakkotoistoa....

rasmus, red hot chili peppers, james blunt, stratovarius ja humane (en tiiä kirjotetaanko näin mutta siinä laulaa se pitkätukkanen mallipoika).. Nuo edellä mainitut on semmosta ininää ja ulinaa tai muuten vaan tajutonta kuraa johon ei meikäläisellä riitä ymmärrys miten joku voi tykätä.. Tuohon listaan vois lisätä sen amerikkalaisen(?) ns. hevibändin nimen jota en nyt muista kirveelläkään..

edit. system of a down oli se bändin nimi

Ultra bran kirjoituksia on sikakova biisi vaikke muuten en voikaan sietää koko yhtyettä. Ehkä kaikista kovimman inhotusreaktion aiheuttaa kuitenkin neljä ruusua :curs:

Tähän ikään mennessä oon oppinu sietämään melkein mitä tahansa musiikkia, ainakin taustamusana. Mutta Rihannan biisi Unfaithful nostaa vitutuskäyrät koholle joka kerta kun sen jossain kuulee! Miten se eukko voikaan ulista niin s-tanan ärsyttävästi! :curs:

Tähän ikään mennessä oon oppinu sietämään melkein mitä tahansa musiikkia, ainakin taustamusana. Mutta Rihannan biisi Unfaithful nostaa vitutuskäyrät koholle joka kerta kun sen jossain kuulee! Miten se eukko voikaan ulista niin s-tanan ärsyttävästi! :curs:

Oon täysin samaa mieltä! Jos kyseessä nyt on se biisi missä se laulaa jotain i dont wanna do this anymore jne.. Kesällä se tuli ainaki pari kolme kertaa tunnissa ku työautossa kuunteli radioa:curs:

Räppi, tekno ja muut tuon suuntaset.

- Konemusiikki
- 99% suomalaisista iskelmistä (iskelmän nimissä tehdään uskomaton määrä pelkkää sitä itseään)
- Novan väritön, hajuton ja mauton "aikuispoppi" (mukaan lukien Abba)
- listarimputukset, joita kukaan ei muista parin kuukauden päästä

Ei ole rockin voittanutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom