Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaikista tyylisuunnista löytyy sellaisia artisteja jotka eivät osaa:

Tehdä biisejä + soittaa instrumentteja + laulaa +kammata naamaansa

Tai sekoitus noista. Sitten niitä kuitenkin raahataan studioon ja annetaan valmiit biisit tyyliin: -Soita tosta se minkä pystyt ja laula niin me sitten miksataan se kuulostaan hyvältä. Ekat keikat on perjantaina! Lycka till!

Kaikki tuollainen paska kun saadaan pois musiikista ja jäljelle jäisivät ne musiikillisesti oikeasti lahjakkaat, niin pitäisin varmasti kaikista tyylisuunnista, koska silloin kaikkien päämääränä olisi parantaa henkentuotteiden tasoa, eikä tehdä niistä massa :kakka: :aa.

:piis:

Ensin mä ajattelin kirjottaa että norjalaisten kirkonpolttomusa on paskaa mutta sitten tajusin, siitähän on saanut monet makeat naurut ja hauskat riidat diggareitten kanssa. Joten silläkin on oma tehtävänsä universumissa.
Sitäpaitsi on ne käsivarsiaan viiltelevät reppanat niin hauskan näköisiä, että jos pitäisivät jotain hattua tms. edessään saisivat saletisti rahat uuteen larppimiekkaan kädenkäänteessä.

Ps. Varg on urpo.

Yksinkertasesti sanottuna radio! Tai no sielt tulee joku yks uus ihan jees biisi minkä voi kuunnella KERRAN, mut sit seuraavana päivänä se soi kaikilla asemilla ja jokaisella listalla ja toivebiiseinä jne.

Ehkä urpo oli liian voimakas ja hätiköity kuvaus. Vaihdan sen sekoboltsiin.

Tuli vielä mieleen:

Kaikki mahtipontinen paska, jonka kuvailemiseen käytetään mm. sanoja: sankarillinen, melodinen, tekninen, puhdas jne. Ensiferum, Wintersun, kaikki syntsatilutusbändit, sekä ehkä parhaimpana vaihtoehtona joku vitun ylitekninen sankarillinen melodinen folkpläjäys puhtailla naisvokaaleilla. Hyi helvetti.

näin yleisesti en jaksa teknoa/ "amis" poppia, joka on niin mahdottoman noloa....

esimerkkinä (lähinnä tähän amis-popikseen viitaten) nykyään pinnassa ollut "Pelimies" -biisi

rap- musiikki ei kyllä ole myöskään mistään kotoisin, mutta ei sekkään niin paha ole kuin edelliset mainitut

tokihan huonoa musiikkia on tehty/ tehdään aina kategoriaan katsomatta, mutta mainitsemistani tyylilajeista en ole löytäny vielä yhtään hyvää kappaletta

Räppi ja R'n'B. Amispoppi. Uniklubi. Antti Tuisku. Ram jamin black betty saa kanssa veren kiehumaan.

M.A Numminen leikki jänistä valkoiset sukkahousut jalassa, joku helvetin pampula perseessä, tekokorvat päässä ja laulo: "Jänikseet maaaailman kartalle .... tiluli tyttyy tiluli tättäää!!!!"

Tää tapahtu joskus 20 vuotta sitten telkkarissa mut vieläkin puistattaa. En oo kyllä kuullut mitään muutakaan julkaisukelpoista tältä ukolta joten vastaan

M.A Numminen

Monesti myös kevyt mieslaulajien Suomipop jota nyt nykyään tuntuu tulevan joka kanavalta saa sormen vaihtamaan kanavaa vaikka ois tajuton.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensin mä ajattelin kirjottaa että norjalaisten kirkonpolttomusa on paskaa mutta sitten tajusin, siitähän on saanut monet makeat naurut ja hauskat riidat diggareitten kanssa. Joten silläkin on oma tehtävänsä universumissa.
Sitäpaitsi on ne käsivarsiaan viiltelevät reppanat niin hauskan näköisiä, että jos pitäisivät jotain hattua tms. edessään saisivat saletisti rahat uuteen larppimiekkaan kädenkäänteessä.

No no, mä tykkään ihan oikeasti 90-luvun alun black metalista. Mayhemista varsinkin.

Mutta enpä osaa sanoa mitä musiikkia vihaisin. Oikeestaan ainoat hetket jolloin joku biisi on ärsyttänyt on olleet silloin kun just kovaan sarjaan psyykatessa radiosta tulee joku CMX.n Ruoste tai häpeän punan poskille nostava Suomi-iskelmä.

Muuten oon melko kaikkiruokainen musiikin suhteen.

ribu sanoi:
Vihaat musiikkia vai sitä ylimääräästä häslinkiä? Joo kyllähän noi tapot ja kirkon poltot on aivan perseestä, mutta musiikki on kyllä niin parasta.

Tromm sanoi:
No no, mä tykkään ihan oikeasti 90-luvun alun black metalista. Mayhemista varsinkin.
Darkthrone :thumbs:

No joo en mä tykkää koko musasta, jotenkin se soundimaailma kusee tosi pahasti mutta se kai on tarkoituskin, vai? Lueskelin jonkun norjalaisen hullun (olikohan juuri tämä Vargjotain?) jorinoita netistä ja kertoi halunneensa paskimman mahdollisen mikrofonin nauhoitusta varten ja kun ei ilmeisesti tarpeeksi huonoa löytynyt oli sitten käyttänyt kuulokkeita.
Mä yritän kyllä olla vihaamatta mitään musaa koska silloin on hiukka vaikea olla objektiivinen ja voi mennä hyviäkin kipaleita ohi korvien. Mutta ei ole sitä hyvää black-biisiä tullut vielä eteen. Ja Deiciden Lunatic of god's creationia ei kai (?) oikein lueta blackiksi.
Yksi frendi kuuntelee Dark Thronea ja muuta vastaavaa joten olen kyllä yrittänyt mutta ei mahda mitään, kuullostaa vaan niin saatanan huonolta että pahaa tekee.
Makunsa kullakin sano koira kun persettään nuoli.

yonder sanoi:
Antti Tuisku sucks. En pidä yhtään tuon naisen äänellä laulavan miehen musiikista.

Puolustelematta Hintti Tuiskun musiikkia, kysynkin, että mitäs jos vaan kuulisit sattumalta hyvän biisin, etkä tietäis onko laulaja mies vai nainen?

Räppi yleensä. En tykkää. Varsinki tuo amerikkalainen räppi on melko syvältä anuksesta. Pelkkää jumputusta ja väliin vähän triangelin kilinää ni siinä on biisi valmis. sanat voi keksiä vaikka studiossa sitte paikan päällä.

ribu sanoi:
Yksi frendi kuuntelee Dark Thronea ja muuta vastaavaa joten olen kyllä yrittänyt mutta ei mahda mitään, kuullostaa vaan niin saatanan huonolta että pahaa tekee.
Joo onhan toi blacki aika vaikee gendre kuunneltavaksi. Ite aloitin tosta modernista/melodisesta ja nyt oon siirtyny tohon vähän truempaan. Kokeile nukkumaan mennessä laittaa kuulokkeet päähän ja darkthronen "transilvian hunger" soimaan, vaatii kuuuntelua mutta sitten ku avautuu niin et muuta kuuntelekkaan. (pientä käännytystä ;) ).

muutamia helmiä lukuunottamatta koko räp genre.. täyttä skeidaa koko laji :D :lol2: sitte sellaset tietyt kuten älytön teinipaskapop/rock sekä lastenlaulut :curs: :urjo:

Back
Ylös Bottom