Viewsonic 20,1" Wide Flat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wintikka
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
\o/ löytyy. Vasta viikon ollut, mutta ei valittamista toistaiseksi. Hyvä reso ja kuvanlaatu on ok. Ei varmasti pärjää kalliille kanssakilpailijoille, mutta kun ottaa hinnan huomioon niin mainio peli!

Toimii mulla televisiona ja sitten tietenkin koneen näyttönä.

Itselläni ei ole kyseistä mallia, mutta viewsonicin 19" tft ja on sitten kuvassa melkolailla eroa esim Acerin tft näyttöihin verrattuna. Siis parempaan suuntaan. Taisi olla tuota samaa VX sarjaa kun näyttää ihan samanlaiselta ja samanlainen jalustakin.

Jakob sanoi:
\o/ löytyy. Vasta viikon ollut, mutta ei valittamista toistaiseksi. Hyvä reso ja kuvanlaatu on ok. Ei varmasti pärjää kalliille kanssakilpailijoille, mutta kun ottaa hinnan huomioon niin mainio peli!

Toimii mulla televisiona ja sitten tietenkin koneen näyttönä.

Jeps, tollanen tulisi mun 17" flatin tilalle eli oishan siinä selvä kokoero. Ootko kokeillut pelata?

Wintikka sanoi:
Jeps, tollanen tulisi mun 17" flatin tilalle eli oishan siinä selvä kokoero. Ootko kokeillut pelata?

Enpä ole vielä ehtinyt, kunhan saan laahattua pelini sunnuntaina uuteen asuntoon niin testailen ja infoan. Rome total war-peliä tuli muutama tunti lätkittyä, mutta tuolla pelillä tuskin tulee ruudunpäivitysongelmat vastaan.

Mike, ei tosiaan ole korkeussäätöä, mutta ainakin mulle vaikuttaa ihan hyvältä korkeudelta. Tosin näyttö ei vielä ole lopullisessa sijoituspaikassaan.

Pistää siltikin vielä miettimään, että kannattaako yhden ylimääräisen tuuman ja isomman reson takia maksaa 2x enemmän euroja kuin 19" tuumaisesta..

ace-oo- sanoi:
Pistää siltikin vielä miettimään, että kannattaako yhden ylimääräisen tuuman ja isomman reson takia maksaa 2x enemmän euroja kuin 19" tuumaisesta..

Itse pohtinut samaa: tosin mulla kasvais 3", isompi reso ja ois nopeempi paneeli. Täytyy mennä kyyläämään verkkokauppaan tota, miltä näyttää käytössä...

Wintikka sanoi:
Itse pohtinut samaa: tosin mulla kasvais 3", isompi reso ja ois nopeempi paneeli. Täytyy mennä kyyläämään verkkokauppaan tota, miltä näyttää käytössä...
Jos widea haluat, niin ehdottomasti sitten tuo 20 tuumainen. 19 wide on pystysuunnassa jonkun verran matalampi kuin 17 tuumainen, kun tässä yksi päivä atk-liikkeessä mittailin.

Mitä jonkun verran foorumeita lukenut, niin Lg:n 20" pitäisi olla myös varsin pätevä peli samassa hintaluokassa.

Jaahas, Viewsonicilta tulee nyt elokuussa tosta mallista 22" versio...
Siinä alkais jo tuumat riittämään ;-)

Jaahas, Viewsonicilta tulee nyt elokuussa tosta mallista 22" versio...
Siinä alkais jo tuumat riittämään ;-)

Ootko missään hintaa nähnyt? Vois ehkä vaihtaa isompaan :D

Tähän mennessä kokemukset positiivisia. Ainoa asia oikeastaan mikä on välillä pistänyt silmään on ylä- ja alareunasta karkaava taustavalo. Täysin pimeässä huoneessa ja mustalla ruudulla näkyy pientä kajastusta. Ei tuota kyllä normaalisti huomaa millään.

Pelejä en ole kauhesti pelannut, varsinkaan nopeita fps-mättöjä, mutta vähistä testeistä voisin sanoa, että hyvin toimii.

Ootko missään hintaa nähnyt? Vois ehkä vaihtaa isompaan :D

Tähän mennessä kokemukset positiivisia. Ainoa asia oikeastaan mikä on välillä pistänyt silmään on ylä- ja alareunasta karkaava taustavalo. Täysin pimeässä huoneessa ja mustalla ruudulla näkyy pientä kajastusta. Ei tuota kyllä normaalisti huomaa millään.

Pelejä en ole kauhesti pelannut, varsinkaan nopeita fps-mättöjä, mutta vähistä testeistä voisin sanoa, että hyvin toimii.

500 e pintaan näyttäs olevan verkkiksessä eli ei paha ollenkaan. Taustavalo tuntuu falskaavan kaikissa näytöissä...

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14818

Muropaketissa on pitkät keskustelut tuosta (siis 20" versiosta). Melkein jokaisella on siellä pamahtanut DVI-liitäntä tuosta näytöstä. Ilman tuota virhettä tuo olisi aikalailla manio monitori. Meneehän se takuuseen tietty jos takuuaikana pamahtaa.

Entäs ViewSonicin 32" lcd tv?

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=12249

Itse en ymmärrä kaikista spekseistä mitään, mutta vähän häiritsee tuo kontrasti 800:1 kun muissa vastaavissa malleissa se on yleensä siinä tuhannen pintaan tai jopa 2000:1... :jahas:

Mut muuten toi vaikuttaisi aika kohtuulliselta hankinnalta, vai kuinka?

Hieman on heikko resoluutio tohon kokoluokkaan. Myöskään ei ole mitään takuuta, että saa pikselintarkan kuvan aikaiseksi. Luepa esim. viime mikrobitti. Siinä oli juttua isoista LCD-telkuista....

Suositut

Back
Ylös Bottom