Vietnamin Treadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Muistatteko kuin muutama vuosi sitten pyöri 4:lla "Vietnamin partio" niminen sarja?
Mikäköhän sen englannin kielinen nimi mahtaisi ollakkaan, olisin DC++lla yrittänyt etsiä siitä jaksoja..
Myös muita hyviä vietnam sarjoja ja leffoja saa ehdottaa!

top 3
1:Platoon (ehdoton)
2:Hamburger Hill
3:Ilmestyskirja nyt!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Apocalypse Now on jossain kaukana kaikkien muiden leffojen yläpuolella. :worship:
Full metal jacket on myös hyvä leffa.

Originally posted by MuscleMemory
Apocalypse Now on jossain kaukana kaikkien muiden leffojen yläpuolella. :worship:
Full metal jacket on myös hyvä leffa.

Katoin tossa viime keväänä Apocalypse Now:n niin se tuntui huonolta leffalta kun oli jotenkin juoni ihan seko,mutta ainakin huiput soundtrackit löytyi leffasta ja seko juoni saattoi johtua omasta päihtymyksestä kun katoin leffaa,pitää varmaan kattoa uudestaa.

Parhaat sotaleffat: Platoon on ihan kuningas ja oon kattonu varmasti yli 20 kertaa kyseisen leffan. Sotamies Ryan on myös huippu, tehosteet varsinkin. Myös Punainen Lokakuu on ihan ehdoton jos luetaan sotaleffat kategoriaan.

Tosta Apocalypse Now:sta pitäisi saada se EI-Redux versio, ei tuossa ole mitään järkeä noin pitkässä elokuvassa.
Se on kuulemma muutenkin parempi se alkuperäinen, siinä se Brandon esittämä eversti on enemmän salaperäinen hahmo kuin tuossa Reduxissa.
Tuohon reduxiin kun on ympätty kaikki leikejätteet mitä jäi kun Coppola leikkasi sitä...

Originally posted by MuayThai
Katoin tossa viime keväänä Apocalypse Now:n niin se tuntui huonolta leffalta kun oli jotenkin juoni ihan seko,mutta ainakin huiput soundtrackit löytyi leffasta ja seko juoni saattoi johtua omasta päihtymyksestä kun katoin leffaa,pitää varmaan kattoa uudestaa.
Ei tosiaan ole sellainen leffa, jonka pystyisi sisäistämään pienessä kinkerimeiningissä. Juoni itse asiassa on varsin yksinkertainen, mutta muu sisältö on niin monikerroksista, että juoni saattaa jäädä epäselväksi. Suosittelen katsomaan rauhassa ja keskittyen. Toki kaikki eivät voi tykätä.
Lepex
Tosta Apocalypse Now:sta pitäisi saada se EI-Redux versio, ei tuossa ole mitään järkeä noin pitkässä elokuvassa.
Se on kuulemma muutenkin parempi se alkuperäinen, siinä se Brandon esittämä eversti on enemmän salaperäinen hahmo kuin tuossa Reduxissa.
Tuohon reduxiin kun on ympätty kaikki leikejätteet mitä jäi kun Coppola leikkasi sitä...
Olen samaa mieltä, että alkuperäinen on parempi. Reduxin lisämateriaali mielestäni häiritsee kokonaisuutta ja elokuvan etenemistä. Toisaalta uudet kohtaukset ovat mielestäni hienoja yksittäisinä. Ehkä paras olisi arvostella elokuvat erikseen, toisistaan riippumattomina teoksina. Voi myöskin miettiä miten tilanne olisi, jos olisit nähnyt Reduxin ennen alkuperäistä versiota..

Ilmestyskirja on helvetin hyvä, mutta mihin unohtui Kauriinmetsästäjä??

Molemmat pääsee itsellä leffojen top 10:n

Originally posted by lepex
siinä se Brandon esittämä eversti on enemmän salaperäinen hahmo kuin tuossa Reduxissa.

oon nähny tosta jonkun dokkarin, ja siinä sanottiin että brando on siinä niin "salaperäinen" koska se oli ollu niin paskana ja sekasin ton leffan aikaan että sitä ei oltu oikeen voitu kunnolla kuvatakkaan. sehän näkyy siinä leffassa suurimmaks osaks sellasissa monologikuvissa, missä se yksin hopäjää huonossa valossa ja usvassa.

en tiiä onko mitään perää mut noin oon kuullu.

Brandon hämyinen kuvaus johtui päällä olleesta massakaudesta. Eli hän ilmaantui kuvauspaikalle reilusti ylipainoisena, olisiko ollut noin 30 kg paino lisääntynyt sopimuksen teon jälkeen. Seuraavan vuoden Mr. Olympia menikin häneltä penkin alle :(

Dennis Hopper sen sijaan oli aikamoisessa pöllyssä koko kuvaussession ajan. Näkyy selvästi elokuvassakin..

Platoon on paska. Ilmestyskirja Reduxilla tai ilman, Heavy Metal Jacket ja Kauriinmetästäjä ovat ylittämättömät. Niin ja Dennis Hopper sai sydärin Ilmestyskirja Nytin kuvauksissa.

Originally posted by Hannibal
Dennis Hopper sai sydärin Ilmestyskirja Nytin kuvauksissa.
Itse asiassa sydärin sai Martin Sheen.. Olen ärsyttävä pilkuviilaaja, somebody ban me.:kuola:

Originally posted by MuscleMemory
Itse asiassa sydärin sai Martin Sheen.. Olen ärsyttävä pilkuviilaaja, somebody ban me.:kuola:

No viddu, olen saanut väärää informaatiota. Tuohan on oleellinen viilaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom